per l´interior nordoest d´alacant i sudoest de valencia, o siga per Beneixama, en estos moments marque 4º a l´interior de la població i completament ras, a les fondalades la temperatura estarà ja per 1º o 2º. si els nuvols tapen el cel cap a les 4 o 5 de mati, si potser que cap a les 8 o les 9 del mati puga consolidarse una nevadeta considerable a partir de 300-400 metres. ara be, aixo son prediccions de vigilant i ganes meues. els mitjans oficials ( inm, ceamet, canal 9) parlen per a la nostra zona de 700-800 metres per a la cota mes baixa. Vorem dema qui te rao, vigilant o les oficials. jo em conformaria en vore neu a la meua estimada serra de la solana de 900 a 1010 metres, entre beneixama i fontanars. si algu vol vindre a esmorzar i pujar a la serra pel mati que em cride al 625456622. 
Eiii, xicons com esteu tots?
I, parlant del tema, farà com sempre: 500 metres a la cara nord de la Mariola i 800 metres al sud. Pot ser un poc més baix on viu MeteoNix (colivenquia city, ciudad sin ley y sin cherif)
El dilluns pot ser que siga al revés

A destacar la forta inverssió que hem tingut estos dies: en la caseta de camp, a 600 metres, -5º i -6º tots estos dies, mentre que al poble a males penes hem rosat els 0º.