Bé, les ganes s'apoderen poc a poc de mi... i per a continuar el tema del que estàvem
parlant al tòpic de les zones més gèlides, seria una passà instal.lar
algún tipus d'estació i/o sensor de temperatura a aquest lloc. Jo crec que no ho tenim tan difícil.
Googlejant, he trobat fotos de com és el lloc, vos fique unes quantes, per a que vos feu una idea del lloc. Un congelador d'estil natural...

Aquest lloc pot deixar unes dades escandalosament flipants en hivern, degut a les inversions tèrmiques ( no vull pensar quan neve allà i vaja baixant l'aire gelat per cara W del Montcabrer fins a la Foia, on acaba....

Vistes del Mas de la Foia Ampla des del Montcabrer amb zoom.

Mirant des del Mas, cap al N i cap a munt, la Cava Arquejada.

Cap al Montcabrer,

Mapa topogràfic de la foia,

Orografia del lloc amb el google earth,

Què hem de fer? (s'apunta algú en mí?) Jo aniria un matí de la setmana que vé, i seria baixar fins aquest mas i preguntar a qui hi haja per allí, sobre la instal.lació d'una garita amb un sensor. Si hi haguera possibilitat de llum elèctrica i el 'visto bueno' dels propietaris, instal.lar una estació completa (Manu, per ón pares...

) i connectar-la a un MiniPC en una caixa estanca d'electricitat que estic montant ara que tinc temps lliure, i connectar-la a meteoclimatic amb un mòbil amb GPRS.
:ueee: