General > Reportatges meteorològics / Reportajes meteorológicos
La dita de Mahoma (hivern a Chamonix)
NEVÀ GROSSA:
Hola a tots.
Ja sabeu eixa dita del Mahoma que diu: Si mahoma no va a la muntanya, la muntanya anirá a Mahoma... ;)
Próximament per a tots i en overt... ;D
Doncs aixó mateix, supose que com molts de vosaltres, a mi personalment l´hivern m´apasiona; Y després del "terrorífic" hivern que estem tenint a les nostres comarques... :-X
En el meu cas he anat a viure que es aixó del hivern a la localitat francesa de Chamonix.
Dir que he tingut una sobredosis d´hivern: Temperatures per davall dels -18ºC. en cota 1050m, i cap als 3000m. casi baixe el meu récord personal dels -27ºC. En quant a la neu, en he xapat i m´hen ha caigut a manta. Hi han llocs on es superen els 2 metres a cota 1050m, i prácticament vaig estar 2 dies i mig dels 3 que he estat nevant sense interrupció.
En definitiva, un disfrute per als que estimem l´hivern... :-*
Degut al meu poc temps lliure, vaig anar penjant fotos a poc a poc. I començaré per les úniques en que he disposat de unes condicions lumíniques aceptables per a la fotografia. Totes estes fotos, están fetes en prácticament un parell d´hores de la vesprada del pasat disabte.
Amb tots vosaltres l´hivern a Chamonix.
Les agulles de Chamonix.
L´agulla de Midi.
L´unic moment en que vaig vore la silueta del Mont Blanc.
A partir d´açí ja es altra historia, amb neu i més neu per dalt i per baix...
NEVÀ GROSSA:
Unes quantes més de l´únic moment amb llum solar de tot el cap de setmana.
NEVÀ GROSSA:
A partir d´açí ja son totes fetes sense sol, on la neu, la boira i la foscor de l´ambient dona peu a jugar amb els blancs i els negres, gaudint del contrast i les sil.luetes ben retallades.
Comentar que a pesar de l´oratge advers, vam tindre ocasió de fer tota mena d´activitats al aire lliure. Sense anar més lluny, un paseig de unes tres hores de duració on els paisatjes i la neu barrejaven uns temps llunyants i evocadors on segons els més iaios nevava més del que ho fa ara.
NEVÀ GROSSA:
Problemes amb el coche... :o
NEVÀ GROSSA:
Una miqueta de precipitació sólida... ;)
L´any que ve, més i millor...
Be, fins açí tots amics... ;)
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version