Autor Tema: Situació Especial 13-14 Desembre 2009  (Llegit 47490 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat dabitz

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 32
  • Cabo de Gata - Almeria
Re: Situacio especial 13 - 14 ... de Desembre 2009
« Respondre #540 el: 14 de Des de 09, 21:32:51 pm »
Alcoià, per la carretera molinar?Els meus pares viuen al de dalt, l'encaro i jo un peliu mes avall, al Partidor,que casolitat!!. Si, crec que per esta volta ja s'acabat l'episodi...
Bo, desesperant. Continua plovent al centre d'alcoi amb 2.4ºC. Quan he arribat fa 20 minuts hi havien 2.

Si agafes el cotxe i tires cap a batoi, comença a nevar fort a l'altura del collao. Batoi està cobert de neu cotxes, camps, algo al firme...

A punt d’arribar al túnel del salt i una vegada passat, hi ha bon talló, amb oliveres plenetes de neu, les branques a dures penes suporten la blanca càrrega. Es a dir, al voltant d'alcoi la nevada es important.

Una vegada passat el tunel del salt, la carretera es posa perillosa. Baixant cap a Alcoi he vist pujant un llevaneu. Aneu amb compte perque pegant la volta se vos pot anar el cotxe i bollar la xapa. Així que no eixiu si la carretera està nevada, val? Un consell.

Després, per la zona alta d'Alcoi també es nota que ha nevat més, fins arribar a la Carretera Molinar. Com sempre pareix un altre poble, a la casa familiar hi havia un bon tallat de neu, els bancals estaven plenets.

Després baixant, per Sant Nicolau nevant, i a la Glorieta plovent. Brrrr

Demà vorem que ens depara el temps. Salutacions.

I felicitacions a aquells que no son d'alcoi, perquè gaudireu de bon talló de neu.

A vore com s'alça demà. Igual m'escape i faig algunes instantànies.

Alcoi, Alacant.

Desconnectat Colivenk

• Pluja
  • *
  • Missatges: 427
  • Onil. L´Alcoià. 695 metres. 450 mm/any.
    • Els asunts de Luson
« Respondre #541 el: 14 de Des de 09, 21:38:53 pm »
A Onil ja fa un parell d´hores que neva feble. La temperatura es manté al voltat del -1,5 Cº i una de dos; o continuarà nevant esta nit o mes be gelarà, i això es perillós.

Em diu la meua novia que per Almansa comença a nevar amb força...el mateix d´aci una estona torna la festa per aci. Conforme esta el poble, una nevada forta ara seria...

Vos funciona a vosaltres el redar de Murcia?
La Foia de Castalla, la gran extensió entre muntayes. Terra de vent, fred i matacabres...

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #542 el: 14 de Des de 09, 21:39:11 pm »
[OFF TOPIC]

Alcoià, per la carretera molinar?Els meus pares viuen al de dalt, l'encaro i jo un peliu mes avall, al Partidor,que casolitat!!. Si, crec que per esta volta ja s'acabat l'episodi...

La millor zona d'Alcoi. I es noten els pocs metres d'altura que hi ha a la zona. Jo anava als salesians del centre, i recorde eixir de classe plovent, passar la sardina plovent, arribar a sant vicent,aiguaneu, a la carretera molinar estar nevant i a ma casa jugar al pati fent monigots de neu. Els amics al baixar al Camí em comentaven que al Camí no havia nevat en tota la vesprada...

Del partidor cap a dalt hi han tantes coses que es podrien fer per donar-li videta... és un barri amb possibilitats, amb encant, amb essència de poble...

[FI OFFTOPIC]
« Darrera modificació: 14 de Des de 09, 21:41:16 pm per alcoià »
]

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
« Respondre #543 el: 14 de Des de 09, 21:39:46 pm »
Bueno jo ja done per finalitzat el temporal de neu, increible a sigut!!
Ontinyent, València.

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
« Respondre #544 el: 14 de Des de 09, 21:40:51 pm »
Ací vos deixe la meua xicoteta aportació, fotos d'Ontinyent cap a les 6i30 de la vesprada on ja havia pujat la temperatura fins uns 2 graus i al deixar de caure neu i caure plutja a escomençat a desfer la neu als carrers..

----Accés sud a la ciutat venint de L'Olleria----

----Barri Sant Rafel-----

Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #545 el: 14 de Des de 09, 21:43:50 pm »

En Otos plou tambe i la temperatura ha pujat fins als 1,3º, que tampoc es que siga molt alta que digam.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Colivenk

• Pluja
  • *
    • Els asunts de Luson
« Respondre #546 el: 14 de Des de 09, 21:48:04 pm »
El cas es que no para de nevar, feble, pero neva.

Una foteta mes d´esta vesprada a la part alta del poble, a les cinc, just quant començava lo "potent":

Edite: estic aluciant o he vist un rellampec cap al SE???
« Darrera modificació: 14 de Des de 09, 21:50:03 pm per Colivenk »
La Foia de Castalla, la gran extensió entre muntayes. Terra de vent, fred i matacabres...

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #547 el: 14 de Des de 09, 21:52:12 pm »
Ací continua nevan, aixó si, un poc més "normal".

Temperatura de -2ºC. i un vent enfortit donant una sensació de fret brutal.

Pd: Açí hem tingut una máxima de 2ºC. al llarg del matí.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat dabitz

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 32
  • Cabo de Gata - Almeria
« Respondre #548 el: 14 de Des de 09, 21:56:51 pm »
Bo, men vag al llit que la nit d'ahir va ser molt curteta..A disfrutar de la neu demà qui puga, ;D. Per cert alcoià t'envia't un privat.Bona nit a tots!!!!
Alcoi, Alacant.

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #549 el: 14 de Des de 09, 22:02:14 pm »
en biar estem incomunicats  esta prohibida la circulacio ha parat d nevar pero els gruixos son espectaculars en alguns llocs del poble cuasi 20 cm

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #550 el: 14 de Des de 09, 22:04:52 pm »
Bones fotos, Llamp!  :D  T'han quedat ben il·luminades i amb un color agradable (malgrat que els fanals són grocs).

Seguim amb una sensació tèrmica pròxima als -3ºC a Elda. A Ontinyent - Llombo la temperatura és de 3,3ºC. El pluvio segueix marcant precipitació.

Desconnectat Colivenk

• Pluja
  • *
    • Els asunts de Luson
« Respondre #551 el: 14 de Des de 09, 22:08:08 pm »
Bo, jo tambè m´envaig al llit. Continua nevant molt dèbil, pero ja no crec ue faça res destacable. Demà serà un dia de fotos... ;D

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #552 el: 14 de Des de 09, 22:38:37 pm »
Bona nit.

Acabe d'incorporar-me al seguiment, i tot i que no he vist ni un pàmpol, estic que gotge d'alegria per dos motius: el primer per veure la fantàstica nevada que haveu tingut i com haveu gaudit, i la segona pel seguiment tant collonut que haveu fet.  :D

Ací a Novelda, tan sols destacar els 17.10 mm de pluja al llarg del dia de hui i la ventolera que a partir de les 7 de la vesprada, s'alçat amb una ratxa màxima de 64 km/hr. Porteu molta cura amb la conducció, perquè acabe d'aplegar de Petrer i a la eixida, el vent ha trencat una branca d'un pi que per poc no em cau al damunt;  :o. qüestió de segons. Afortunadament no era massa gran.

En quant a la temperatura, dir que he registrat una màxima de 7.20ºC a les 00:00 (UTC). i com a dada curiosa, una mínima de 2.7ºC a les 19:41 (UTC). A hores d'ara temperatura pujant a raò de 1.4ºC/hr amb 5.6ºC

Na nit, i abrigueu-se.

:)
« Darrera modificació: 14 de Des de 09, 22:40:39 pm per meteoloco »
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #553 el: 14 de Des de 09, 22:43:51 pm »
Continua la pluja debil i la temperatura estancado en els seus 2.9Cº, La forza del vent ha disminuit prou.
Vinga bona nit i dema a fer fotos el que puga ferles clar.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #554 el: 14 de Des de 09, 23:03:37 pm »
Les incidències a la xarxa viària, en lloc de disminuir, pareix que van de mal en pitjor  :P

També ha entrat en vigència el nivell d'emergència situació 1 a la Vall d'Albaida, el Comtat i l'Alcoià.

Bona nit a tots!