Autor Tema: Nova Estació meteorològica en el Lidl  (Llegit 2326 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Nova Estació meteorològica en el Lidl
« el: 16 de Jun de 09, 08:35:53 am »
El Lidl ha tret a la venta una estació meteorologica per 15 euros, les característiques i l'estació les podeu vore a: http://www.lidl.es/es/home.nsf/pages/c.o.20090615.p.Estacion_meteorologica.ar12

Que vos sembla? Jo ja m'he fet amb una, air la vaig ficar en marxa però no vaig tindre massa temps d'analitzarla bé, ja vos aniré contant que tal va.
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
Re: Nova Estació meteorològica en el Lidl
« Respondre #1 el: 16 de Jun de 09, 14:08:19 pm »
mmm... te que estar be, a vore si la probes i ja ens dius com va. :D
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #2 el: 16 de Jun de 09, 20:28:49 pm »
Una estació d'aquelles bàsiques, per tindre una referència de la temperatura, però això sí, sempre que el sensor tinga una ubicació "decent", sinó el resol dispara la temperatura...

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
« Respondre #3 el: 23 de Jun de 09, 21:56:14 pm »
La veritat es que no dona mals resultats, la temperatura es diferencia en tan sols unes dècimes respecte d'un termòmetre manual que tinc al costat del sensor. Pel que fa a la consola, encara que molt bàsica crec que està prou bé per al que val, com a positiu destacaria la temperatura interior i exterior i les màximes i mínimes d'ambdues mesures i que com dic sembla ser prou precís. Te també funció de data, hora, alarma i llum. Com a contrapartida destaque la "Tendència" que amb unes barres i amb els ja clasics simbolets preten informarte del que vindrà.. i encara que de normal va bé, de vegades et marca aigua quan.. ejem ejeeem... jejeje. Evidentment no es gran cosa, no es una estació meteorològica ni molt menys.. però crec que està prou bé per a contrastar temperatures o per tindre-la com a una més..  ;)
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #4 el: 24 de Jun de 09, 22:16:12 pm »
Com a contrapartida destaque la "Tendència" que amb unes barres i amb els ja clasics simbolets preten informarte del que vindrà.......

Això potser siga un punt negatiu que tenen totes les estacions meteorològiques que en funció d'eixa "tendència" de variables com temperatura, humitat, pressió, etc..., doncs intenten fer un pronòstic del que vindrà.  ;D

Afortunadament per a fer un pronòstic, encara hem de mirar models  ;D i com no.........  al cel.  :)

Jo crec que intenten imitar al "tio del caputxo". Eixe va ser el primer "baròmetre" que vaig tindre des de molt xicotet i que encara el tinc; això sí, he de "afinar-lo".
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
« Respondre #5 el: 02 de Jul de 09, 00:23:24 am »
Jjejeje.. si sii.. jo també el tinc! Es de cartró.. a ma casa li diem: "El frare".I acerta molt mes que l'estació i moltes vegades mes que les prediccions a la televissió.. ajaja.  ;D  Per cert, quin es el seu mecanisme de funcionament? Em sona que algú em va contar alguna cosa d'un... pel de cavall ben tensat? jajaja.. se que sona fatal.. pero es el que em van contar..
Alberic, Ribera Alta.