Sobre AVAMET > AVApred
Tornada del vent a l'AVAPRED 2017?
AVAMET:
Un any més s'obri a votació la tornada de les ratxes màximes de vent al concurs AVAPRED. La duració de l'enquesta serà de 10 dies.
Moltes gràcies pel vostre interés.
ALTOCÚMULO:
¡Vamos con el vientoooooooooooooooo!
VallDeGallinera:
Jo no he participat encara amb el vent, per opinar s'ha de provar, així que per la meva part també dic que si al vent.
Pd; hi han dos opcions amb si, i una amb no, suponc que sumareu les dos dels si, eh? o no tindría sentit :P
AVAMET:
--- Cita de: VallDeGallinera en 05 de Mar de 17, 17:15:11 pm ---Jo no he participat encara amb el vent, per opinar s'ha de provar, així que per la meva part també dic que si al vent.
Pd; hi han dos opcions amb si, i una amb no, suponc que sumareu les dos dels si, eh? o no tindría sentit :P
--- End quote ---
Si, es sumen per afinitat front a la possibilitat contraria. L'opció mes votada dels dos sí sería la que es donaria com a model de concurs per a 2017 en cas de que superaren al número de vots pel no. En cas d'empat en l'opció sí estaria l'organització del concurs qui decidiria entre ambdós possibilitats.
Salutacions
AVAMET:
El resultat de l'enquesta ha estat apretat, però el nombre de sí (6) ha estat per damunt dels no (5).
Per tant, despres d'uns anys sense aquest meteor al concurs torna el vent enguany, això sí, les estacions no auditables participaran sense aquest donada l'opció més votada del sí. Les puntuacions en un principi seran com les que van tindre en el seu moment.
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version