Autor Tema: Nova web verd.meteonix.com  (Llegit 2922 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.397
    • dissenyss.com
Nova web verd.meteonix.com
« el: 14 de Jul de 10, 19:49:46 pm »
Hola a tothom

Us presente una nova web que estem creant entre mon germà i jo mateix. Està en fase de proves i encara no hi ha massa coses però com es tracta d'un tema que anirà ampliant-se poc a poc, s'admeten col.laboracions i correccions.

http://verd.meteonix.com

Pretén ser un espai per difondre les nostres plantes i els noms valencians d'estes. No és una base de dades completa i exhaustiva amb dades científicament exactes. Només és una aproximació a la nostra cultura vegetal.

Espere que us agrade i que poc a poc es vaja ampliant més i més.

No passeu massa calor i fins aviat!!!  ;) ;)

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Nova web verd.meteonix.com
« Respondre #1 el: 15 de Jul de 10, 00:27:45 am »
Uau... em pareix collunuda la idea i de segur que tant la comunitat més "biològica" i la més d'anar per casa podrà col.laborar com millor puga.

Per cert, altra idea interessant seri afegir el mateix per als esclatasangs, pebrassos, bolets...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #2 el: 15 de Jul de 10, 01:13:35 am »
Molt bona la web que esteu fen. Lo del punt verd que ix al mapa del territori valencia vol dir a on has fet la foto? Intentarem ajudar a posar nous exemplars que per la Mariola hi ha molta varietat.

I com diu timonet en quant a bolets tambe es podria fer algo no? No pares mai Sergi.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #3 el: 15 de Jul de 10, 08:46:01 am »
molt bona idea¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡¡, podria haver una seccio per a que la gent posara les segues fotos i ampliar el recull de plantes,  també de abres, bona iniciativa
« Darrera modificació: 15 de Jul de 10, 19:07:42 pm per H2O »

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #4 el: 15 de Jul de 10, 16:09:04 pm »
Un gran projecte, amb molt bones perspectives de futur i de creixement. Enhorabona!  :D

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #5 el: 21 de Set de 10, 12:37:22 pm »
Ara que comença l'època de pujar a la serra...

Com podem enviar-te les afotus dels 'matujos'?

Al correu habitual de meteonix o a un altre especial no mes per a açò?

PD: Ara que pense.... Podíes parlar amb el de http://herbariovirtualbanyeres.blogspot.com, a vore si podeu arrivar a un acord de compartir dades, per que té molt bones fotos i descripcions, pero un diseny de web horrible, on costa molt buscar les coses.
« Darrera modificació: 21 de Set de 10, 12:57:07 pm per Vaqueret »

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
    • dissenyss.com
« Respondre #6 el: 21 de Set de 10, 20:55:39 pm »
Ara que comença l'època de pujar a la serra...

Com podem enviar-te les afotus dels 'matujos'?

Al correu habitual de meteonix o a un altre especial no mes per a açò?

PD: Ara que pense.... Podíes parlar amb el de http://herbariovirtualbanyeres.blogspot.com, a vore si podeu arrivar a un acord de compartir dades, per que té molt bones fotos i descripcions, pero un diseny de web horrible, on costa molt buscar les coses.
Gràcies Vaquero!!!

Pot enviar-les a fotos@meteonix.com i si saps el nom castellut me'l passes i mon germà i jo t'ho agrairem eternament (potser no tant  ;D)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #7 el: 22 de Set de 10, 01:04:37 am »

Pot enviar-les a fotos@meteonix.com i si saps el nom castellut me'l passes i mon germà i jo t'ho agrairem eternament (potser no tant  ;D)

Esta setmana voré d'arrimar-me algún dia per el riu, a per el bolet de xop. Aprofitaré per traure algo, encara que no és la millor época per a les plantes. Pero pense que també seria interessant afotar les plantes en esta época del any, quan moltes voltes es pareixen poc a quan estàn florint.

Desconnectat sergisellop

• Administrador
  • Tempesta
  • *
    • dissenyss.com
« Respondre #8 el: 22 de Set de 10, 06:43:44 am »

Esta setmana voré d'arrimar-me algún dia per el riu, a per el bolet de xop. Aprofitaré per traure algo, encara que no és la millor época per a les plantes. Pero pense que també seria interessant afotar les plantes en esta época del any, quan moltes voltes es pareixen poc a quan estàn florint.
Completament d'acord. Ens passa moltes voltes de conéixer una planta només quan està la mar de verda i florida però quan està granada o brollant o... no sabem quina és