Jo crec que podries anar provant l'estació i col.locant-la en el seu lloc, així com ajustant en la consola l'altura, l'hora, etc. El dataloger l'hauràs de connectar després (amb la consola sense piles ni corrent) per tal que no guarde les dades errònies de les proves. Cal que comproves si t'ha arribat el "corrector mètric", una peça petita i cilíndrica que hauràs de col.locar al pluvio.
Al final dissabte vaig probar l'estació . En va tardar en agafar senyal la base però al final ja va mostrar les dades .
Vaig instalar el programa al ordinador però només mostra els valors actuals , no guarda els valors histórics

. De totes formes encara no l' he probat be .
Respecte a l'ubicació definitiva ..... el lloc on havía de posarla va a retrasarse una miqueta (uns mesos) i estic buscant ficarla en altre puesto alternatiu . De moment ja tinc pensat un , a vore si la pose el pròxim cap de setmana .
Primeres impressions.... quan a la placa solar li pega el sol s'escolta el so d'un motorcillo (molt poc) que espere no moleste al veins ....
Vaig posar l'estació dins de casa i marcava algun grau menys que la temperatura interior de la consola

, no sé . En principi a vore si lo penje al exterior i compare amb les altres estacions de la ciutat .
A vore si la tinc en un par de setmanes en funcionament, ara l'emplaçament es la major pega que tinc.... si en el lloc alternatiu va be en 15 díes estarà operativa, si no encara tardarà algun mes