Autor Tema: NOVA WEB-CAM Barx  (Llegit 3306 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
NOVA WEB-CAM Barx
« el: 04 de Mai de 13, 21:17:52 pm »
Doncs això......tenia una web-cam Trust USB de 17€ i ja ha dit prou........3 anys ha aguantat a l'intempèrie dins d'una bola de plàstic... :P

Per a substituir-la he comprat aquesta càmera de seguretat: http://www.ebay.es/itm/Camara-Video-Vigilancia-IP-WIFI-INALAMBRICA-NEW-foscam-FI8905W-EXTERIOR-8905w-/330907447499?pt=LH_DefaultDomain_186&hash=item4d0b9ef0cb.

La veritat és que no te molta resolució(640x480) però per al preu que te porta una bona carcassa d'exterior, connexió per wifi i cable...
Si voleu pegar una mirada:  http://aj2278.myfoscam.org:8008       Usuari:invitado i no cal password

P.D:de vegades no es pot accedir (estic pendent de canviar l'antena wifi per una més potent i de moment de vegades perd la connexió)

Desconnectat meteoxabia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #1 el: 04 de Mai de 13, 23:37:06 pm »
Vaig a ferli un seguiment durant el dia a vorer com es veu, ja que estic jo buscant algo, i si et va be, igual jo hem tire a per esta també.

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #2 el: 05 de Mai de 13, 10:53:54 am »
La veritat és que per a enfocar paisatges no te molta definició però com a càmera de seguretat d'exterior està prou be, sobretot el infraroig de 30m per a la nit.........el que passa és que jo no l'aprofite i per la nit sols es veu l'estació....

L'altre problema és que si vols canviar l'antena wifi el connector no és l'estàndard. Les antenes normals tenen el conector femella i la que porta la càmera és mascle, així que hi ha que buscar una adaptador...

Jo volia una mobotix però a vorer qui està un mes treballant per a pagar-la :P

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 843
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #3 el: 05 de Mai de 13, 21:29:44 pm »
No té mala pinta de nit, demà la vore de dia i te dic opinió. ;)

Salutacions!!
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #4 el: 06 de Mai de 13, 00:16:36 am »
Enhorabona!!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 843
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #5 el: 06 de Mai de 13, 18:01:58 pm »
La verdad es que para el precio que tiene no está nada mal barxero. ;)

Enhorabuena y que la disfrutemos mucho tiempo!!
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #6 el: 06 de Mai de 13, 20:58:16 pm »
Estos xinos es tenen que fer els amos del mon....si es que no ho son ja... :o...

i això de "mucho tiempo" no sol fer massa lliga amb "Made in China".... ;D ;D

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #7 el: 16 de Mai de 13, 15:08:33 pm »
Per si algú està pensant en comprar-la de moment sols li he trobat aquest problema:
 en determinades condicions de luminositat i sobretot enfocant paisatges amb cel de vegades el ajust del brillo que és automatic es ratlla un poc i està un rato parpadejant:  Foscam FI8905W Brightness Flickering Issue Upgrade

Actualitzant el firmware de moment no es sol.luciona però si que hi ha una empresa americana que actualitza el firmware del sensorCMOS i pareix que ho arregla("Avacomtech optimized the CMOS sensor parameters, reduced the flickering probability greatly")

També ven la càmera per ebay amb el sensor actualitzat( http://www.ebay.com/itm/Foscam-FI8905W-6mm-Lens-2-year-Warranty-Free-DDNS-Free-Tech-Support-/321081280263?pt=US_Security_Cameras&hash=item4ac1ef8707 ) , el que passa és que es puja un poc de preu al vindre de EEUU.....

També he comprat açò: http://www.ebay.es/itm/Objectif-CS-4mm-CCTV-camera-surveillance-Foscam-FI8905W-/280628481884?pt=FR_JG_Photo_Cam%C3%A9scopes&hash=item4156c2cf5c   per a augmentar el camp de visió. Quan m'arribe ja vos comente com ha anat....


Desconnectat meteoxabia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #8 el: 17 de Mai de 13, 13:49:45 pm »
Per si algú està pensant en comprar-la de moment sols li he trobat aquest problema:
 en determinades condicions de luminositat i sobretot enfocant paisatges amb cel de vegades el ajust del brillo que és automatic es ratlla un poc i està un rato parpadejant:  Foscam FI8905W Brightness Flickering Issue Upgrade

Actualitzant el firmware de moment no es sol.luciona però si que hi ha una empresa americana que actualitza el firmware del sensorCMOS i pareix que ho arregla("Avacomtech optimized the CMOS sensor parameters, reduced the flickering probability greatly")

També ven la càmera per ebay amb el sensor actualitzat( http://www.ebay.com/itm/Foscam-FI8905W-6mm-Lens-2-year-Warranty-Free-DDNS-Free-Tech-Support-/321081280263?pt=US_Security_Cameras&hash=item4ac1ef8707 ) , el que passa és que es puja un poc de preu al vindre de EEUU.....

També he comprat açò: http://www.ebay.es/itm/Objectif-CS-4mm-CCTV-camera-surveillance-Foscam-FI8905W-/280628481884?pt=FR_JG_Photo_Cam%C3%A9scopes&hash=item4156c2cf5c   per a augmentar el camp de visió. Quan m'arribe ja vos comente com ha anat....
Si si, tu ves comprant i fent proves, aixina fas de conillet de les indies..... 

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #9 el: 17 de Mai de 13, 15:07:02 pm »
Jeje,si això és lo més entretingut........instal·lar un aparell i que funcio ne a la primera i no done cap cap problema és molt avorrit... ;D

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #10 el: 31 de Mai de 13, 19:24:11 pm »
Ja he cambiat l'objetiu de 6mm pel de 4mm que m'ha arribat aquesta setmana.......crec que queda prou millor al augmentar el camp de visió( igual falta ajustar un pel l'enfocament però ja estic cansat d'anar escala amunt escala avall... :P  ):
« Darrera modificació: 31 de Mai de 13, 19:26:31 pm per INRI666 »

Desconnectat meteoxabia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #11 el: 02 de Jun de 13, 18:33:32 pm »
Te bona pinta!!
La montanya de darrere que es el Montduber?

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #12 el: 02 de Jun de 13, 19:40:00 pm »
Si,la de les antenes....
També estic fent una prova per a vorer si arregle el problema dels parpadejos quan
el cel està clar i a la muntanya amb sombra.....si funciona ja el contare... ;)

Desconnectat meteochiva

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 99
  • Xiva (Valencia)/(AEMET 8334b)
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #13 el: 02 de Jun de 13, 22:54:19 pm »
Esta misma tengo yo desde noviembre y el problema que comentais del ajuste de brillo automático es un coñazo espero que se pueda encontrar solución porque es algo molesto. Por cierto sabeis si se puede hacer streaming con esta cam? un abrazo
"Nunca dejes de vigilar los cielos"

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:NOVA WEB-CAM Barx
« Respondre #14 el: 03 de Jun de 13, 16:13:55 pm »
Hola meteochiva, creo que el streaming con el menu de la camara y el software que lleva no se puede hacer.......pero si te bajas el Webcamxp que és gratis creo que si, y aparece el modelo en la lista por fabricantes al añadir la camara ip.

Lo del brillo si que es un coñazo...y no es plan de enviarla a Estados Unidos para que actualizen el firmware del sensor.
Mi "superinvento tecnológico" para corregirlo ha sido colocar un tocito de esparadrapo en el cristal, delante del sensor...jejeje pipa* ....así le quito sensibilidad.....
De momento bien pero hasta que no aparezcan algunas nubes que hagan sombra a la montaña no sabré si funciona.....lo Chino és lo que tiene  :-si
« Darrera modificació: 03 de Jun de 13, 16:16:29 pm per INRI666 »