Timonet, en tindre clar si l´alberg te lloc per a tots i el preu ens ho comuniques de seguida i fem la comanda. Ja que em fa l´efecte que el nostre benvolgut Hotel Alpina pot tancar les portes en poc de temps.
Per altra part, es molt correcte pensar que podem aprofitar la jornada del Diumenge en visitar qualsevol altre lloc de la Suissa (Grindelwald, Lauterbrunen, Zermatt, Sas Fee,...etc). Si bé he de dir que la visita al Junfraujoch, l´hem de plantejar com una aternativa i s´han de complir unes quantes condicions: 1ª- L´oratge- fonamental per a gaudir de l´espectacle i aprofitar els diners que val pujar, es a dir negativa davant la mala o roïna visibilitat, anar equipats amb poc més o menys de manera ártica (recordes les temperatures de Gemstock...

) doncs afegix uns 500 metres més d´alçada....

2ª- L´hora de presa del famós trenet cremallera ha de ser a les 7:00h. del matí en la localitat de Grindelwald (per a profitar al máxim tota la jornada allà dalt, amb paseig inclós per la zona de la glaçera, fins al refugi d´alta muntanya que dona pas a l´espectacle de l´Eiger), així doncs la matinada del diumenge será memorable....

. 3ª- Ja saps tant tú mateix com altres que m´han acompayat al llarg d´altres anys, que tinc debilitat per coneixer Zermatt i els seus voltants, amb el també famós trenet del Kleine - Scheidegg, amb unes vistes i panoràmiques acollonants del Matterhorn i Schillhorn. (açí també dependrem del nostre amic l´Oratge...

).
En definitiva, que jo vaig exposant les meves inquietuts i predil.leccions (deixant de costat activitats tant lúdiques i divertides com l´esquí alpí, l´esquí nórdic, els trineus, els pasetjos i rutes amb raquetes....). El problema es el de sempre, que tant sols estem 3 dies allà.

Ja comentareu algo.