Autor Tema: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?  (Llegit 2375 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tio_pep

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 632
  • Cocentaina (El Comtat) IM98sr
    • CocentainaMeteo
Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« el: 16 de Nov de 07, 20:43:59 pm »
Ja he notat varies vegades que el weatherlink em puja a l'hora fixada les plantilles a Internet, peró els .GIF deixen d'actualitzar-se durant un periode de temps  ??? Tinc el dubte si es que puja els gràfics sense actualitzar-los varies vegades o es que directament deixa de pujar-los al servidor.

La questió es que mai m'ha fet aço fins ara que coincideix que he cambiat fa poc el Weatherlink de la versió yanki a la traduida al castellà.

Als que gasteu el Weatherlink en castellà, li heu notat aquest problemeta?

Com no tinc ací a ma casa l'estació no puc saber que em fa el Weatherlink fins que puga anar a revisar-lo  :( Voldria descartar que fora el Weatherlink traduit al castellà.

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« Respondre #1 el: 16 de Nov de 07, 22:18:45 pm »
Jo no he tingut cap problema i em funciona igual que quan el tenia en anglés  ???

A vore si és problema de la connexió a internet de ta casa (problema de servidors, proxis i tal). Molts dies, a la faena, sóc incapaç de veure actualitzats els gifs de la meua plana web i això que pugen sense problema.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« Respondre #2 el: 16 de Nov de 07, 22:45:27 pm »
Jo tampoc cap problema... el que passa és que l'ajuda no la troba.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat tio_pep

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 632
  • Cocentaina (El Comtat) IM98sr
    • CocentainaMeteo
Re: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« Respondre #3 el: 16 de Nov de 07, 23:08:08 pm »
mmmmmmmmmmmmhhhhhhhhhhhhhhh  ???

Vinc controlant que es el que està fent i veig que el que pasa es que m'actualitza les gràfiques de 6 hores cada hora, per a conter de fer-ho cada 5 minuts  :-\

Pareix com si no admetera el anar completant la curva a periodes menors d'una hora.

No m'había fixat fins a hui. Ahir pensaba que eren problemes de FTP.

Qui'n palo no tindre el PC amb el Weatherlink davant per comprobar aquestes coses a l'acte.


Desconnectat tio_pep

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 632
  • Cocentaina (El Comtat) IM98sr
    • CocentainaMeteo
Re: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« Respondre #4 el: 23 de Nov de 07, 21:07:30 pm »
Mea culpa.

Aquesta setmana he pasat a verificar que pasaba i era una errada meua a l'hora de configurar els perfils.  :P


Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« Respondre #5 el: 27 de Abr de 08, 12:26:53 pm »
Per a la traducció cal comprar el "parche" a Darrera? I si no has comprat a ells l'estació? Hi ha alguna altra opció  ???

Ja podia tornar-me boig ahir intentant saber com es traduïa les gràfiques... hores llegint fòrums i l'ajuda del mateix programa i fins que vais trobar un topic a Catmeteo que parlava d'un "parche"  :oops:

PD

Per cert (per no obrir un nou tema per a esta qüestió perquè segur que serà una tonteria) a la consola con puc introduir les dècimes a la precipitació anual? Per a canviar-ho ixen 4 dígits però cap pertany a dècimes, quan acabes i tornes a visualitzar les dades actuals sí que te el punt de separació entre mm i dècimes de mm.
« Darrera modificació: 27 de Abr de 08, 12:32:57 pm per MeteoValència »

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« Respondre #6 el: 27 de Abr de 08, 12:51:03 pm »
Per a la traducció cal comprar el "parche" a Darrera? I si no has comprat a ells l'estació? Hi ha alguna altra opció  ???

Ja podia tornar-me boig ahir intentant saber com es traduïa les gràfiques... hores llegint fòrums i l'ajuda del mateix programa i fins que vais trobar un topic a Catmeteo que parlava d'un "parche"  :oops:

PD

Per cert (per no obrir un nou tema per a esta qüestió perquè segur que serà una tonteria) a la consola con puc introduir les dècimes a la precipitació anual? Per a canviar-ho ixen 4 dígits però cap pertany a dècimes, quan acabes i tornes a visualitzar les dades actuals sí que te el punt de separació entre mm i dècimes de mm.

Lo de la precipitació anual pots configurar-ho amb dècimes des del Weatherlink: amb el butlletí tancat, el segon menú et dóna la possibilitat de configurar la pluja anual. Apareix un número aleatori, i tu ja poses la quantitat correcta  ;)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« Respondre #7 el: 27 de Abr de 08, 13:00:28 pm »
Fet!! Ja imaginava que seria una cosa simple.

Gràcies!!!

Desconnectat Frank242

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
Re: Vos funciona be el Weatherlink traduit al castellà?
« Respondre #8 el: 30 de Abr de 08, 16:04:06 pm »
A mi el tema de la pluja també em va passar, no sabia com posar el decimals en la consola, i quan vaig instalar el Weatherlink en l'assistent em va donar l'opció, i automàticament en la consola aparegueren els decimals  ;D

Per cert, com se pot modificar el tema de la pluja total acumulada al mes/any en el Weatherlink? JO només descarregue les dades una volta al dia, perque continue treballant en el Weather Display i aixina els registres que tenia en la Oregon els he pogut aprofitar, el WD el tinc més o menys controlat, i la xifra que tinc ahí (i la que figura a Meteoclimatic) és la que arreplegue al pluviómetre manual.