Podriem anar contant les millors experiències méteo que ens han ocorregut al llarg de la nostra vida com a aficionats...
Començe.
Jo recorde especialment la nit del Diumenge 6 d'Abril d'aquest any 2008, arribant a Andorra, vam passar per la Seu d'Urgell, i començava a nevar... poc a poc, anem fent camí fins Andorra, i vam arribar fins Canillo, a 1500 metres d'alçada, on teniem -6,5ºC amb el cel mig ras. De matinada, una nevada intensa, acompanya de molt d'aire, fea tremolar la finestra del apartament. Impressionant.
Dilluns 7, una nevada de 30 cm als carrers de Canillo. Cotxes en cadenes per a baixar i muntar dels apartaments al poble, per accedir al telecabina que muntava a pistes de GrandValira.
Dimarts 8 i Dimecres 9, l'oratge va fer una treva. Sól i núvols alternant. A partir de les 3 de la vesprada, va nevar intenssament, amb una baixada del mercuri d'uns 10ºC en poc més de 2 hores. Vam esquiar (baixant les pistes per anar al punt d'encontre) a -6,0ºC i amb ratxes de fins 50 km/hr, sostingudes entre 30 i 40 km/hr. Sensacions tèrmiques de -16ºC mesurades amb el anemo portàtil que tinc. Però el fred, no feia mal quan realment era allò que dessitjaves. Eixe ha sigut el moment que més he disfrutat de la meteorologia. Vaig estar fins a un parell d'hores, flipat per el que havia viscut moments abans.