Autor Tema: II TROBADA D´AFICIONATS A LA METEOROLOGIA EN LA VALL D´ALBAIDA. Primavera 2007  (Llegit 3888 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos

Vaqueret, encara no t´ho puc dir segur, a meteored  en la pàgina 1 del topic de la trobada està la llista actualitzada, però això, sobre uns 40. ;)

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: II TROBADA D´AFICIONATS A LA METEOROLOGIA EN LA VALL D´ALBAIDA. Primavera 20
« Respondre #46 el: 15 de Mar de 07, 16:15:20 pm »
Mapes oficials de la trobada... ;D

Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: II TROBADA D´AFICIONATS A LA METEOROLOGIA EN LA VALL D´ALBAIDA. Primavera 20
« Respondre #47 el: 20 de Mar de 07, 21:12:44 pm »
  Vaqueret, encara no t´ho puc dir segur, a meteored  en la pàgina 1 del topic de la trobada està la llista actualitzada, però això, sobre uns 40. ;)

Bé, el problema es que m'han dit que els grups per a visitar el castell son de 20 persones màxim, aixina que tendrem que fer dos grups.
Atra cosa: necessite saber l'hora aproximada de les visites.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #48 el: 20 de Mar de 07, 21:14:34 pm »
Per cert, conta que Rossana i jo no podrem anar a quedar-mos al mas, però anirem el dissabte a dinar (total ens hem de vore per el matí)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Xé.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #50 el: 20 de Mar de 07, 23:15:41 pm »
Per cert, conta que Rossana i jo no podrem anar a quedar-mos al mas, però anirem el dissabte a dinar (total ens hem de vore per el matí)

Demà et dic l´hora Vaqueret.
  Entoces, conte en vosaltres per al dinar del dissabte i tot diumenge?

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #51 el: 21 de Mar de 07, 15:39:46 pm »

El diumenge està més dificil, mes que res per que, després del concert del dissabte tenim sopar (i ací estem un poc cerrils en quant als sopars) i al demà estarem tocats de l'ala.

El divendres per la nit, tampòc per que tinc assaig. Aixina que aprofitaré el dissabte per el matí  per col·locar l'escenari i, en acabar, ens anirem cap a Banyeres. (Duré vi i cervessa)

Un atre problema que podem tenir amb les castells es que no més son visitables per els matins ( no soles el de Castalla, el de Biar també) encara que ací ho tinc solventat i tindrem el castell per a mosatros soles.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #52 el: 21 de Mar de 07, 22:50:47 pm »

El diumenge està més dificil, mes que res per que, després del concert del dissabte tenim sopar (i ací estem un poc cerrils en quant als sopars) i al demà estarem tocats de l'ala.

El divendres per la nit, tampòc per que tinc assaig. Aixina que aprofitaré el dissabte per el matí  per col·locar l'escenari i, en acabar, ens anirem cap a Banyeres. (Duré vi i cervessa)

Un atre problema que podem tenir amb les castells es que no més son visitables per els matins ( no soles el de Castalla, el de Biar també) encara que ací ho tinc solventat i tindrem el castell per a mosatros soles.

Val, entonces només el dinar del dissabte, ah!! i no cal que portes res, la beguda ja la compraré jo, en companyia de la carn,  el pa, etc...  despres de dinar ja traurem conters.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #53 el: 22 de Mar de 07, 20:48:58 pm »
Collons, ja quasi estem  ;D ;D

Bé jo demà espere eixir del treball a les 6 com a molt tard. Per tant alvoltant de les 7 o un poc més,  estaré a la casa rural, i si no estic quirdeu a protecció civil perquè m'hauré perdut.  ;D ;D

En absolut; crec que no té pèrdua. De fet per la carretera de Banyeres i Agres he passat en diverses ocasions.

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos

Xiquets , açò ja esta ací. ;D ;D ;D

Per als que  esteu apuntats per al dissabte (Sergifred, Giorgimet), hem quedat a les 10 del matí a la plaça de Bocairent, heu de portar-se un bocata per esmorsar, aigua i bon calçat.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #55 el: 23 de Mar de 07, 00:30:20 am »

Per als que  esteu apuntats per al dissabte (Sergifred, Giorgimet), hem quedat a les 10 del matí a la plaça de Bocairent, heu de portar-se un bocata per esmorsar, aigua i bon calçat.

Quina decepció...  :oops:

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #56 el: 23 de Mar de 07, 13:25:05 pm »
Per cert, no se di ho he dit ja, pero ens obriràn el castell de Castalla per a mosatros soles.   :D (Les visites solen ser fins a les 3 del mig dia) Espere que no es perda ningú. L'únic problema es que sols he trobat un guía dispost a contar-mos l'història, aixina que, com som massa i haurem de fer dos grups,  jo i la dona farem de guies turistics per al atre grup. Una llàstima  ::)

Per cert, si algú decideix quedar-se al concert que fa El Grandios i Omniroidós Grup de Dolçainers i Tabaleters El Sogall de Castalla, no quedarà defraudat.
« Darrera modificació: 23 de Mar de 07, 13:37:18 pm per Vaqueret »

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Ei, aixó és magnific !!

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #58 el: 23 de Mar de 07, 15:28:59 pm »

Perquè dius això? ::)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *

Perquè dius això? ::)

Per que amb 1 dia d'antelació la gent diu que no va, i és un poc vergonyosa aquesta actitud, sobretot quan han sigut comprades algunes coses per a tot el grup.