Autor Tema: Juny de 2010  (Llegit 23698 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Juny de 2010
« Respondre #60 el: 04 de Jun de 10, 18:45:43 pm »
Bona vesprada.

El dia es presenta radiant, amb sol i molta humitat, la temperatura es de 29,6ºC i a conseqüència de l'elevada humitat, tinc un humidex de 36,4ºC, el que fa impossible evitar suar. La brisa de llevant bufa des de mig matí, i la pressió ha pujat en relació a ahir fins a un màxim aquest matí de 1015,9 hPa.

Sí, la sensació de basca és molesta, i la màxima de 30,7ºC, pareguda a la de dies anteriors, pareix molt més elevada. Este matí hi ha via alguns núvols baixos a la Vall, inexistents de Bocairent cap a ponent.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #61 el: 04 de Jun de 10, 22:47:32 pm »
Quina sorpresa esta la nostra estacio com la que mes pluja ha registrat avui. Enhorabona H2O. ;D

Ontinyent - La Solana: 29,45mm
Beneixama (SAIH): 22mm
Ontinyent (Serra Grossa): 21mm
Alcoi - Pas de Benissaidó: 16,8mm
Fontanars - Torrevellisca: 16,2mm
Beneixama: 14mm
Ontinyent - Sud: 13,8mm
Ontinyent - Llombo: 13,4mm
Fontanars dels Alforins: 13,4mm
Alcoi (SAIH): 13,2mm
Ontinyent - Germanies: 13mm
Moixent: 12,4mm
La Font de la Figuera: 11,9mm
Otos: 11,8mm
Onil - Camí dels Pous: 10,4mm

:P

En Meteoclimatic tinc la copia  :-*

Jo també tinc la copia de Meteoclimatic!!  :)

Ontinyent - La Solana 318 n/a 30,7 16,5 n/a 91 45 n/a 1.012 1.007 n/a 42 29,5 394,4
Alcoi-Pas del Benissaidó 553 n/a 27,5 16,6 n/a 100 14 n/a 1.013 1.010 n/a 49 16,8 308,4

:-*

Vinga per a tu home no tinc edat ni ganes  per a estes coses, pero al escriure el meu missatge en meteoclimatic estava com vaig dir jo, no visc en Lloró aixina que no crec que registre quantitas significatives com per a presumir de plujes registrades.  :-si

A veure, en el missatge vas dir que en la teua estació és on més havia plogut, i un moment abans havia posat jo les quantitats més destacades, i hi havia tres estacions en les que havia plogut més.

Simplement vaig citar el teu missatge i el meu per a dir-te que en altres estacions havia plogut més, però pel que veig, t'ha sentat mal.
Ja està, a la pròxima no et diré res i fora de lios.

Pel que fa a l'oratge de hui, com comenteu, molta humitat i una sensació de basca asfixiant, que prosegueix encara amb 23ºC.
Ontinyent, València.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #62 el: 05 de Jun de 10, 02:30:19 am »
No home Adria no em senta mal i encara que no vaig posar que ho havia vist en Meteoclimatic, jo ho mire ahi per aixo jo mire una cosa, tu altra i ja esta si no em sentara be no posaria les sonrises, i menys en aquest forum, per aixo volia tancar la cosa per no vull donarli mes relevancia, soles falta aixo home.  ;)

En estos moments 18.5 Cº i he vist els models per als proxims dies i tenen bona pinta, a vore el Diumenge a qui li toca la loto, espere que jo no estiga entre els primers  :-si  ;)
« Darrera modificació: 05 de Jun de 10, 02:32:49 am per Damimet »

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #63 el: 05 de Jun de 10, 13:43:17 pm »

Bon dia.

Dia tranquil i un tant bascós, la humitat relativa ha pujat molt durant la nit, i ara mateixa encara es manté en un 67%, acompanyada d´una temperatura actual de 26,4º. El cel està completament ras.

Esperant les tronades de demà, que damunt seràn un diumenge. :D

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #64 el: 05 de Jun de 10, 15:17:00 pm »
Si que fa basca, la temperatura de xafogor al meu observatori es de 37,2ºC, degut als 29,0ºC de temperatura real y el 61% d'humitat relativa. Almenys crec que val la pena aguantar aquesta humitat perquè serà un magnífic caldo de cultiu per a les tronades de demà.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #65 el: 05 de Jun de 10, 17:37:47 pm »
Si que fa basca, la temperatura de xafogor al meu observatori es de 37,2ºC, degut als 29,0ºC de temperatura real y el 61% d'humitat relativa. Almenys crec que val la pena aguantar aquesta humitat perquè serà un magnífic caldo de cultiu per a les tronades de demà.

Per esta zona el vent ha girat a mitjorn-llebeig, baixant la humitat al 27% i mantenint la temperatura elevada, 31ºC.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #66 el: 05 de Jun de 10, 17:43:01 pm »

Per esta zona el vent ha girat a mitjorn-llebeig, baixant la humitat al 27% i mantenint la temperatura elevada, 31ºC.

Per ací també ha acabat entrant vent de component oest, fent pujar la temperatura ràpidament dels 30,6ºC fins als 32,3ºC actuals, i amb la humitat a pasat al revés, ha descengut fins a valors del 36%. S'agraeix els descens de la humitat perquè la basca era agobiant.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #67 el: 06 de Jun de 10, 11:12:41 am »
Bon dia.

Temperatura que puja de valent amb vora 27ºC a hores d'ara i amb una mínima prou agradable de 16.6ºC. Comencen a veure's els primers "pepinos" del dia creixent cap al NW. Vesprada interesant a molts llocs.  :)

A aprofitar el solet que esta vesprada potser tingam rebombori.  ;D

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #68 el: 06 de Jun de 10, 11:53:09 am »
Bon dia.

Des de primera hora que hi ha moviment del bo cap a Castelló, i de fet s'ha activat l'avís de nivell taronja en aquelles comarques.

Per ací cal destacar el vent absolutament calmat que hem tingut entre les 11 de la nit i les 11 del matí, moment en què ha mogut lleugerament la brisa de gregal. La mínima ha sigut de 16,7ºC i la temperatura s'ha estabilitzat ara al voltant dels 25ºC, amb 55% d'humitat relativa. També des de primera hora s'han fet visibles eixos nuvolets que presagien rebombori en les pròximes hores...

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #69 el: 06 de Jun de 10, 12:34:53 pm »

Bon dia.

De moment tranquilitat absoluta a les nostres comarques, amb un bon sol i caloreta. Ara tinc ja 26,7º i un 52% d´HR, bufa una lleugera brisa de gregal.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #70 el: 06 de Jun de 10, 14:22:09 pm »

Ahir vaig anar a visitar la Base d'Aitana i el seu radar de control de trafic aeri que arreplega tots els avions desde els pirineos passant per les balears fins a Almeria i envia  el seu senyal a diversos aeroports de la zona, però a part de les fotos de les nevades que ens van ensenyar, fins i tot una del 14 de maig ( de fa 15 dies ) el que més em va alegrar va ser veure aquestes 2 estacions en el cim d'Aitana una pertany a la UA i l'altra és d'ells, van comentar que l'any passat van arribar a -30º de sensació tèrmica i una ratxa 224 km/h us deixe unes fotitos, com a curiositat el INM en 1982 la pantana de tous els cridaba per vore cap a on anava la tempesta

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
« Respondre #71 el: 06 de Jun de 10, 14:31:41 pm »
Bona vesprada.

La cosa s'està posant interesant: la brisa s'ha reforçat i el cel s'ennuvola de núvols desfets de tronades. Al radar s'aprecia com la zona situada entre La Font de la Figuera i Almansa comencen a aparéixer píxels grocs.

La temperatura ha arribat a una màxima de 27,2ºC a les 13:30 i ara ha baixat fins a valors de 25,8ºC degut al reforçament de la brisa. La humitat es manté alta, del 63%. A esperar i a disfrutar del dia  ;D.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #72 el: 06 de Jun de 10, 14:41:56 pm »
Bona vesprada.

La cosa s'està posant interesant: la brisa s'ha reforçat i el cel s'ennuvola de núvols desfets de tronades. Al radar s'aprecia com la zona situada entre La Font de la Figuera i Almansa comencen a aparéixer píxels grocs.

La temperatura ha arribat a una màxima de 27,2ºC a les 13:30 i ara ha baixat fins a valors de 25,8ºC degut al reforçament de la brisa. La humitat es manté alta, del 63%. A esperar i a disfrutar del dia  ;D.

Ja se sent tronar!  ;)

Baixant la temperatura a 24,5ºC i el gregal que bufa amb ratxes de 30 km/h. La humitat segueix pujant... Cel cobert i amenaçant pel ponent.

A vore si puc fer una "siesta" curteta abans de l'espectacle  ;D

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #73 el: 06 de Jun de 10, 15:02:51 pm »

Ja fa més d´un hora que se sent tronar cap a ponent i tramuntana, però de moment, encara que el cel ja esta majoritariament cobert, no es presenta massa amenaçador.
 La temperatura va baixant, 25,5º i la humitat es manté elevada, fruit del constant vent de gregal, fins i tot ja estan entrant blanures des de la mar.

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #74 el: 06 de Jun de 10, 15:29:46 pm »
continuen sentin se trons ..... com diu Mario