Autor Tema: Foc per la zona del repetidor  (Llegit 53139 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
Re: Foc per la zona del repetidor
« Respondre #105 el: 07 de Set de 10, 10:24:38 am »
Alcoià, a la foto que poses de Bocairent està ma casa, no saps quina sensació provoca veure des de tan lluny una estampa així i sense poder fer res...

Si que em sap mal...

La foto la ha fet la meua nòvia de camí a Alacant... no ha dormit la pobre esta nit (jo tampoc...).

Esperem que es controle el abans posible.
]

Desconnectat Magiba

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #106 el: 07 de Set de 10, 10:45:48 am »
Bon dia... per dir alguna cosa.
Es la primera volta que escric a este forum. Soc d´Albaida i estic a ma casa vetgen com ara mateix just darrere d´Agullent (deu de ser A Alfafar) a cada volta hi ha una col.lumna de fum mes grossa. Esperem que no rebufe el foc i no arribe a la Covalta.
Albaida 323 msnm

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
« Respondre #107 el: 07 de Set de 10, 10:51:12 am »
Bon dia... per dir alguna cosa.
Es la primera volta que escric a este forum. Soc d´Albaida i estic a ma casa vetgen com ara mateix just darrere d´Agullent (deu de ser A Alfafar) a cada volta hi ha una col.lumna de fum mes grossa. Esperem que no rebufe el foc i no arribe a la Covalta.

¿S´esta reactivan? A mi m`han informat que estava perden força, pero ara quan començe a fer calor.
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #108 el: 07 de Set de 10, 10:59:06 am »
Bon dia.

Doncs jo estic treballant a Canals, i per la zona de Vallada també es veu eixir fum.

Desconnectat Magiba

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 4
« Respondre #109 el: 07 de Set de 10, 11:05:04 am »
Ara mateix , eixa col.lumna ja ho es veu tan grossa. Hi han dos avions sobrevolant la zona...van i tornen per damunt de ma casa. Crec que aniran a carregar a Bellús.
Albaida 323 msnm

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 405
« Respondre #110 el: 07 de Set de 10, 11:10:03 am »
http://www.youtube.com/watch?v=rEDK4SXoxL4

Unidad Militar Emergencias despliega 360 militares en incendio de Ontinyent

(Comunidad Valenciana) POLITICA,DEFENSA | > AREA: Política
07-09-2010 / 11:10 h

Madrid, 7 sep (EFE).- La Unidad Militar de Emergencias (UME) ha desplegado en Ontinyent (Valencia) 180 militares para luchar contra los incendios forestales que azotan esta zona, a los que se sumarán este mediodía otros 180 hombres, han informado a Efe fuentes militares.

Desde las tres de la madrugada se encuentran participando en la extinción del fuego 180 militares (tres secciones), con 60 vehículos, de los que seis son camiones nodriza.

Está previsto que a las 12:00 horas lleguen a la zona de Ontinyent otros 180 efectivos de la UME, pertenecientes a la Brigada de Bétera.

Según las mismas fuentes, los incendios forestales que afectan a la comarca de la Vall d'Albaida han provocado el desalojo de más de mil personas.

El Centro de Emergencias de la Generalitat ha decretado el nivel 3 de Preemergencia, riesgo máximo de incendios forestales, en la Comunitat Valenciana.

Uno de los principales incendios se localiza en una zona de masa forestal ubicada en la carretera que une el municipio alicantino de Alfafara y el valenciano de Ontinyent.

Los incendios forestales que afectan a varias localidades de la provincia de Valencia han obligado a cortar dos carreteras, la CV-81 y la CV-655, en el término municipal de Ontinyent. EFE
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
« Respondre #111 el: 07 de Set de 10, 11:23:14 am »
Tort...

Es veritat que el foc està afectant al Santo Cristo???

Com va la cosa per ahi?
]

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #112 el: 07 de Set de 10, 11:30:24 am »
Tort...

Es veritat que el foc està afectant al Santo Cristo???

Com va la cosa per ahi?

Al Facebook ja comenten que arriba a eixa zona, descontrolat.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #113 el: 07 de Set de 10, 11:32:44 am »
Totes les notícies que van eixint als mitjans digitals, link.

Desconnectat Shaia

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 1
« Respondre #114 el: 07 de Set de 10, 11:37:52 am »
Hola!

acabe de parlar per telèfon amb un amic que treballa a la UME de Bétera. Ell encara està a València, però als pocs que queden alli els estan mobilitzant i envian-los cap ací.

Diu que per alli el comparen amb el incendi que va assolar el nord de Castelló fa... 4 anys? Esperem que no n'hi haja cap desgràcia personal, almenys...

Aquest és el meu primer missatge a aquest fòrum, encara que ja he deixat cosetes a la pàgina del facebook. M'haguera agradat conéixer-vos en altres situacions, deveres.

Molts ànims a tots, encara que coste dir-ho en aquestos moments.  :'(

Desconnectat Lipzum

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 33
« Respondre #115 el: 07 de Set de 10, 11:42:55 am »
Algú podría informar de si el foc avança cap al sud? cap a terres alcoianes?? Espere que no...
La veritat es que pareix una zona de guerra, sobrevolant avions cada pocs minuts els nostres cels, embrutats per el fum...es lamentable

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #116 el: 07 de Set de 10, 11:45:46 am »
Algú podría informar de si el foc avança cap al sud? cap a terres alcoianes?? Espere que no...
La veritat es que pareix una zona de guerra, sobrevolant avions cada pocs minuts els nostres cels, embrutats per el fum...es lamentable

No crec, el vent és de ponent i això fa que tire cap a l'Est qualsevol focus.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
« Respondre #117 el: 07 de Set de 10, 11:47:02 am »
Algú podría informar de si el foc avança cap al sud? cap a terres alcoianes?? Espere que no...La veritat es que pareix una zona de guerra, sobrevolant avions cada pocs minuts els nostres cels, embrutats per el fum...es lamentable

En principi crec que el més aprop que està es la afecció al santo cristo de bocairent, així que de moment ens queda lluny... amb el ponent entenc que el sud no és la zona més propícia per que s'extenga...
]

Desconnectat tort

• Pluja
  • *
  • Missatges: 189
« Respondre #118 el: 07 de Set de 10, 11:47:17 am »
Acabe de parlar amb familiar meus i em confirmen que el foc avança descontrolat i molt molt fort pel santo cristo direcció Bocairent, en poc temps podria estar a sobre de Bocairent.

Bocairent, València.

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
« Respondre #119 el: 07 de Set de 10, 11:48:10 am »
Acabe de parlar amb familiar meus i em confirmen que el foc avança descontrolat i molt molt fort pel santo cristo direcció Bocairent, en poc temps podria estar a sobre de Bocairent.

NOOOOOO!

:'(

PD: Des del centre d'alcoi es veu el fum pel barranc del sinc.
« Darrera modificació: 07 de Set de 10, 11:58:19 am per alcoià »
]