0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.
Una altra cosa, podríem quedar cap a les 12h, però, on creus que és millor quedar? En Ontinyent o en Castalla? on tens la caseta?Carboner diu d'encarregar-la a la tia Conxa. Què fem?Una abraçada!
Home, si la fem en Castalla, lo millor seria que la fera vaqueret, portar-la jo en la furgoneta seria un poc rollo, a mes que jo la furgoneta quant acabe de currar la deixe al magatzem.
Cita de: carboner en 23 de Ago de 10, 21:14:42 pm Home, si la fem en Castalla, lo millor seria que la fera vaqueret, portar-la jo en la furgoneta seria un poc rollo, a mes que jo la furgoneta quant acabe de currar la deixe al magatzem.Això pensava jo també, pero com havieu dit d'encarregar-la.....Ara queda clar.Fa falta que us espere a algun lloc o aneu directes?Heu tastat alguna volta arròçamb carabassa de 40 dies?.
Cita de: Vaqueret en 23 de Ago de 10, 21:38:34 pmCita de: carboner en 23 de Ago de 10, 21:14:42 pm Home, si la fem en Castalla, lo millor seria que la fera vaqueret, portar-la jo en la furgoneta seria un poc rollo, a mes que jo la furgoneta quant acabe de currar la deixe al magatzem.Això pensava jo també, pero com havieu dit d'encarregar-la.....Ara queda clar.Fa falta que us espere a algun lloc o aneu directes?Heu tastat alguna volta arròçamb carabassa de 40 dies?. No, ni l´he probat, ni hi havia sentit mai això. Jo arrivaré un poc tard, perque ja estic treballant pels matins. Vinga, a veure si s´anima més gent.
La veritat és que jo també havia pensat fer el dinar tardet. Eixe dia en teoria jo també treballe, pero com no estic en amo......
A vore si els de la zona em confirmeu el que m'ha dit Aigor8 (El germà del Tomtomrom) per anar a la caseta de Vaqueret.He d'anar per la A7 fins prendre l'eixida 35 del Polígon L'Alfaç d'Ibi i agafar la CV-806 direcció Tibi i a l'altura de La Barraca agafar la CV-816 i continuar fins trobar el camí de terra que porta a l'imperi del Vaqueret . Està bé o recomaneu un altre itinerari més adequat?Jo també arribaré sobre la 13 que tinc que fer unes coses abans per l'amo
Cita de: Frank242 en 25 de Ago de 10, 18:42:38 pmA vore si els de la zona em confirmeu el que m'ha dit Aigor8 (El germà del Tomtomrom) per anar a la caseta de Vaqueret.He d'anar per la A7 fins prendre l'eixida 35 del Polígon L'Alfaç d'Ibi i agafar la CV-806 direcció Tibi i a l'altura de La Barraca agafar la CV-816 i continuar fins trobar el camí de terra que porta a l'imperi del Vaqueret . Està bé o recomaneu un altre itinerari més adequat?Jo també arribaré sobre la 13 que tinc que fer unes coses abans per l'amo Es una bona ruta. Símplement has de continuar fins aplegar on hi hajen pinars als costats de la carretera. En passar els pinars (en l'ultim pi) ix el camí (te uns metres esfaltats) a la dreta.Crec recordar que en el forus de metroret he posat un enllaç al google maps.