Autor Tema: Marxa per la Valleta, diumenge 1 Març  (Llegit 145 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Marxa per la Valleta, diumenge 1 Març
« el: 26 de Feb de 09, 09:09:38 am »
Este diumenge el Centre Excursionista d'Ontinyent ha organitzat una marxa en contra de l'autovia i a favor de  la Valleta, encara que sembla que finalment no es va a fer l'autovia pense que es important deixar clar que la gent no volem aquest desficaci i que la nova carretera aprofite en la seua totalitat l'actual traçat per a no causar mes impacte mediambiental. (cosa que sembla que no volen fer així)

Encara que a l'autobus ja no arrivem a temps, igual es pot asistir amb cotxe a Bocairent. Si no me ix cap inconvenient allí estaré jo, si s'animeu haviseu i quedem, quant mes millor!!

http://www.uv.es/ontinyent/centreexcursionista/Marxa_per_la_Valleta.html
Alberic, Ribera Alta.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Marxa per la Valleta, diumenge 1 Març
« Respondre #1 el: 26 de Feb de 09, 10:26:52 am »
Caram, des de que Llamp va ingressar al fòrum, no parem !! ;D Està molt bé que açò no pare... jo encara no confirme, però si m'agradaria com sempre...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Llamp

• Pluja
  • *
  • Missatges: 156
  • Per davant de les tronades!
Re: Marxa per la Valleta, diumenge 1 Març
« Respondre #2 el: 04 de Mar de 09, 08:42:45 am »
Gràcies Timonet, he de confesar que jo finalment tampoc vaig asistir per si ho havien suspés o per si plovia (ja que bona part del dissabte va estar plovent). De tota manera crec que es interessant fer resò de totes aquestes iniciatives o eixides i us anime a tots a que també feu resó de tot aquest tipus d'activitats, per insignificants, locals o menudes que penseu que puguen ser...  :)
Alberic, Ribera Alta.