Autor Tema: No em deixa enviar missatges  (Llegit 2218 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
No em deixa enviar missatges
« el: 26 de Gen de 11, 23:17:48 pm »
Timonet, cree aquest tema per a informar-te que sovint mix aquest missatge quan intente enviar un missatge:

Internal Server Error

The server encountered an internal error or misconfiguration and was unable to complete your request.

Please contact the server administrator, webmaster@ontimet.es and inform them of the time the error occurred, and anything you might have done that may have caused the error.

More information about this error may be available in the server error log.

Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.

Apache Server at ontimet.es Port 80

M'agradaria que em digueres si és meu el problema o com puc solucionar-ho o si tenies ja en compte aquest tipus d'error o sols és cosa meua. Gràcies!
Montitxelvo, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: No em deixa enviar missatges
« Respondre #1 el: 27 de Gen de 11, 00:48:34 am »
Doncs no ho sé, però a vegades surt aquest error navegant al fòrum. El pitjor és que no sé ón recau el problema.

???
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #2 el: 27 de Gen de 11, 01:06:55 am »
Doncs no ho sé, però a vegades surt aquest error navegant al fòrum. El pitjor és que no sé ón recau el problema.

???
Gràcies de totes formes. Dir-te que per exemple porta unes 2 hores sense deixar-me poder enviar cap missatge a Meteogrames i Models, però en la resta si, i per ara ha sigut aleatori quan ma eixit i on ma eixit, és extrany  ???
Montitxelvo, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #3 el: 27 de Gen de 11, 12:11:18 pm »

???
Gràcies de totes formes. Dir-te que per exemple porta unes 2 hores sense deixar-me poder enviar cap missatge a Meteogrames i Models, però en la resta si, i per ara ha sigut aleatori quan ma eixit i on ma eixit, és extrany  ???

2 hores sense deixar-te? Buf, això és massa... normalment amb F5 (recàrrega de la pàgina) torna a carregar correctament.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #4 el: 27 de Gen de 11, 12:19:00 pm »

???

2 hores sense deixar-te? Buf, això és massa... normalment amb F5 (recàrrega de la pàgina) torna a carregar correctament.

Aixo feia jo, F5 i actualitzava la pagina i ja em deia que el missatge estava enviat. Però anit cada vegada que apretava F5 em tornava a eixir el mateix missatge. Hui tornaré a fer la prova.
Montitxelvo, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
    • MeteoMonti
« Respondre #5 el: 19 de Feb de 11, 02:16:35 am »
Timonet, he observat que mix aquest error quan intente posar l'enllaç de la imatge de ImageShack dintre de com faig sempre per a adjuntar la imatge. Ja feia temps que no m'apareixia el error, però aquesta nit porta tot el rato apareguent-me i no hi ha mans. És extrany perque segurament demà si que puga.  ???
Montitxelvo, València.