Autor Tema: Problemes amb meteoclimatic.  (Llegit 2416 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Problemes amb meteoclimatic.
« el: 20 de Mar de 11, 14:35:56 pm »

Hola.

A veure si algu en pot ajudar que jo soc molt negadet per a tot açò. Resulta que em s´hi va trencar l´altre dia el modem per a conectar-me a internet i n´he posat un de nou , des de que tinc el nou modem que ni puje dades a meteoclimatic ni a meteotos, a veure si em digueu que puc fer per a que torne a descarregar les  dades.

Moltes gràcies.
« Darrera modificació: 20 de Mar de 11, 15:48:28 pm per carboner »

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
Re: Problemes amb meteoclimatic.
« Respondre #1 el: 20 de Mar de 11, 18:42:56 pm »
Pot ser t'haja cambiat el IP del antic modem on tenies connectat meteoclimatic i meteotos, i amb el nou modem no ho reconeix perquè el IP amb el que està registrat no és el mateix que tens amb el nou; i si no és el IP el que ha cambiat pot ser el canal per el que t'arriba internet i haja pogut ocasionar el mateix, que no teu reconega perque estas registrat amb el antic. No tinc idea jo tampoc, però vaig tindre un problema paregut i vaig tocar i em van dir que segurament seria algun d'eixos problemes, i va ser el del canvi de canal.
Toca a la companyia de telefonia que tingues a vore si el poden ajudar, ja el dic que jo també sóc prou negadet per a tot açò!
Montitxelvo, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #2 el: 20 de Mar de 11, 23:05:59 pm »
Pot ser t'haja cambiat el IP del antic modem on tenies connectat meteoclimatic i meteotos, i amb el nou modem no ho reconeix perquè el IP amb el que està registrat no és el mateix que tens amb el nou; i si no és el IP el que ha cambiat pot ser el canal per el que t'arriba internet i haja pogut ocasionar el mateix, que no teu reconega perque estas registrat amb el antic. No tinc idea jo tampoc, però vaig tindre un problema paregut i vaig tocar i em van dir que segurament seria algun d'eixos problemes, i va ser el del canvi de canal.
Toca a la companyia de telefonia que tingues a vore si el poden ajudar, ja el dic que jo també sóc prou negadet per a tot açò!
  Gracies Monti, jo tambe crec que deu ser algo d´això, el problema es que no se com ho hauria de canviar.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #3 el: 20 de Mar de 11, 23:46:06 pm »
Mario, la veritat és que amb poca informació no tinc molta idea del que pot ser. Un tema de IP no crec que siga, per que... què te a vorer amb el programa de dades que puja a meteoclimatic o a la seua web? Si ell pot navegar per Internet i no es pujen dades, el problema està al programa Weatherlink.

Mario, mira a vore si la confirguració de Weatherlink es correspon amb la que comenten els manuals a Meteoclimatic.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #4 el: 21 de Mar de 11, 09:03:16 am »

No hose, però amb l´altre modem ho descarregava sense problemes, va ser al posar el modem nou quant va deixar de pujar les dades.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #5 el: 21 de Mar de 11, 14:11:21 pm »
Descarregar el qué?
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #6 el: 21 de Mar de 11, 14:50:40 pm »
Descarregar el qué?

Res home, em referisc que tot anava be fins al moment de canviar el modem, va ser posar el modem nou i deixar d´enviar les dades a meteoclimatic i a meteotos.

Rafa, si lliges açò enviam el movil teu per privat i et cride  una nit d´estes, a vore si estiguent jo davant de l´ordinador i entre els dos ho podem arreglar.