Autor Tema: Pou Clar a la tardor  (Llegit 2940 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Pou Clar a la tardor
« el: 18 de Oct de 08, 19:00:32 pm »
Aprofitant que avui tenia classe de instrument a Ontinyent m'he acostat al Pou Clar a vore com estava despres de les fortes avingudes d'aigua d'aquestos dies. La veritat es que estava tot prou be, algunes canyes i troncs, però no el que em pensava. Però el que no te desperdici es la part baixa, aci vos deixe unes poquetes fotos de totes les que he fet, sencillament a la tardor com podeu vore el Pou Clar està preciós!! fascinant.. pareixia que d'un moment a un altre m'anava a apareixer una fada, un gnomo o no se.. jajaja.. Mai em cansare d'anar a este lloquet!!

« Darrera modificació: 18 de Oct de 08, 19:02:43 pm per Llamp »
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Pou Clar a la tardor
« Respondre #1 el: 19 de Oct de 08, 02:07:59 am »
Passen els anys, les avingudes d'aigua i els estius a la vora del pou clar... i mai perd encant aquest paratge. Els Ontinyentins l'estimem molt, saps?

Gràcies per les fotos.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #2 el: 19 de Oct de 08, 19:30:01 pm »
Gràcies de res!! es un plaer compertir-ho!! Ja ho se ja.. que vos l'estimeu molt,de fet va ser una amiga meua d'ahi d'Ontinyent la que mel va ensenyar per primera vegada, ja farà un parell o tres d'anys.. Motius teniu per a estimarlo! pero no sou els únics que l'estimeu.. jajaja..
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat maria

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 66
« Respondre #3 el: 29 de Nov de 09, 16:35:35 pm »
 Llamp encara que se que ha passat quasi 1 any del que s´ha posat aquest tema en aquestes fotografies tant impresionnats,  nomes vull dir que no coneixia aquest lloc tan bonic  ni tan siquiera ma havien  parlat dell i aixó que el meu poble també pertany a la vall d´Albaida i esta prop d´alli .Cuant vaja al meu poble procurare fer una escapadeta

gracies per compartir les fotografies
València.