Autor Tema: KDD Estiu 2009! 15 d'Agost: La vaca de Castalla  (Llegit 962 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
Re: KDD Estiu 2009! 15 d'Agost: La vaca de Castalla
« Respondre #60 el: 14 de Ago de 09, 19:29:11 pm »
Doncs alvoltant de les dotze ens veiem. Si tarde en arribar, .......... aviseu a les forces de l'ordre.  :-\

;D

Tranquil. Tincs diversos telèfons per si de cas no ho trobe.

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #61 el: 14 de Ago de 09, 21:16:37 pm »
Hola xics!!! Per fi tinc un moment per a poder mirar la finestreta esta!!  :D

Vosatros aneu a la vostra... Jo arrivaré a la caseta allà per les 11 (abans no, que la vaca s'acaba tard i, damunt, no puc dormir fins que arriva el meu fill major, que despus ahir va ser a 5 i pico del matí, anit no tant perque els pares ens vam 'infiltrar' en el seu 'xiringuito' afer-mon i els vam buidar les neveres)

Ja ho vaig nomenar pero ho torne a dir per a que no hi hajen dubtes: no tinc ni idea de quants serem a dinar, supose que nosaltres i tres o cuatre parelles mes (amb 15 sagals, jeje).
Atra cosa: el meu germà s'ha tingut que anar a Alcoi, que s'ha posat malalta la seua sogra (o millor dit ja feia temps que estava), aixina que m'ha encarregat dir-vos que a hores d'ara no sap si podrà vindre a dinar, que no l'esperem, bàsicament per que demà li donen l'alta i com solen fer-ho cap a mig dia, igual ve tard o no ve)

Per fer-vos una idea: seràn 5 conillets de serra, i llàstima que no haja plogut i no dispose ni de caragols ni de bolets de xop.....

Fins demà.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #62 el: 14 de Ago de 09, 21:17:46 pm »
Per cert , avore si recorde endurme el tonto'l'movil. Crec que és el 657693089 (o 90)

Atra cosa: el qui vulga banyar-se, que duga el banyador.
« Darrera modificació: 14 de Ago de 09, 21:32:19 pm per Vaqueret »

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #63 el: 14 de Ago de 09, 23:12:00 pm »
¿Finalment a les 12:00?

Fins demà!

:D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #64 el: 16 de Ago de 09, 14:41:21 pm »
Ningú diu res! ;D

Primer de tot, gràcies al Vaquero i a Rossana per l'amabilitat i la germanor del dinar a la seua caseta! Tant el dinar (paella) com la picà va estar genial acompanyat de vosaltres. Segur que encara aquesta nit heu festejat més! A la resta, dir-vos que moltes gràcies per trobar-nos, i com ja vos vaig dir, esteu més que invitats a passar uns dies al cantó Ticino de Suïssa. La xarxa d'albergs suïssos és molt bona!

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #65 el: 16 de Ago de 09, 21:50:49 pm »
Agrair, com no, l'hospitalitat de Vaquero amb eixa paella enooooorme.  :)

Cal veure com estos castelluts gaudeixen de les festes.  :o Es que no hi ha treva.  ;D

Va resultar un plaer trobar-nos de nou i fins una altra.

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #66 el: 17 de Ago de 09, 11:12:14 am »
Mentre esperem que Toni puge les seues afotos, ací teniu una petita contribució del que va ser la trobada, relativament tranquil·la i amb molt bona companyia. I és que ja som uns veterans...

Només arribar, ens esperava cervesa ben fresca que convidava a una conversa distesa:

Entre altres moltes coses, ens va sorprendre la ubicació del pluviòmetre. Pot ser discutible, però el que val és la seua efectivitat:

NEVÀ_GROSSA va donar uns quants consells a Timonet pel que fa a l'ús avançat de càmeres rèflex, ja que este hivern s'haurà de lluir  ;D

Com tantes altres coses en este país, mentre u treballa, els altres miren:

Vaqueret en plena faena. L'arròs amb conill (perquè en realitat no era una paella clàssica) va eixir molt bó, però potser li faltava un polsim de sal:

I ací els dos protagonistes principals: Vaqueret, tot hospitalitat i amb solucions per a tot, i Timonet, la marxa del qual a terres llunyanes d'ací a poques setmanes va ser l'excusa perfecta per retrobar-nos:

Com sempre, ho vam passar d'allò més bé en un ambient molt acollidor i familiar. Gràcies a tots, en especial a Vaqueret i Rosana!  :-*

Desconnectat H2O

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.437
  • ALCOY
    • Acif Alcoi
« Respondre #67 el: 17 de Ago de 09, 19:42:17 pm »
Gracies Vaqueret per tot quina  hospitalitat, ens veem

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #68 el: 17 de Ago de 09, 20:16:28 pm »
Bo, la cosa és menjar, beure i no creure....

Ah!  I m'han encarregat felicitar a Jose Ramón per el embotit eixe tan bo. Els que tenim una edat recordem quan el embotit de Castalla era igual, i sempre és un plaer el tornar a menjar allò que tants bons records gustatius. (Es que el Pinós és repoblació castelluda, encara hi ha moltes families de Castalla que conserven bancals al Pinós i, clar, els métodes seguixen sent els mateixos)

Agraïr-vos també la visita i que ens hageu aguantat (la veritat és que estavem ja per al 'arrastre', massa festes i massa dinars, sopars, cubalibres, etc...)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #69 el: 17 de Ago de 09, 23:09:21 pm »
.... però potser li faltava un polsim de sal:

Qui guisa dolç... guisa per a molts.  ;D

Es una mania que he anat adquirint, quasi sense adonarme'n. I es que qui menja dolç pot ferse mes cubates....

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #70 el: 18 de Ago de 09, 10:32:16 am »

Es una mania que he anat adquirint, quasi sense adonarme'n. I es que qui menja dolç pot ferse MES CUBATES....

;D

Abans que res, felicitar i agraïr l´hospital.litat i la rebuda familiar que ens van fer tots els membres de la familia del Vaquero. :-* I com no també al Meteoloco amb eixe embotit al que ens estem acostumant en les últimes trobades. :-*

En quant a festa i ganes d´expandir la festa, els castelluts son únics e inigüalables i vos desitge a tots que tingau unes molt bones festes de Moros i Cristians.

En quant puje de la platja penjaré unes quantes afotus (jerga Feletiana... ;D)

Al que ens deixa i ens abandona per eixes terres suisses, doncs dir-li que s´ho pase d´allò més bé i que disfrute de tot el que l´envoltará al llarg dels propers mesos. I per supost que volem vorer qüantitat de afotus, i si l´enveja en supera agarre un vol i m´hen vaig a disfrutar d´allò que més m´agrada LA NEVÀ. :-*
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #71 el: 07 de Set de 09, 22:47:20 pm »

Això va anar i era... uno que li va eixir una barba blanca mentre que preparava unes afotus.Tan llarga se li va fer que un de Castalla va vore la punta que s'asomava per el cantonet i agafant-la i seguint-la va arrivar on estava el dels afotus, però com s'havia fet tant vell ja no recordava què havia fet de les afotus, i damunt eren les festes del seu poble i ja estava fent altres afotus....  y tots ens vam quedar sense vore afotus.

O siga que....

BONES FESTES A TOTS ELS IBERUTS!!!

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #72 el: 08 de Set de 09, 00:26:28 am »
Això, això... bones festes!

Desconnectat fontanillas

• Pluja
  • *
  • Missatges: 150
« Respondre #73 el: 08 de Set de 09, 11:59:52 am »
Ups!!  ::)

Gracias!! Al que le apetezca.....

"Hay un lugar nombrado Ibi, en el que hay dos castillos: El uno nombrado el «Castell Vell»; y el otro el «Castell Vermell»

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
« Respondre #74 el: 10 de Set de 09, 12:20:36 pm »

Això va anar i era... uno que li va eixir una barba blanca mentre que preparava unes afotus.Tan llarga se li va fer que un de Castalla va vore la punta que s'asomava per el cantonet i agafant-la i seguint-la va arrivar on estava el dels afotus, però com s'havia fet tant vell ja no recordava què havia fet de les afotus, i damunt eren les festes del seu poble i ja estava fent altres afotus....  y tots ens vam quedar sense vore afotus.

O siga que....

BONES FESTES A TOTS ELS IBERUTS!!!

:-[ :-[ I´M SORRY :-[ :-[

Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.