Autor Tema: II TROBADA D´AFICIONATS A LA METEOROLOGIA EN LA VALL D´ALBAIDA. Primavera 2007  (Llegit 3887 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: II TROBADA D´AFICIONATS A LA METEOROLOGIA EN LA VALL D´ALBAIDA. Primavera 20
« Respondre #15 el: 19 de Des de 06, 21:10:52 pm »
 :festa:
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: II TROBADA D´AFICIONATS A LA METEOROLOGIA EN LA VALL D´ALBAIDA. Primavera 20
« Respondre #16 el: 13 de Gen de 07, 20:59:37 pm »
I dic jo: El dissabte per la vesprada per què no estem simplement en alguna cafeteria parlant (i fent panxa).

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Fem una minikedada per demà?

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Fem una minikedada per demà?

I ho dius ara, .........pixorro!!!!!!!!!!! :-\, ara cabe de parlar en el Manu , que vol que anem a veure-li el lloc on te posada l´estació, ah!!!, ja te ordinador, molt pronte Beneixama en meteoclimatic. ;D

http://avamet.es/estacions/otos/

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Eiiiiiiiiii !! Va, va... quedem demà !!!!

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #20 el: 14 de Gen de 07, 19:12:14 pm »
I dic jo: El dissabte per la vesprada per què no estem simplement en alguna cafeteria parlant (i fent panxa).

Home, això també estaria molt be, però ja que alguns venen de lluny, sempre voldran visitar un poc la zona, no creus?

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #21 el: 15 de Gen de 07, 00:08:54 am »

Home, això també estaria molt be, però ja que alguns venen de lluny, sempre voldran visitar un poc la zona, no creus?

Es que estic fent-me vell  :'(

Que tal alguna visita a qualsevol pou de neu dels molts que hi han per ahí o per ací?

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Aixó estarie bé...

Però Mario, podriem anar recopilant les coses, no?

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos

Home, les coses estan mes o menys clares, només ens queda organitzar la vesprada del dissabte, jo havia pensat per eixa vesprada parlar amb els que ens van organitzar la visita de Bocairent l´any passat per vorer si ens poden oferir un altra activitat, ames, també per als que no han vist Bocairent es podria fer una visita eixa vesprada, algú de nosaltres que fera de guia.

L´allotjament esta reservat i el tema de les menjades és el que encra no he vist encara, estava esperant-me per saber mes o menys els que podriem ser, però timonet tu ja pots parlar en la teua amiga i fer la reserva en Agres per al dissabte per la nit, el divendres no hi haurà cap problema, jo soparia al bar que vam anar l´any passat, el de Banyeres, fan bon preu i es menja be, el dissabte torrà per dinar i finalment el diumenge dinarem ací en Otos, no hi haurà problema, o ve al restaurant que vam anar l´any passat o a un bar que ha obert un amic meu.

Això és elñ que jo havia pensat, però si teniu alguna altra idea que cregueu pot ser interessant digueu-ho, eh!!!

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Mmmm... a mi em pareix perfecte.

Jo crec que la visita a Bocairent és obligada, ja que és el poble s'ancer un atractiu turistic important. Però per altra banda, no m'agradaria que la gent que va vindre l'any passat diga, "esto ya lo vimos... jooooooooo" i fique caretes extranyes... Almenys les covetes dels moros si les veig que podriem vore-les, que la gent s'ho passa pipa allí.

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #25 el: 07 de Feb de 07, 22:07:58 pm »
Bé que vos pareix si conteu amb el meteoloco noveldero per a aquesta kdd.
Xe que morro que tinc, jo autoconvidant-me  :D. La veritat és que després d'estar participant a aquest foro i al de meteored, tinc ganes de posar cara als meteo.... que participen més sovint. A més a més feu ganes de conèixer, vull dir mereixeu coneixer-me  :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :oops: :oops: :oops: ;D

Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #26 el: 07 de Feb de 07, 22:27:27 pm »
Xé, quina alegría !!  ;D ;D

Segur que flipes amb tota la gent... igual de boja per la méteo com tú... ja voràs, ja...  ;D ;D

Apunta'l Mariooooooooo !!  :P :P

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #27 el: 07 de Feb de 07, 23:44:24 pm »
Xe que morro que tinc, jo autoconvidant-me  :D. La veritat és que després d'estar participant a aquest foro i al de meteored, tinc ganes de posar cara als meteo.... que participen més sovint. A més a més feu ganes de conèixer, vull dir mereixeu coneixer-me  :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :ein: :oops: :oops: :oops: ;D

De segur que no t´arrepentiràs. :D ;)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #28 el: 08 de Feb de 07, 12:29:02 pm »

:D :-*

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
Ieeeeeeeee...

Som moooooooooooolts interessats... serà plan de enviar un privat a cada forer que estiga realment interessat amb la trobada...  ho faig?