General > Meteorologia i clima / Meteorología y clima
Mapa vectorial del País Valencià
sergisellop:
Hola a tots!
Una pregunta tinc per als fieres que hi ha per aquí:
Tinc el mapa vectorial del País Valencià amb les infraestructures, comarques, municipis, poblacions... tret de l'Institut Cartogràfic Valencià. Molt xulo. I també tinc un altre mapa vectorial amb les línies de nivell x100 de tot el territori. Però no casen un amb l'altre. Té dos perspectives distintes (supose) i no puc fusionar-los al mateix.
Algú en té un amb les línies de nivell i, al menys, les comarques/municipis?
pampacitrus:
Probablement estan en dos sistemes de referència diferents. Caldria vore els metadatos....
sergisellop:
--- Cita de: pampacitrus en 12 de Ago de 16, 07:55:46 am ---Probablement estan en dos sistemes de referència diferents. Caldria vore els metadatos....
--- End quote ---
Això és el que em temia... el problema és que són dos pdf sense cap més intenció que difusió senzilleta que jo he copiat a CorelDraw (el Illustrator dels frikis com jo) i he deixat al meu gust:
* El de les infraestructures, comarques, poblacions... és aquest http://descargas.icv.gva.es/filebrowser/download/1642685 del ICV
* El de les muntanyes és el mapa de carreteres de la Cª de Vivienda http://www.habitatge.gva.es/web/carreteras/mapas-car/carreteras-cv-car
pampacitrus:
No entenc massa de pdf, pero no pots menejar un per a que case damunt l'altre?
Per altra banda es poden obtindre "shapes" per apoder treballar amb un GIS.
Tot depén del que vullgues fer amb eixos mapes...
Joan
sergisellop:
--- Cita de: pampacitrus en 12 de Ago de 16, 08:24:57 am ---No entenc massa de pdf, pero no pots menejar un per a que case damunt l'altre?
Per altra banda es poden obtindre "shapes" per apoder treballar amb un GIS.
Tot depén del que vullgues fer amb eixos mapes...
Joan
--- End quote ---
Els pdf son dibuixos vectorials sense cap component GIS ni res. Només línies que pots editar, fer i desfer.
Si pose un mapa damunt de l'altre, puc anar provant d'encaixar-los però com que només puc rotar, ampliar, reduir, inclinar... i supose que ha de fer-se un estirament més elaborat amb rotació d'algun tipus i no sé què més... l'encaix mai coincideix :-\
Navegació
[#] Pàgina Següent
Go to full version