Autor Tema: Especificacions USA y Europea  (Llegit 1117 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Parabolix

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 59
Especificacions USA y Europea
« el: 27 de Des de 09, 11:29:58 am »
Hola y bones festes a tots,
voreu, estic per comprarme una estacio meteorologica i tinc el dubte de comprarla açi o en USA, el mateix model en una tenda americana costa la meitad (o menys) que comprarla en tenda europea, m'he trobat amb la sorpresa que pareix ser que segons per al mercat que siga tenen unes especificacions o altres, vol dir que una comprada en USA no funcionaria açi? no ho entenc, si algu te experiencia en el tema li agrairia que en diguera alguna coseta,
gracies a tots.
Aielo de Malferit, València.

Desconnectat Frank242

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 380
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
Re: Especificacions USA y Europea
« Respondre #1 el: 28 de Des de 09, 04:19:02 am »
Te parla un que té una Davis "USA Version". 

Les diferències que tens entre la versió europea i l'americana són les següents: La americana emet amb una freqüència del voltant dels 900 MHz (freqûència reservada a Europa per la telefonia mòbil,  aixina que oficialment estem emetrent de manera il·legal, però al fer-ho amb poca potència no tindràs cap problema;  al ser la banda que usa la telefonia mòbil GSM igual podria interferir a la senyal, però de moment molta gent la tenint i no estent tenim problemes en este aspecte.

Després, el pluviòmetre de fàbrica mesure en polzades (inches in English) però porta un adaptador que posant-lo al balancí mesurarà en mm.

I la última, la consola va a piles i a la llum, si la vas a posar a la llum, atenció si no vols carregar-te-la, has de comprar un adaptador de tensió Europa/USA (transforma la tensió de 220V/50Hz a 125/60Hz).

Fent els dos últims pasos, tindràs l'estació perfectament funcionant a ta casa.

Desconnectat Parabolix

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 59
Re: Especificacions USA y Europea
« Respondre #2 el: 28 de Des de 09, 09:35:33 am »
Correcte!!!
Gracies Frank242 era la resposta que esperaba, ara ja no tinc cap dubte, me la comprare als EUA.
De moment la Davis me se queda una miqueta "llarga", de moment anire a per esta:
http://www.lacrossetechnology.com/2810/index.php
En Europa al voltant de 300 euros, als EUA per menys de 150 euros al camvi.
Vaig escriure a La Crosse i l'unica pega es que si tinguera algun problema per la garantia tindria que pagar jo els ports de anada i tornada de l'estacio.
Aielo de Malferit, València.