Autor Tema: vuit anys sense Josep.  (Llegit 1473 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat germanbz

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 41
vuit anys sense Josep.
« el: 28 de Jun de 18, 12:00:00 pm »
Fa pocs dies si no m'enganye es complí el vuité aniversari des de faltà Josep.

Fou el dia de Sant Joan. Però el que m'ha vingut al cap ha sigut, la satisfacció amb la que Josep haguera vist l'evolució d'AVAMET, l'il.lusió en que haguera vist "l'estrena" d'AVAMET como un referent a l'Oratge de À punt. La satisfacció que sentiria en vore, a que ha aplegat tota aquella i.lusió i treball, de les primeres reunions, el primer borrador d'estatuts.
Et trobem a faltar amic.


Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re:vuit anys sense Josep.
« Respondre #1 el: 28 de Jun de 18, 12:03:05 pm »
De segur que estaria orgullos fins aon está aplegant Avamet ,

no el vaig coneixer  ...   en sap creu,   segur que seria una persona excepcional 

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re:vuit anys sense Josep.
« Respondre #2 el: 17 de Ago de 18, 14:12:59 pm »
Fa pocs dies si no m'enganye es complí el vuité aniversari des de faltà Josep.

Fou el dia de Sant Joan. Però el que m'ha vingut al cap ha sigut, la satisfacció amb la que Josep haguera vist l'evolució d'AVAMET, l'il.lusió en que haguera vist "l'estrena" d'AVAMET como un referent a l'Oratge de À punt. La satisfacció que sentiria en vore, a que ha aplegat tota aquella i.lusió i treball, de les primeres reunions, el primer borrador d'estatuts.
Et trobem a faltar amic.

Doncs si, estaria orgullós de tota la feina que s'ha desenvolupat des d'aquell embrió que va neixer quan ell encara vivia. Ara tindria molt mes fàcil fer aquells macroresums diaris a través de la web d'una associació que porta el seu nom. En fi, encara el trobem i el trobarem a faltar, pero sempre el tindrem present!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?