Autor Tema: Tabarca  (Llegit 3634 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Tabarca
« el: 08 de Jul de 08, 02:06:55 am »
Este diumenge hem anat a Tabarca amb uns amics (a fer el castellut, això és: menjar beure i deixar als dones que sen ocupen dels crios)
Aixina i tot, he tingut temps a fer unes poques fotos d'eixes amb càmera.

Vam eixir prou matí des del port de Santa Pola

Anant amb el barquet:

Marc i Josep no es perdien detall:

Marc amb un amiguet:

Marcant el territori com uns pardalots acuatics qualsevols. Rosana sembla una guiri:

Ens vam sampar un bon caldero de peix.
Els 'sagalots', com que volen cuidar-se la 'linia' poc van menjar....

Ara, els demés pareixiem com si no haguerem menjat mai....

Despres de dinar, vam deixar als sagals amb el grup i vam pegar una volteta per l'illa:

Aigües increiblement netes:

Amb les restes d'un castellet:

Uno que passava per allí, un poc desastrat:

Al arribar a Castalla, vam anar de cap a la bassa de la caseta per llevar-mos la calor del viatge i allí vaig poder ferli una foto a 'jordi', el nostre pardalot particular, que ens obserbava des de la teulada:

« Darrera modificació: 08 de Jul de 08, 02:14:27 am per Vaqueret »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Tabarca
« Respondre #1 el: 08 de Jul de 08, 02:12:32 am »
Quin reportatge més mediterrani !! M'agrada molt. És cert que les aigües estaven molt netes, quin plaer vore-les així.

:D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #2 el: 08 de Jul de 08, 07:26:32 am »
Bonic reportatge. La veritat és que Tabarca és un lloc ideal per als que volen fer submarinisme ja que té un fons marins increiblement bonics i nets. Jo he tingut la oportunitat de fer submarinisme amb "snorkel" i es una autèntica pasada. Tan sols li trobe un xicotet problema, i es que cal agafar el barco, cosa amb la qual el mareig està garantit per a mi, havent de posar-me fins al cul de Biodramina ja que en cas contrari tire fins a la primera papilla.  :-\

Ahhh, un lloc ideal per a fer una xicoteta trobada entre Santa Pola i Tabarca.  ;D

« Darrera modificació: 08 de Jul de 08, 07:44:43 am per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #3 el: 09 de Jul de 08, 13:36:16 pm »
Bonic reportatge. La veritat és que Tabarca és un lloc ideal per als que volen fer submarinisme ja que té un fons marins increiblement bonics i nets. Jo he tingut la oportunitat de fer submarinisme amb "snorkel" i es una autèntica pasada. Tan sols li trobe un xicotet problema, i es que cal agafar el barco, cosa amb la qual el mareig està garantit per a mi, havent de posar-me fins al cul de Biodramina ja que en cas contrari tire fins a la primera papilla.  :-\

Ahhh, un lloc ideal per a fer una xicoteta trobada entre Santa Pola i Tabarca.  ;D

Eixa era la por que tenia jo: que es marejaren els xics. Pero res, ni es van enterar, això que a la tornada feia un llevant fort (de fet ens vam tindre que tornar mes pronte de lo previst per culpa del vent tant fort) i el barco es menejava que feia por. Pero s'ho van agafar com si fora una atracció de fira.

Al que no he pogut fer-li fotos és al meu fill gran (excepte en la 7ª foto, que estava agafant nosequé). Conforme vam aplegar les 6 amics i amigues de la mateixa edat (14) van desapareixer ràpidament. 

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #4 el: 10 de Jul de 08, 22:52:26 pm »
Che, que be que s´ho paseu. Un dia genial amb la familia, els amics, el bon menjar i el bon beure... ;D

Per cert, quina sort teniu els de Castalla, amb unes dones que aguanten als xiquets, mentres que els homens fan els bandarres... ;D Ja contarás el secret.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.