Autor Tema: Asamblea fundacional AVAMET  (Llegit 6040 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
Asamblea fundacional AVAMET
« el: 31 de Des de 10, 08:47:14 am »
Tras haber hablado con Timonet y al hilo de lo expresado por Alzimet, abro este post, para que aportéis las ideas asuntos, opiniones.... que creáis que deberíamos debatir, hablar, tratar.... en la reunión de Beneixama.

Como idea podéis opinar sobre la necesidad o no de notificaros el orden del día, en esta primera reunión. Si opináis que si, pues  con todo lo aportado entre todos en este post, se realizaría uno que se mandaría vía e-mail , ya que esta asociación va a funcionar y gestionarse en su mayor parte online y nos tendremos que ir acostumbrando.

O si con la aprobación de los estatutos de la asociación, elección órganos junta directiva, y firma por los asistentes del acta fundacional, vamos a ocupar la mayor parte de la reunión.

Bueno y ahora es vuestro turno, esperamos vuestras opiniones, ideas... sobre estos y cualqier otros asuntos que considereis de interes:  ;)

Saludos
« Darrera modificació: 31 de Des de 10, 12:39:07 pm per krisman »
Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Asamblea fundacional AVAMET
« Respondre #1 el: 31 de Des de 10, 11:38:05 am »
Bien dicho, Secretario! :)
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #2 el: 02 de Gen de 11, 14:03:52 pm »
Em pareix bé la iniciativa, ara a vore si s'ompli de idees per a la reunió, que sempre és millor dir-les per antelació que no que vagen eixint totes durant la reunió i que no es puga traure masa trellat. Aixina que se m'ocorrega ara podriem tractar els següents temes:

1. Informació de l'estat actual dels pasos per a formar l'associació.

2. Podria llegir-se un breu extracte de l'apartat de objectius o finalitats dels estatuts.

3. Votació sobre els preus, modalitats i freqüència del pagament de les quotes de soci.

Possibles primers projectes de l'associació:
a. Web pròpia, caldria designar a alguna persona o grup de persones que s'encarregara d'engegar aquesta important secció d'AVAMET.
b. Instrumentació meteo. Es podria fer una xarxa d'estacions meteo a la que es poguera tindre accés via el web d'AVAMET, la idea és que si el bo de Josep haguera de fer els seus resums diaris matutins de totes les estacions del Pais Valencià, en aderçar-se a aquest lloc poguera extraure tota la informació necessaria, sense les molèsties de visitar milions de webs.
c. Edició d'una revista d'AVAMET. Aquest projecte si es tira endavent és probable que requerisca de la col·laboració de tots. Caldria xarrar llarg i estés sobre aquest tema en la reunió.

4. Precs i preguntes: si es van fent ara això que tenim adelantat ;)

Bé se m'han acabat les idees per ara, s'haurà d'anar pensant en que es volem gastar els diners de les quotes, perquè per a dur a terme el que he suggerit pense que massa diners no calen, sols molta dedicació i treball en equip (això ha quedat bonic i tot  ;D )

Respecte al que comenta Krisman d'informar via mail als assistents de la reunió del seu ordre del dia, per descomptat que és una molt bona idea, podria emprar-se els mails de registre a Ontimet, que així segur que li arriba a tothom.

PD: Vinga gent aneu pensant com gastar-se els quartos de les quotes ;)
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #3 el: 02 de Gen de 11, 18:41:36 pm »

a. Web pròpia, caldria designar a alguna persona o grup de persones que s'encarregara d'engegar aquesta important secció d'AVAMET.

I dic jo no es pot gastar aquest forum d'Ontimet per al Avamet?
Jo vaig coneixer els primers pasos a aquest forum i el fet es que hi han alguns topic dedicat al Avamet. De totes maneres jo no tinc ni idea de com es fan les Webs ni els costos  ni res de aixo.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #4 el: 02 de Gen de 11, 19:47:31 pm »

Jo vaig coneixer els primers pasos a aquest forum i el fet es que hi han alguns topic dedicat al Avamet. De totes maneres jo no tinc ni idea de com es fan les Webs ni els costos  ni res de aixo.

Com l'estructura bàsica del fòrum ja està feta i en marxa des de fa prou de temps, serà fàcil crear un subfòrum amb accés restringit als socis i de temàtica exclusiva de l'AVAMET. Els temes "meteo" pròpiament dits ja es poden tractar en el fòrum obert, en altres fòrums, en "peixbucs", blogs, etc.

A part del fòrum de discussió i trobada, sí que cal tindre una pàgina de presentació al món, en la qual ja es pot penjar el material i enllaços que es consideren oportuns.

Desconnectat Frank242

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
« Respondre #5 el: 02 de Gen de 11, 20:11:22 pm »
Bé com veig que voleu gastar money  :-si ja vos informe jo d'un gasto que comença hui.

No sé com anirà això, supose que haurà que esperar un mes perquè expire el domini, ja que el propietari malauradament no podrà renovar-ho  :'(, i després registar-ho nosaltres, igual a nom de l'AVAMET?

Domain Name:METEOVALENCIA.ORG
Created On:02-Jan-2007 19:08:34 UTC
Last Updated On:03-Jan-2010 01:24:10 UTC
Expiration Date:02-Jan-2011 19:08:34 UTC 
Registrant Name:Josep Peinado i Garcia

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #6 el: 02 de Gen de 11, 20:42:36 pm »
Bé com veig que voleu gastar money  :-si ja vos informe jo d'un gasto que comença hui.

No sé com anirà això, supose que haurà que esperar un mes perquè expire el domini, ja que el propietari malauradament no podrà renovar-ho  :'(, i després registar-ho nosaltres, igual a nom de l'AVAMET?

Ho podem fer des de qualsevol pàgina de venda de dominis, no?

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #7 el: 02 de Gen de 11, 21:23:37 pm »

Hi ha un munt d'opcions, des de barrejar-les fins a simplement linkarles, no sé, d'això és el sr presi qui ha de decidir  :-*

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #8 el: 02 de Gen de 11, 22:59:55 pm »
Jo crec que si hauria de tindre un fòrum AVAMET com a tal, però baix el meu punt de vista, haurà de ser exclusivament per al dia dia de l'associació, i no per seguiments meteorològics, etc... per que per això com dieu ja tenim altres fòrums.

Desconnectat krisman

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 271
    • Meteobunyol
« Respondre #9 el: 03 de Gen de 11, 08:41:28 am »
Jo crec que si hauria de tindre un fòrum AVAMET com a tal, però baix el meu punt de vista, haurà de ser exclusivament per al dia dia de l'associació, i no per seguiments meteorològics, etc... per que per això com dieu ja tenim altres fòrums.

Totalmente de acuerdo con Jesus. Forum para hacer seguimientos hay muchos desde mas generales tipo Meteored hasta mas locales como Ontimet... Creo que duplicar lo que ya existe es una manera de despilfarrar  recursos sin aportar nada nuevo. ( y de esto las instituciones publicas saben mucho. En mi humilde opinion, ). :P

Bunyol, València.
http://www.meteobunyol.com/

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #10 el: 03 de Gen de 11, 15:27:26 pm »

Si jo tambe estic d'acord en aixo, ja mes seguiments es fan quasi inutils no es pot estar en 4 puestos al mateix temps, entre Meteored i Ontimet en les tronades de Maig i Juny anava de cul, com per a tindre mes forums  :-\

Altra cosa es lo del seguiment de diferents estacions de la Comunitat, si es pot fer algo paregut a Meteoclimatic pero amb mes seguiment com pot ser posar les imatges dels radars i dels Satelits en directe, jo per descontat que incorpore les dades de la estacio.
« Darrera modificació: 03 de Gen de 11, 15:31:08 pm per Damimet »

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #11 el: 03 de Gen de 11, 20:18:39 pm »

S'ha actualitzat per un any més...  ::)

Datos del dominio meteovalencia.org

Domain ID:D136339447-LROR
Last Updated On:03-Jan-2011 01:23:12 UTC
Expiration Date:02-Jan-2012 19:08:34 UTC
Sponsoring Registrar:Arsys Internet, S.L. dba nicline.com (R144-LROR)
Status:OK
Status:AUTORENEWPERIOD
Registrant ID:ARS1167764892142
Registrant Organization:NULL
Registrant Street1:Carrer Bisbe Don Jeronim n  4 pta 5
Registrant Street2:
Registrant Street3:
Registrant City:Valencia
Registrant State/Province:VALENCIA
Registrant Postal Code:46003
Registrant Country:ES
Registrant Phone:+34.619567475
Registrant Phone Ext.:
Registrant FAX:
Registrant FAX Ext.:
Registrant Email:floccus_@hotmail.com
Admin ID:ARS1167764897906
Admin Name:Josep Peinado i Garcia
Admin Organization:NULL
Admin Street1:Carrer Bisbe Don Jeronim n  4 pta 5
Admin Street2:
Admin Street3:
Admin City:Valencia
Admin State/Province:VALENCIA
Admin Postal Code:46003
Admin Country:ES
Admin Phone:+34.619567475
Admin Phone Ext.:
Admin FAX:
Admin FAX Ext.:
Admin Email:floccus_@hotmail.com
Tech ID:ARS1167764901131
Tech Name:Josep Peinado i Garcia
Tech Organization:NULL
Tech Street1:Carrer Bisbe Don Jeronim n  4 pta 5
Tech Street2:
Tech Street3:
Tech City:Valencia
Tech State/Province:VALENCIA
Tech Postal Code:46003
Tech Country:ES
Tech Phone:+34.619567475
Tech Phone Ext.:
Tech FAX:
Tech FAX Ext.:
Tech Email:floccus_@hotmail.com
Name Server:NS1.PIENSASOLUTIONS.COM
Name Server:NS2.PIENSASOLUTIONS.COM

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
« Respondre #12 el: 03 de Gen de 11, 21:33:21 pm »

S'ha actualitzat per un any més...  ::)

Vaja i això   ???

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #13 el: 04 de Gen de 11, 21:20:54 pm »
Per ficar idees, seria vorer aquelles zones on no tingam estacions com pot ser la Mola de Cortes, Maciç de Caroig i algunes zones del interior de Castelló etc, vaja intentar tindre coberta lo millor possible la Comunitat, això implicaria a gent que te que anar al lloc, comprar pc, tenir internet per pujar les dades etc son costos... en quan a fer la revista, podriem xarraro... pero el que millor resultats sol donar es que un estiga encarregat de recopilar tota la informació per despres publicarla i els que tinguen que escriure que li ho envien per email a esta persona. Tindre un vocal en cada provincia estaria be, mes que res per a que els socis li diguen propostes o sugeriments de coses que es poden fer per la provincia i despres quan es fan reunions que es puguen escoltar totes les veus.

Desconnectat Joen

• Pluja
  • *
  • Missatges: 765
    • Meteosolana - El tiempo en Ontinyent
« Respondre #14 el: 04 de Gen de 11, 21:48:32 pm »
Lo de les estacions de l'AVAMET es un tema un poc complicat, ja que en principi interessaria instalar-les en llocs on puguen registrar fenòmens meteorològics interessants, però també hi ha que tindre en compte que hi haja com a mínim una persona que puga fer-se càrrec i vigilar-la, a més que estiga en un lloc poc visible per a evitar danys provocats per vàndals o robatoris. Si les clavàrem en terrenys públics, com en una serra, seria interessant poder vallar-la, i fins i tot, contractar alguna assegurança que cobrira un possible robatori o dany...