¿S'escalfen molt els ordinadors de estar sempre encesos ? ¿Hi ha alguna forma de conectar l'estació directe al servidor i que vaja volcant les dades directament?
Jo tinc l'ordinador enxufat les 24 hores del dia durant dos anys i no m'ha donat cap problema. És cert que es un ordinador nou. La Oregon la vaig connectar a un Pentium II a 350 i al tercer dia enxufat sense parar, em va petar de dalt a baix

que va ser quan em vaig fer amb aquest. Per evitar escalfaments, et recomanaria, que sovint, li netejares la font d'alimentació i el ventilador amb un aspirador, principalment en estiu.
De totes formes amb la Davis no cal que tingues l'ordinador encés les 24 hores, a no ser que vulgues pujar dades continuament a Meteoclimatic (que està molt bé, com no)
Em vaig comprar la Oregon ara fa dos anys, però com no sabia fins on anava a arribar amb la meteo, em donava cosa gastar-me tanta pasta amb un aparell com la Davis. Dos anys després, tinc la sensació de voler donar algun pas endavant amb una Davis, però sempre hi han "forats per a tapar".
Per tant, un profesional de la meteo (com ho eres tu) que no apareix de la nit al matí, et recomane que quan et compres una estació, que siga la Davis (sense desmerèixer altres, clar) i si vols................... una RAINWISE.