Autor Tema: NOVA ESTACIÓ METEOROLÒGICA A XÀBIA  (Llegit 1458 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
NOVA ESTACIÓ METEOROLÒGICA A XÀBIA
« el: 06 de Abr de 12, 16:28:40 pm »
NOVA ESTACIÓ METEOROLÒGICA A XÀBIA:
www.meteoxabia.com/datos_roig.htm
Des de este matí ja amb dades "online" per poder seguir des de METEOXABIA.
Ja feia temps que Eduardo la tenía montada i en funcionament, pero ha sigut hui quan la hem posat a la xarxa de meteoxabia una volta que s'ha pogut conectar a internet.
Gràcies Eduardo!!!
I pròximament, segurament abans de l'estiu, una nova estació a la CALA DE LA GRANADELLA, des de on podrem seguir el temps des de aquell raconet que es de lo milloret de la nostra terra.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: NOVA ESTACIÓ METEOROLÒGICA A XÀBIA
« Respondre #1 el: 06 de Abr de 12, 19:26:45 pm »
Bona notícia... més info!!!! i a més a la Marina Alta!!!
Enhorabona Toni

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #2 el: 07 de Abr de 12, 00:41:28 am »
:D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #3 el: 07 de Abr de 12, 14:25:24 pm »
Bona notícia... més info!!!! i a més a la Marina Alta!!!
Enhorabona Toni
Gràcies Sergi, com més info millor, esta estació de ara està just a mig camí entra la del Port i la del Poble.
La pròxima que ja està demanada un Davis Vue, estarà ubicada a la cala de la Granadella, els propietaris de un dels 2 restaurants que hi ha allí la posaràn i m'han demanat a mi que els ajude en tot el tinglao, i ahí estem!!, a més m'han oferit el saló del restaurant per si alguna volta anem a Xàbia (que tot sería parlarlo per una pròxima volta), pues tenim un saló del restaurant a la nostra disposició per fer alguna reunió.
Aixina que tot sería parlarlo i una de tantes voltes podriem fer una visita per Xàbia i dinar a la Granadella.

Desconnectat ELAN

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 474
« Respondre #4 el: 19 de Abr de 12, 15:44:11 pm »
Enhorabona Toni, estarás content ... ;)

La Granadella es un enclau precios , i pot ser genial poder tindre dades de eixe lloc.

un abraç amic 

Desconnectat meteoxabia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • METEOXABIA
« Respondre #5 el: 22 de Abr de 12, 17:41:51 pm »
Pues si que estic content, en poc de temps 2 estacions noves més a Xàbia, una ja en funcionament, i la de la Granadella, de camí, de moment la estació ja està a Madrid, esperant a la aduana, no crec que tarde, montarla no costarà res, ja ho tinc tot a punt, pero el problema ara radica en la cobertura de internet, que allí no hi ha, i els propietaris de la estació, que son els de un restaurant que hi ha allí estàn merejantse per fer arribar internet, i hem diuen que prompte ho tindràn.
La estació al igual que l'altra no serà meua, pero estaràn dins la pàgina de meteoxabia, ja que soc jo es qui ho farà tot de montarla i posarla en marxa, i de tant en tant anar a pegarli una miradeta.