Autor Tema: Propostes inicials (en construcció)  (Llegit 7996 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #15 el: 29 de Set de 10, 03:53:21 am »
el logo que sa decidit quin es? o encara esta obert a opinio? pel que fa al pagament anual es per a mi el mes indicat, i en tema de diners pff hi ha que pensar que com açò es nou es pot modificar per lo tant si ens quedem curts o llargs per a la segona cuota ja es farien les pertinents modificacions, pel que fa la cuota que estan barallant la gent em pareix be uns 30€ mes o menys. També es pot ser mes flexible per example a estudiants o gent que no esta treballant fer un altre tipus de cuota etc. Pel que diu Carlos R amb els bancs té raó, jo perteneix a una associació en denfensa del medi ambient i se d'on coixegen els banquers... osiga que "al loro". El tema de les samarretes i tal estaria be inclus fer llaveros pinks... (xè lo que fasa falta per fer caixa) ho he exagerat prou pero bueno son idees. Bo espere aportar més ara que estic assabentat, ja que ací porteu currant molt i desde fa prou de temps.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #16 el: 29 de Set de 10, 10:32:14 am »
Si, es pot fer 50% per a estudiants o aturats, per exemple. Ara be, jo crec que hem de tirar un poc més amunt dels 30€.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #17 el: 29 de Set de 10, 11:24:12 am »
Si, es pot fer 50% per a estudiants o aturats, per exemple. Ara be, jo crec que hem de tirar un poc més amunt dels 30€.

Podria ser:

quota general: 50 €/any
quota reduïda: 30 €/any

De moment sense afegir cap aportació inicial fins que hi haja un patrimoni mínim o passen, per exemple, sis mesos o un any.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #18 el: 29 de Set de 10, 11:27:23 am »
Si, es pot fer 50% per a estudiants o aturats, per exemple. Ara be, jo crec que hem de tirar un poc més amunt dels 30€.

Podria ser:

quota general: 50 €/any
quota reduïda: 30 €/any

De moment sense afegir cap aportació inicial fins que hi haja un patrimoni mínim o passen, per exemple, sis mesos o un any.

Si, per exemple.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #19 el: 29 de Set de 10, 13:06:01 pm »
Correcte. Seria:
 
*La Quota General. (50 euros)

*Quota Reduïda. Per a menors de 18 anys, estudiants i persones en situació d'atur. (25 euros).
Que us pareix la idea de fer un butlleti informatiu breu o com es crega pertinent per enviar-ho als socis, en el qual es fassa una descripció de les activitats que s'han fet, el que està fent-se o que es pensa fer, informacio sobre cursets o cursos etc. En cas de que us parega be, crec que el butlletí deuria de ser trimestral per no esperar ni molt ni poc... lo justet.
 
Jo inclouria un altre grup anomenat o "simpatitzants" o persones que estagueren interesades en rebre aquest butlletí i els ficaria una quota de 20€, això si no tindrien dret de a vot ni reduccions a cursets etc. Sols rebre el butlleti i aportar i idees...

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #20 el: 29 de Set de 10, 15:09:05 pm »
Correcte. Seria:
 
*La Quota General. (50 euros)

*Quota Reduïda. Per a menors de 18 anys, estudiants i persones en situació d'atur. (25 euros).
Que us pareix la idea de fer un butlleti informatiu breu o com es crega pertinent per enviar-ho als socis, en el qual es fassa una descripció de les activitats que s'han fet, el que està fent-se o que es pensa fer, informacio sobre cursets o cursos etc. En cas de que us parega be, crec que el butlletí deuria de ser trimestral per no esperar ni molt ni poc... lo justet.
 
Jo inclouria un altre grup anomenat o "simpatitzants" o persones que estagueren interesades en rebre aquest butlletí i els ficaria una quota de 20€, això si no tindrien dret de a vot ni reduccions a cursets etc. Sols rebre el butlleti i aportar i idees...

Sobre el butlletí supose que vols dir electrònic, no? Fer-lo en paper és inviable. Millor en format html ó PDF amb algun tipus de protecció, o accés només per als socis o per a qui es decidisca.

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #21 el: 29 de Set de 10, 15:40:04 pm »
Home jo escric com a soci en el butlleti d'ADENE (Asociación para la Defensa de la Naturaleza de Enguera) i es viable, el que si que fem es en cada pàgina, donar mig o 3/4 de full per l'article i el restant publicitat... ja siguen comerços de la zona, empreses etc i s'envia per correu al domicili de cada soci. El paper que s'utiliza es reciclat en blanc i negre, estem parlant d'un butlleti de 4-6 fulls com a molt. Això cualsevol copisteria o imprenta ho fa per 4 duros...

Desconnectat catimeteo

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 29
    • Meteocati
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #22 el: 29 de Set de 10, 17:38:11 pm »
Si em permeteu opinar, pense que estaria molt bé que a més a més d'incloure les activitats del grup al butlletí, es fes també un petit resum meteorològic del trimestre a la CV, analitzant les situacions meteorològiques més destacades; o fins i tot algun article divulgatiu sobre el temps, el clima... Tipus la revista "La Nostra Méteo" a Catalunya.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #23 el: 29 de Set de 10, 18:09:19 pm »
A vore, Chus, Carlos R té raó, pero fins un cert punt.

La forma de cobrar les cuotes ha de ser la domiciliació bancària, altra forma serà un malson.

Però per atre costat, les comisions que cobren les bancs són molt inferiors si les rebuts es tramiten de forma telemàtica (Cuadern 32 /58) que si es fan en paper. Pero molt.

No es preocupes per això. Una volta vaig fer un programeta per dur les comptes de la comparsa. Estic adaptan-lo per la associació, y ell soletes generarà les remeses. Inclús admet que cada soci puga triar entre pagar trimestral, cuatrimestral, semestral o anualment, lo qual és molt bo per al sanejament de les comptes (tens les diners abans que si la cuota és nomes anual) a mes de convindre a altres persones el pagar a plaços més que de un cop.

Desconnectat borinot

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 67
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #24 el: 30 de Set de 10, 23:13:35 pm »
Bé, ja estant més o manco clar, el tema de la domiciliació, i mentre es dona d'alta ja es podria obrir el llistat dels interessats.
D'altra banda, si es volen fer dos possibles quotes o si en el futur es volguera fer alguna altra modalitat, pense que si es vol que una associació funcione burocràticament i per a evitar coses estranyes i partint de que tot lo món pensa en la bona voluntat dels demès. Aquells que al.leguen minoria d'edat o situació d'atur no estaria de més enviar tan sols un full escanejat confirmant eixa situació.
Hui per hui sona una miqueta estrany perquè més o menys ens coneixem tots o quasi, pero en un esperable futur en que l'associació puga créixer i la gent ser més anónima, estes coses han d'estar lligades de una manera més profesional.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #25 el: 01 de Oct de 10, 16:16:12 pm »
¿Hi hauràn també cuotes especials per als fills de comparsista dic... de associat?  ;D

Be... com a preliminars, cal establir un compte de correu on enviar les nostres dades, nom, cognoms, nif, dades bancàries, etc...

Especialment, les socis 'fundaors' deuen posar inmediatament algo de diners, encara que siguen 20 o 30 € fora de cuota per comprar un llibre de actes, un domini, fer el compte corrent de la associació, etc...
Després hauràn de fer la 1ª reunió oficial on s'aprovaràn les cuotes, la manera de cobro, etc...
I, a partir de ahí, ja tot sobre rodes.

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #26 el: 01 de Oct de 10, 23:01:13 pm »
Estic d'acord, hi haura que ficar algo abans per a tenir empemta..., sera lo seu crear el correu per enviar les dades per tenir mes o menys una idea del que hi ha, fixar una data per reunir-nos i repartir feines.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #27 el: 04 de Oct de 10, 16:58:43 pm »
Un atra cosa que em pareix interessant i que no he vist que ningú s'interese (dins dels diferents grups i/o foros d'aficionats espanyols a la meteo) per ella:

Supose que tots sabeu que fa anys es va desenvolupar un software molt interessant que permet que aficionats de tot el mon pugueren participar activament en projectes a gran escala. En un principi, es va provar en el famós projecte SETI@Home de anàlisi de dades provinents del radiotelescopi de Arecibo, però després s'ha adaptat a moltes mes coses, entre elles a la dificil i increiblement complexa tasca de la predicció climática. I ahí pense que podriem entrar nosaltres, ficant-mos com a grup dins del projecte climateprediction.net de la Universitat de Oxford.
Ja que molts tenim un ordenador dedicat a la cosa d'arreplegar dades d'una estacioneta, mantenint al microprocesador pràcticament desocupat mentres que va gastant llum, què menys que aprofitar i aportar un poc de potència de càlcul a la comunitat científica.

Què us pareix?

Desconnectat Damimet

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #28 el: 04 de Oct de 10, 22:37:36 pm »
Per mi cap problema Vaqueret, no sabia res de esta informacio, ja contaras mes coses en la proxima reunio, i ja que tenim les estacions no podriem fer un mapeta com el de Meteoclimatic pero fer-ho a gran escala del pais Valencia i posar les dades de les estacions, ja se que es repetitiu pero no estaria mal, i en episodis de gota freda i temporals verieu com mes d'un curios entra per vore dades.






No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.


Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Carlos R

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 234
Re: Propostes inicials (en construcció)
« Respondre #29 el: 04 de Oct de 10, 23:18:07 pm »
¿Hi hauràn també cuotes especials per als fills de comparsista dic... de associat?  ;D

Be... com a preliminars, cal establir un compte de correu on enviar les nostres dades, nom, cognoms, nif, dades bancàries, etc...

Especialment, les socis 'fundaors' deuen posar inmediatament algo de diners, encara que siguen 20 o 30 € fora de cuota per comprar un llibre de actes, un domini, fer el compte corrent de la associació, etc...
Després hauràn de fer la 1ª reunió oficial on s'aprovaràn les cuotes, la manera de cobro, etc...
I, a partir de ahí, ja tot sobre rodes.

Retomando el tema estrictamente asociativo, lo que dice Vaqueret es el abecé de los primeros pasos para el arranque formal de la asociación. Por mi parte quedo en "modo espera" hasta que se confirmen todas las fases anteriores.

Salud