Autor Tema: Ofertes adsl... quina em convé?  (Llegit 6962 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Ofertes adsl... quina em convé?
« el: 14 de Jun de 07, 20:11:49 pm »
Després d'anys siguent client de Wanadoo - Uni2 - Orange... m'he cansat de seguir en ells. Porte amb ells uns 3/4 anys amb un modem USB, sense conexió de red ni res... de manera que la meva idea tindrà que esperar com siga fins que em regalen un modem/router wifi la companyia o bé, anarmen a altres... actualment pague vora 40€ amb IVA i tot per el interet + telèfonades nacionals.

Em done de baixa... i veig que faig? Podria tirar mentres d'una red wifi que pille al meu dormitori... com a medida cautelar.

En resum... necessite:

Internet min 1Mb + telefonades nacionals + Router Wifi 802.11g
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #1 el: 14 de Jun de 07, 20:29:18 pm »
A Orange pagues això?

Jo també estic amb eixa companyia i per un ADSL d'1 mega, amb router wifi (em va costar 30€) i totes les trucades nacionals per 20€... sóc un incondicional (sense comissió) d'Orange. Des dels inicis que em vaig donar d'alta ara fa... set anys (crec  ???) sense cap problema (i es diu prompte). Comparant amb el preu de Telefònica (i el seu servei) i qualsevol altra (Ya  :P i Jazztel) estic molt content.

Només canviaria per Ono (i per la TV per cable) però per On(o)il no passaran fins que em jubile

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #2 el: 14 de Jun de 07, 20:32:16 pm »
A Orange pagues això?

Jo també estic amb eixa companyia i per un ADSL d'1 mega, amb router wifi (em va costar 30€) i totes les trucades nacionals per 20€... sóc un incondicional (sense comissió) d'Orange. Des dels inicis que em vaig donar d'alta ara fa... set anys (crec  ???) sense cap problema (i es diu prompte). Comparant amb el preu de Telefònica (i el seu servei) i qualsevol altra (Ya  :P i Jazztel) estic molt content.

Només canviaria per Ono (i per la TV per cable) però per On(o)il no passaran fins que em jubile

I si estàs amb ells més de 6/7 anys.. cóm es que pagues 20€?
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #3 el: 14 de Jun de 07, 20:34:10 pm »
Telefónica ADSL Mini: 1 MB + nacionals: 40 € (no sé si porta router wifi).

Jazztel 6 Mb + nacionals: 38 € (wifi: 40,6 €)

Ya.com 3 Mb + nacionals: 27 € (router gratuït)

ONO 4 MB + nacionals: 50 € (cable módem gratuït, wifi a part). Ara tenen una promoció de TV + internet + telèfon a 9 €  ;D (http://ono.es/sinsorpresas/microsite.html).

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #4 el: 14 de Jun de 07, 20:49:56 pm »
Ja tinc més o menys clar qué farem...

Orange em fa pagar 60€ per un ditxós Modem/router wifi. Seguiria pagant el mateix... uns 40€/mes. De manera que em puc donar de baixa i al dia següent em tornaria a donar d'alta. Aprofitant oferta d'alta d'Orange de 20€/mes amb router inclòs.

Altra Opció són els 9€ d'ONO que diu felet... m'imformarè més...  :ein: :ein:
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #5 el: 14 de Jun de 07, 20:57:19 pm »
I si estàs amb ells més de 6/7 anys.. cóm es que pagues 20€?

Més o menys un parell de vegades a l'any em trucaven i em deien si volia apuntar-me a no sé què i a no sé quin preu... de tant en tant m'apuntava i em rebaixaven la quota (això sí, canviant de característiques... Bonos -> Tarifa Plana -> ADSL 256 -> ADSL 1 -> ADSL + trucades) i espere la pròxima trucadeta  ;D

Ara, jo triaria l'ONO que diu felet

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #6 el: 14 de Jun de 07, 21:26:56 pm »
Oferta de 9€ d'Ono... a partir del 31 de Juliol.. 56€/mes (SENSE IVA).

Crec que seguiré en Orange... però em donarè de baixa... i desprès d'alta de nóu.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #7 el: 15 de Jun de 07, 12:48:10 pm »
A Ontinyent no teniu cap proveidor local d'ADSL?. T'ho dic perquè és una població amb certa entitat i es cosa rara que no hi haja cap proveidor local. En el meu cas pague 30 € al mes per ADSL a 500 més 40 canals de TV (però jo no en veig cap). Això sí, l'any passat quan em vaig posar l'ADSL vaig tindre que comprar el router-wifi per 90 €. He tingut diversos problemes en el wifi i me l'han canviat en dues ocasion sense cap problema; inclús el d'ara es semiprofesional i no he pagat absolutament res.


« Darrera modificació: 15 de Jun de 07, 12:56:24 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #8 el: 15 de Jun de 07, 15:19:27 pm »
Doncs si que en tenim. El que passa és que tinguem poca informació sobre aquestes empresses. Hi ha una que s'anomena Ontinyent sense fils http://www.xarxaosf.com/intro.htm i els preus no són cars.

El que passa és que a casa s'em acostumat a les trucades gratis entre fixes.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #9 el: 18 de Jun de 07, 16:53:55 pm »
Tema solventat.

Hui he tocat a Orange... demanant la baixa dels servicis contractats amb ells. Aleshores m'han fet la pregunteta de per quin motiu volia la baixa... i al comentar-li que volia millors ofertes que vea al mercat, inclús per a nous clients... he acabat per confesar-li que volia la baixa per a donar-me una nova alta. La senyoreta d'Orange m'ha dit que açó "és una parida" per que realment les ofertes són les mateixes... i que va per zones i tal... de manera que al meu cas (tinc alta amb Orange des de 2004) m'oferien el descopmte de un parell de servicis que estava pagant i jo ni s'havia... com eren les trucades internacionals... i servei antivirus-spam-polles... de manera que ara pagaria 11€ menys en cada factura mensual. A més, em regalarien el router wifi per ser un client antic... per un valor de 60€... (ja vorem quin és...) i bé... aixó és tot.

Tindré Modem-Router nou i pagaré 25€+IVA cada mes per 1 Mb + Trucades nacionals.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #10 el: 18 de Jun de 07, 18:10:32 pm »
Tema solventat.

Hui he tocat a Orange... demanant la baixa dels servicis contractats amb ells. Aleshores m'han fet la pregunteta de per quin motiu volia la baixa... i al comentar-li que volia millors ofertes que vea al mercat, inclús per a nous clients... he acabat per confesar-li que volia la baixa per a donar-me una nova alta. La senyoreta d'Orange m'ha dit que açó "és una parida" per que realment les ofertes són les mateixes... i que va per zones i tal... de manera que al meu cas (tinc alta amb Orange des de 2004) m'oferien el descopmte de un parell de servicis que estava pagant i jo ni s'havia... com eren les trucades internacionals... i servei antivirus-spam-polles... de manera que ara pagaria 11€ menys en cada factura mensual. A més, em regalarien el router wifi per ser un client antic... per un valor de 60€... (ja vorem quin és...) i bé... aixó és tot.

Tindré Modem-Router nou i pagaré 25€+IVA cada mes per 1 Mb + Trucades nacionals.

OK, ja ens informaràs quan ho tingues i ens contaràs què tal...  ;)

Desconnectat sergisellop

  • Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #11 el: 18 de Jun de 07, 20:22:59 pm »
Tema solventat.

Tindré Modem-Router nou i pagaré 25€+IVA cada mes per 1 Mb + Trucades nacionals.

Es veu que la política d'oferir els nous beneficis als usuaris donats d'alta la fan una miqueta estranya. Conec a gent d'Orange a la que li han oferit rebaixes i a d'altres que no (com era el teu cas).

Però a mi em semblava una barbaritat allò que pagaves... ni que estigueres a Telefònica (que se'n passa amb els preus)

Enhorabona per la rebaixa  ;)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #12 el: 18 de Jun de 07, 20:27:18 pm »
Aixó espere... que vaja tot bé. Quan tinga l'aparatet, li fare una foto.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #13 el: 18 de Jun de 07, 22:06:40 pm »
Tema solventat.

Hui he tocat a Orange... demanant la baixa dels servicis contractats amb ells. Aleshores m'han fet la pregunteta de per quin motiu volia la baixa... i al comentar-li que volia millors ofertes que vea al mercat, inclús per a nous clients... he acabat per confesar-li que volia la baixa per a donar-me una nova alta. La senyoreta d'Orange m'ha dit que açó "és una parida" per que realment les ofertes són les mateixes... i que va per zones i tal... de manera que al meu cas (tinc alta amb Orange des de 2004) m'oferien el descopmte de un parell de servicis que estava pagant i jo ni s'havia... com eren les trucades internacionals... i servei antivirus-spam-polles... de manera que ara pagaria 11€ menys en cada factura mensual. A més, em regalarien el router wifi per ser un client antic... per un valor de 60€... (ja vorem quin és...) i bé... aixó és tot.

Tindré Modem-Router nou i pagaré 25€+IVA cada mes per 1 Mb + Trucades nacionals.
  Demà sense falta vaig a cridar-los.

 Mireu el que pague jo, no es una barbaritat????? ???

  La darrera factura:

   Cuota ADSL 1 MB + llamadas nacionales    25,55
   Cuota ADSL 3 MB + llamadas nacionales    11,58

                   TOTAL:  37,13 sense IVA

                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Ofertes adsl... quina em convé?
« Respondre #14 el: 18 de Jun de 07, 22:48:44 pm »
Tema solventat.

Hui he tocat a Orange... demanant la baixa dels servicis contractats amb ells. Aleshores m'han fet la pregunteta de per quin motiu volia la baixa... i al comentar-li que volia millors ofertes que vea al mercat, inclús per a nous clients... he acabat per confesar-li que volia la baixa per a donar-me una nova alta. La senyoreta d'Orange m'ha dit que açó "és una parida" per que realment les ofertes són les mateixes... i que va per zones i tal... de manera que al meu cas (tinc alta amb Orange des de 2004) m'oferien el descopmte de un parell de servicis que estava pagant i jo ni s'havia... com eren les trucades internacionals... i servei antivirus-spam-polles... de manera que ara pagaria 11€ menys en cada factura mensual. A més, em regalarien el router wifi per ser un client antic... per un valor de 60€... (ja vorem quin és...) i bé... aixó és tot.

Tindré Modem-Router nou i pagaré 25€+IVA cada mes per 1 Mb + Trucades nacionals.
  Demà sense falta vaig a cridar-los.

 Mireu el que pague jo, no es una barbaritat????? ???

  La darrera factura:

   Cuota ADSL 1 MB + llamadas nacionales    25,55
   Cuota ADSL 3 MB + llamadas nacionales    11,58

                   TOTAL:  37,13 sense IVA



Aixó pagava jo fins hui... 36€+IVA.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)