General > Meteorologia i clima / Meteorología y clima

població més plujosa del País Valencià?

<< < (2/5) > >>

Jordi Donet Donet:
Hola alzimet, si no m'enganye crec que deu estar per ací:

Jordi Donet Donet:
realment crec que no es una estació completa sinó un pluviometre automatic.......i l'unica referéncia que trobe en internet es esta: http://www.levante-emv.com/comunitat-valenciana/2009/01/04/reacutecord-pluviomeacutetrico-gandia/538475.html

Jordi Donet Donet:
bueno, de moment estan averiguant-me si encara està operativa i en el cas de que així fora em diran si hi ha manera de accedir a les dades ja que en principi era un projecte intern de prevenció d'avingudes d'aigua i no está pensat per a us informatiu.....
també he comentat que en el cas de que estiga funcionant la possibilitat de instal·lar per part meua un pluviòmetre manual per a poder fer les possibles correccions(ho tinc a mig quilometre de ma casa).....

ja vos diré....

Salutacions

alzimet:
Doncs sí que havia sentit abans parlar d'aquesta estació, supose que quan va eixir la notícia que has citat. Doncs esperem notícies teues, quantes més estacions hi haja per a entendre com funciona la meteo millor que millor. :)

A vore si hi ha sort!!

Miguel:
En mi opinión la Vall de la Gallinera es la que se podría llevar el premio, aunque el dato de Barx es importante pese a no ser datos oficiales. Seguidamente vendrían Alcanalí  y la Vall de Laguar - Isbert. Estos municipios en los datos que ofrece Meteonix sobrepasa los 1000mm anuales la mayoría de la veces.

Despues me ha sorprendido municipios como Almoines (y eso que soy de la Safor), donde registra 1188mm que sería el que más si no fuera por que solo se han registrado 3 años (2007, 2008 y 2009). Algunos otros municipios tienen altos registros como Orba, Tàrbena etc aunque como Almoines con pocos años en la serie y además viviendo un poco de ese 2007 que tan húmedo fue en la vertiente meditarránea.

No sé donde colocar Barx si los datos que habeis dado no son oficiales, aunque si INRI666 nos dice que son muy fiables pues alomejor podría desbancar en mi particular podium a la Vall de Gallinera. Me gustaría saber si INRI666 nos podría decir la precipitación anual total desde que empezó a funcionar su estación.

Hombre lo que está claro que como comarcas, la Marina y la Safor siempre se han llevado el gato al agua jajajaj!!

Un saludo a todooos! y espero pronto aportar una nueva estación por la Platja de Miramar!!

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version