Autor Tema: Compte Corrent d'AVAMET  (Llegit 8473 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Compte Corrent d'AVAMET
« el: 05 de Oct de 10, 12:58:44 pm »
Ahir vaig tindre una estona i vaig anar a 3 oficines per tal de conèixer les condicions de varis Comptes corrents per a Associacions. Aniré actualitzant quan tinga més informació.
« Darrera modificació: 30 de Jun de 11, 00:36:07 am per Timonet gelat »
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #1 el: 05 de Oct de 10, 22:17:00 pm »
pel que veig la opciò de la CAM seria la mes viable economicament... a més jo li tinc algo de simpatia per ser una caixa semivalenciana-alicantina

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #2 el: 06 de Oct de 10, 11:04:02 am »
A mi també em va agradar. No obstant això, ojo per que ells em van dir que s'ha de fer entrega dels estatuts una vegada ja inscrits i firmats per la autoritat que els declare "legals", i després obrir un compte corrent alternatiu per a fer un "deposit" de x cantitat com a aval per a l'entitat en cas de impagaments dels socis.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #3 el: 06 de Oct de 10, 16:13:21 pm »
La veritat és que també m'he pegat un 'garbeo' per les caixes i bancs a vore....

Lo que he tret en clar és que si la associació te un saldo mig de menys de 2,500€, un compte corrent li costa diners a la associació, res de comptes lliures de comisions.

La millor, amb molt, que he trobat on no s'aplica això anterior és la Caixa Guissona, amb 0 comisions pero rebut.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #4 el: 06 de Oct de 10, 16:15:11 pm »
A mi també em va agradar. No obstant això, ojo per que ells em van dir que s'ha de fer entrega dels estatuts una vegada ja inscrits i firmats per la autoritat que els declare "legals", i després obrir un compte corrent alternatiu per a fer un "deposit" de x cantitat com a aval per a l'entitat en cas de impagaments dels socis.


Olvidat de la CAM. Es veu que están prou fotuts i darrerament estàn d'un estupid que tomba.

Que tal la Caixa?

Desconnectat Carlos R

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #5 el: 06 de Oct de 10, 18:43:28 pm »
Bueno... lo de la CAM no tiene ningún sentido. Ni que abrir una cuenta corriente necesitara avalistas. Me suena a cuento chino en plan disusorio. Hace un año estuve en mi sucursal de la CAM para un tema similar y me dijeron que no había nada específico.
Probad el Santander que tienen un producto especial para ONG y similares. Seguro que lo tienen ya que está en vigor desde hace muchos años y este verano lo seguían teniendo. Otra cosa es que el gestor que atienda tena ganas de buscar este producto.

A ver La Caixa pero están en plan replegada de toda España.

Desconnectat H2O

  • Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #6 el: 06 de Oct de 10, 19:40:50 pm »
yo me centraría en que cuenta va a costarnos menos tener ¨los dineros¨ , pero también tendría encuenta  las entidades que tienen obra social por la zona como la CAM y la Caixa no por nada siempre sera más fácil ( dentro de su gran  dificultat  ) pedir el favor de instalar alguna estación en sus instalaciones  en este caso estoy pensando en el menetjador (  la Caixa )  y el Cemacam de la Fuente Roja ( la CAM )

pd sobre el estado financiero de la CAM tranquilos las acciones ( cuotas participativas ) han subido más que cualquier otro banco incluso con esta  crisis. Así que yo intentaría que las cuentas estuvieran en una de estas 2 entidades
« Darrera modificació: 06 de Oct de 10, 20:06:13 pm per H2O »

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #7 el: 06 de Oct de 10, 19:44:04 pm »
yo me centraría en que cuenta va a costarnos menos tener ¨los dineros¨ , pero también tendría encuenta  las entidades que tiene obra social por la zona como la CAM y la Caixa no por nada siempre sera más fácil ( dentro de su gran  dificultat  ) pedir el favor de instalar alguna estación en sus instalaciones  en este caso estoy pensando en el menetjador (  la Caixa )  y el Cemacam de la Fuente Roja ( la CAM )



Tambe opine igual, que millor que tindreles a la voreta per al dia de dema tindre la opcio de demanar algun permis, encara que les entitas no son mols bondadoses.






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #8 el: 06 de Oct de 10, 23:22:12 pm »
Bueno... lo de la CAM no tiene ningún sentido. Ni que abrir una cuenta corriente necesitara avalistas. Me suena a cuento chino en plan disusorio. Hace un año estuve en mi sucursal de la CAM para un tema similar y me dijeron que no había nada específico.
Probad el Santander que tienen un producto especial para ONG y similares. Seguro que lo tienen ya que está en vigor desde hace muchos años y este verano lo seguían teniendo. Otra cosa es que el gestor que atienda tena ganas de buscar este producto.

A ver La Caixa pero están en plan replegada de toda España.

Lo de la CAM viene por una cosa muy simple: La mitad de asociaciones de por aquí se llaman 'comparsas -o filaes- de moros y cristianos- que se han metido todas a comprar locales impresionantes que ahora no pueden pagar, y todas están en la CAM, y la CAM está hasta los huevos de ellas.  :-si

Puedo mirar tanto en la CAM como en la Caixa, ya que conozco a los directores de las sucursales locales, a ver qué les saco. De hecho ya lo he hecho en la CAM, y de ahí lo que estoy diciendo, no quieren más asociaciones que compren locales que no van a poder pagar....

Otra cosa que no sé si sabeis: desde 1007 odas las asociaciones están obligadas a llevar contabilidad COMPLETA, no 3 libros como hasta hace poco.

Ala! ja estem com en el xiste del colivenc i el castellut a londres.....

Desconnectat Carlos R

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #9 el: 06 de Oct de 10, 23:52:02 pm »
Bueno... lo de la CAM no tiene ningún sentido. Ni que abrir una cuenta corriente necesitara avalistas. Me suena a cuento chino en plan disusorio. Hace un año estuve en mi sucursal de la CAM para un tema similar y me dijeron que no había nada específico.
Probad el Santander que tienen un producto especial para ONG y similares. Seguro que lo tienen ya que está en vigor desde hace muchos años y este verano lo seguían teniendo. Otra cosa es que el gestor que atienda tena ganas de buscar este producto.

A ver La Caixa pero están en plan replegada de toda España.

Lo de la CAM viene por una cosa muy simple: La mitad de asociaciones de por aquí se llaman 'comparsas -o filaes- de moros y cristianos- que se han metido todas a comprar locales impresionantes que ahora no pueden pagar, y todas están en la CAM, y la CAM está hasta los huevos de ellas.  :-si

Puedo mirar tanto en la CAM como en la Caixa, ya que conozco a los directores de las sucursales locales, a ver qué les saco. De hecho ya lo he hecho en la CAM, y de ahí lo que estoy diciendo, no quieren más asociaciones que compren locales que no van a poder pagar....

Otra cosa que no sé si sabeis: desde 1007 odas las asociaciones están obligadas a llevar contabilidad COMPLETA, no 3 libros como hasta hace poco.

Ala! ja estem com en el xiste del colivenc i el castellut a londres.....

Ahora ya entiendo el rollo de la cuenta en plan aval. Pero en el caso de la AVAMET no puede tener el mismo tratamiento que la asociación de una comparsa ya que nuestra finalidad no es comprar locales para hacer fiestas. Se podría insistir en el tema de la segunda cuenta como aval para que no se aplique.

Lo de la obra social, me da lo mismo... es pura propaganda. También los bancos tienen sus fundaciones para asuntos sociales.

La cuenta se debería abrir pronto aunque sea en cualquier entidad, luego ya se cambiará a la que mejor convenga pero hace falta esa cuenta para ingresar cuotas y poder empezar a rodar sobre todo para comprar el dominio que supongo seguirá libre.

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #10 el: 07 de Oct de 10, 03:09:28 am »
Per al meu pareixer crec que la CAM seria la millor opció si es vol fer depresa la cosa... no crec que la diferència siga tan gran amb el que ens oferisquen en altres bancs i la tenim ben aprop. A més si la associació te iniciativa i ganes de menejar-se es pot demanar ajudes del pla de la VolCam i així poder fer projectes que tenim pensats i no dependre tant de la cuota dels socis, podem mirar-ho però si es trova algo millor avant...

Desconnectat meteoloco

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #11 el: 08 de Oct de 10, 22:56:09 pm »
Eiii, sent haver estat ausent vora dues setmanes, però he estat més liat que una persiana.

El tema de la CAM en quant a associacions (no parle de comptes particulars) no funciona malament, ja que a la secta d'Astronomia a la qual jo pertany, la CAM no ens cobra cap tipus de comissió sempre i quan el saldo promig mensual siga superior a 500€. En cas de que no siga així, la comissió per manteniment de compte corrent ascendeix a 2€ per mes. La qüestió de la domiciliació dels rebuts si que no vos puc dir cap cosa, ya que nosaltres el que fem, és pagar una quota semestral i després el tresorer, s'encarrega de llevar els diners a la entitat financiera. Però clar, vivim tots a Novelda i rodalies, i ens veiem sovint.
« Darrera modificació: 08 de Oct de 10, 22:59:59 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm



No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #12 el: 10 de Oct de 10, 19:22:58 pm »
Demà intentaré preguntar en més oficines, entre elles, les de Caixa Ontinyent.

Puntualitze:

La CAM cobra cade rebut a 0,65€ si el compte del soci és de la mateix CAM. En cas contrari, cobra 0,8€.
« Darrera modificació: 10 de Oct de 10, 19:25:24 pm per Timonet gelat »
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #13 el: 10 de Oct de 10, 20:00:05 pm »
Demà intentaré preguntar en més oficines, entre elles, les de Caixa Ontinyent.

Puntualitze:

La CAM cobra cade rebut a 0,65€ si el compte del soci és de la mateix CAM. En cas contrari, cobra 0,8€.

Dona igual que el rebut es presente en format telemàtic o en paper?  ???

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Compte Corrent d'AVAMET
« Respondre #14 el: 10 de Oct de 10, 20:11:52 pm »
Demà intentaré preguntar en més oficines, entre elles, les de Caixa Ontinyent.

Puntualitze:

La CAM cobra cade rebut a 0,65€ si el compte del soci és de la mateix CAM. En cas contrari, cobra 0,8€.

Dona igual que el rebut es presente en format telemàtic o en paper?  ???

Doncs no em van informar d'això.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)