Autor Tema: Què em recomaneu?  (Llegit 3018 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
  • Missatges: 352
Què em recomaneu?
« el: 13 de Des de 10, 18:25:15 pm »
Des que vaig vore l'oferta de l'estació de l'ALDI m'estic pensant seriosament l'opció d'adquirir-la, ja que hi ha molt bones opinions al respecte i, segons diuen, la relació qualitat/preu és immillorable.

L'any passat, per gener, em vaig comprar una xicoteta 'estació' del Decathlon, per 25 euros, marca La Crosse. No tinc cap queixa respecte d'ella, però donada la seua ubicació (la tinc en el balcó en el sòl) em sol marcar entre un o dos graus per damunt de la temperatura real. Només em marca la temperatura interior i exterior. Respecte a la pressió, simplement me la indica amb tres signes el seu estat, així que previsió poca.

M'agradaria que m'aconsellàreu sobre si quedar-me amb la meua actual estació o adquirir la de l'ALDI, si valdria la pena. Si algú la té, li agrairia molt que em donara una valoració de la seua experiència.

Gràcies per endavant.
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Què em recomaneu?
« Respondre #1 el: 13 de Des de 10, 18:34:26 pm »
Pense que val la pena adquirir-la, ja que té algunes més prestacions que la que tens ara. Però si ubiques el sensor en el balcó et marcarà el mateix que el que tens ara. Això sí, és gama bàsica, no ho oblides.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
« Respondre #2 el: 13 de Des de 10, 20:06:15 pm »
Pense que val la pena adquirir-la, ja que té algunes més prestacions que la que tens ara. Però si ubiques el sensor en el balcó et marcarà el mateix que el que tens ara. Això sí, és gama bàsica, no ho oblides.

M'estic plantejant, si arriba el cas de comprar-me-la, construir una espècie de garita i almenys, tindre-la més decentment. He llegit per ahí que té un error quant arriba als 23 ºC, Algú podria dir-me en què consistix i si este model ho podria tindre?
« Darrera modificació: 13 de Des de 10, 20:07:49 pm per Alcoianet »
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
« Respondre #3 el: 15 de Des de 10, 15:57:43 pm »

M'estic plantejant, si arriba el cas de comprar-me-la, construir una espècie de garita i almenys, tindre-la més decentment. He llegit per ahí que té un error quant arriba als 23 ºC, Algú podria dir-me en què consistix i si este model ho podria tindre?
Sent ser tan pesat, però s'acosta el dia i vull tindre-ho clar.

Gràcies.
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #4 el: 15 de Des de 10, 17:40:50 pm »

Gràcies.

No sé res sobre eixe error que comentes. De totes maneres, per el preu que te, ja te prou informació que oferir eixa estacioneta. Com diu felet, tin en compte que no és de gama mitjana tampoc, de manera que no és cap meravella. Si li fas una gàbia.. segurament si tingues una estacioneta decent per tindre alguna cosa.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
« Respondre #5 el: 15 de Des de 10, 20:35:14 pm »

Gràcies.

No sé res sobre eixe error que comentes. De totes maneres, per el preu que te, ja te prou informació que oferir eixa estacioneta. Com diu felet, tin en compte que no és de gama mitjana tampoc, de manera que no és cap meravella. Si li fas una gàbia.. segurament si tingues una estacioneta decent per tindre alguna cosa.

Gràcies per la teua informació, Timonet, ja ho tinc més que clar, demà m'acostaré a l'Aldi. Per cert, Algú coneix algun manual per a construir una xicoteta garita especialitzada en este tipus de sensors (gama baixa)?
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #6 el: 15 de Des de 10, 23:24:44 pm »

Gràcies.

Gràcies per la teua informació, Timonet, ja ho tinc més que clar, demà m'acostaré a l'Aldi. Per cert, Algú coneix algun manual per a construir una xicoteta garita especialitzada en este tipus de sensors (gama baixa)?

http://forum.meteoclimatic.net/index.php/topic,169.0.html

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
« Respondre #7 el: 18 de Des de 10, 16:36:12 pm »
Moltes gràcies per la vostra col·laboració, ara a esperar al dia de reis. Durant les vacacions provaré a construir-me una garita decent, encara que hauré d'estudiar la col·locació i la resta. Algú té una experiència semblant? El sensor estarà col·locat en el balcó, encara que no tinc ni la més remota idea de quina seria la seua ubicació ideal.

Gràcies per la vostra ajuda  ;)
Alcoi, Alacant. 560 msm

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #8 el: 18 de Des de 10, 17:40:44 pm »
Moltes gràcies per la vostra col·laboració, ara a esperar al dia de reis. Durant les vacacions provaré a construir-me una garita decent, encara que hauré d'estudiar la col·locació i la resta. Algú té una experiència semblant? El sensor estarà col·locat en el balcó, encara que no tinc ni la més remota idea de quina seria la seua ubicació ideal.

Ei, ja te l'has comprada? Com està? Encara s'està a temps? Esque tenia dos estacionetes en el terrat i les consoles damunt d'una taula, van vindre els obrers i han trencat les dos. Així que estic "arruxe", sobrevisc amb una de Leroy Merlin de 10 euros que te un sensor de cable de 3 metres  :-si :-si ;D ;D, és prou graciosa per a llevar el mono: http://www.leroymerlin.es/productos/Term%C3%B3metro-interior-y-exterior.html?idEIPub=1262694681 . Per cert, vaig anar a Leroy Merlin de Gandía i tenen coses xules, xules.
Montitxelvo, València.

Desconnectat Monti

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 761
    • MeteoMonti
« Respondre #9 el: 18 de Des de 10, 17:40:54 pm »

Ei, ja te l'has comprada? Com està? Encara s'està a temps? Esque tenia dos estacionetes en el terrat i les consoles damunt d'una taula, van vindre els obrers i han trencat les dos. Així que estic "arruxe", sobrevisc amb una de Leroy Merlin de 10 euros que te un sensor de cable de 3 metres  :-si :-si ;D ;D, és prou graciosa per a llevar el mono: http://www.leroymerlin.es/productos/Term%C3%B3metro-interior-y-exterior.html?idEIPub=1262694681 . Per cert, vaig anar a Leroy Merlin de Gandía i tenen coses xules, xules.
Montitxelvo, València.

Desconnectat Alcoianet

• Pluja
  • *
« Respondre #10 el: 18 de Des de 10, 18:23:07 pm »

Té molt bones prestacions, jo et recomanaria que te la comprares si busques algo provisional. Està matí prop de l'una quedaven tres estacions encara, amb el model vertical negre. Demà al matí obrin de 10 a 2 pel que si t'acostes als 10 és molt probable que encara quede alguna. Em referisc a l'ALDI de Cocentaina/Alcoi, situat en la nacional 340 entre estes dos localitats.
Alcoi, Alacant. 560 msm