Enquesta

En quin cap de setmana vos vindria millor reprendre la participació en el concurs?

24-25 Agost
31 Agost-1 Setembre
7-8 Setembre
14-15 Setembre
Altra data (propòsala)

Autor Tema: Quan reprenem la 2a fase del concurs?  (Llegit 2547 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat AVAPRED

• Pluja
  • *
  • Missatges: 171
  • Nuvolet!
Quan reprenem la 2a fase del concurs?
« el: 13 de Jun de 13, 12:38:00 pm »
És hora de fer balanç del que ha estat la primera fase del concurs, a banda de que ens feu saber quina data és la que vos va millor per a reprendre el concurs, també ens agradaria saber que vos ha semblat l'experiència?, que canviarieu del concurs?, que és el que més vos ha agradat?

Qualsevol suggerència serà benvinguda!!

Per cert, Com ja sabeu, o si no mireu les bases del concurs, hi haurà lliurament de premis en acabar la segona fase (estiu-primavera-hivern) també de 10 etapes. Si aneu no massa bé en la classificació penseu que encara pot ser remontable, perquè ni hem arribat a la meitat del concurs; i que a una mala sempre esta la possibilitat per als que no haveu fallat una sola etapa en la vostra participació, de guanyar el premi a la perseverança.

-AVAPRED-
L'AVAPRED és l'únic concurs de meteorologia predictiva en marxa a hores d'ara en tota Espanya i el tenim en funcionament per a tots vosaltres!
A més, pots començar de zero el concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre? envian's un mail i participa!! Per a més informació, punxa ací.

Desconnectat MeteoBeniaia

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 251
  • Nuvolet!
    • Meteobeniaia
Re:Quan reprenem la 2a fase del concurs?
« Respondre #1 el: 13 de Jun de 13, 13:00:51 pm »
Personalment estic molt satisfet de com ha anat el concurs. M'ho estic passant molt bé i estic aprenent molta geografia del País Valencià. Jo la única cosa que proposaria seria que quan acabe el concurs pugam quedar a dinar o sopar tots els participants i els organitzadors. Personalment conec a alguns però estaria bé quedar tots i comentar l'experiència.

Desconnectat Dinnbier

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 15
  • Nuvolet!
« Respondre #2 el: 14 de Jun de 13, 18:12:00 pm »
¡Me parece genial tu idea de quedar a comer o a cenar todos juntos! Estaría bastante bien hacerlo algún día =)

Desconnectat AVAPRED

• Pluja
  • *
  • Nuvolet!
« Respondre #3 el: 15 de Jun de 13, 00:44:28 am »
Molt bona suggerència :)

Quina ubicació li voldrieu donar a l'esdeveniment? En quin cap de setmana vos vindria millor?

A vore si se podem organitzar per ací i anem tots o quasitots.

-AVAPRED-
L'AVAPRED és l'únic concurs de meteorologia predictiva en marxa a hores d'ara en tota Espanya i el tenim en funcionament per a tots vosaltres!
A més, pots començar de zero el concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre? envian's un mail i participa!! Per a més informació, punxa ací.

Desconnectat Dinnbier

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 15
  • Nuvolet!
« Respondre #4 el: 16 de Jun de 13, 21:16:53 pm »
Pues hablando de fechas, yo estaré en Valencia hasta el 28 (viernes), luego me voy de viaje. Así que si quedamos un fin de semana, yo sólo puedo ir al del 22-23. 
Y el sitio...no sé, donde decida la gente. Pero, como dice Samu - abajo-, que tenga estación de tren (o de autobús), porque si no veo difícil lo de llegar hasta allí.
« Darrera modificació: 17 de Jun de 13, 00:41:43 am per Dinnbier »

Desconnectat Samu

• Pluja
  • *
  • Missatges: 135
  • Desde la millor terra del mon
    • AMETSE
« Respondre #5 el: 17 de Jun de 13, 00:04:08 am »
Me parece una idea muy buena la de esta quedada. Yo estaría por aquí en Julio y en Agosto (este jueves me voy a Badajoz y estaré hasta primeros de Julio). Dada la temática del AVAPRED tendría que haber algo (visita o similar) relacionado con esto en el lugar que se escoja (incluso si se hace en Valencia capital, se podría plantear hacer una visita al departamento de l'Oratge de RTVV o algo así, solo es una idea) :)

Eso si, el sitio donde se haga que tenga estación de tren, que si no me va a costar mucho llegar :P
Aficionado a la meteorología y cazatormentas. Enfrentarse cara a cara con la naturaleza, a la intemperie es algo indescriptible.

Desconnectat AVAPRED

• Pluja
  • *
  • Nuvolet!
« Respondre #6 el: 17 de Jun de 13, 14:00:17 pm »
Molt interessants les vostres propostes, prenem nota i a vore si concreta algo.

-AVAPRED-

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #7 el: 17 de Jun de 13, 14:06:03 pm »
Jo no podria quedar el cap de setmana del 22-23 ni del  26 de juliol al 5 d' agost.

Salutacions
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Nuvolet!
    • Meteobeniaia
« Respondre #8 el: 17 de Jun de 13, 14:12:38 pm »
Com que vaig ser jo qui va llançar la proposta de dinar o sopar junts, vull aclarir que no era una proposta per a fer-ho ja. Ara, como aneu posant al fórum, és mala época per vacances i exàmens. Jo crec que estaria bé fer-ho en setembre a l'inici de la segona tongada i també podrien participar aquells que s'incorporen al segon tram d'Avapred. Així n'hi haurà més temps per decidir on i quan. En fí, amics aquesta és la meua proposta.

Desconnectat AVAPRED

• Pluja
  • *
  • Nuvolet!
« Respondre #9 el: 19 de Ago de 13, 11:20:05 am »
Bé gent, ja estem a la segona quinzena d'Agost i ja toca que s'anem plantejant quant reprenem el concurs. La data que més vots tinga i que no impedisca la participació de ningú dels 9 concursants de la 1a meitat serà la que reprenem.

Més coses, si hi ha qualsevol cosa del concurs que no vos haja acabat d'agradar o que vos agradaria canviar ara és el millor moment per a di-ho.

Per altra band està el tema de la quedada dels predictors d'AVAPRED, si puguerem anar a les instalacions de C9 amb Joan Carles seria tot un luxe, però eixes gestions no les podem fer des de l'organització del concurs.

Salutacions.

Desconnectat Gamboalcoià

• Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 1
  • Nuvolet!
« Respondre #10 el: 19 de Ago de 13, 12:10:34 pm »
Hola. ;D
Jo no tinc cap problema per començar. Per mi quan vulgueu. Però Setembre ja està darrere la porta, i començaràn a sorgir situacions interessants després d'un estiu desesperant a les terres del sud. Bé això espere.  :P

Desconnectat alzimet

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
« Respondre #11 el: 19 de Ago de 13, 12:23:50 pm »
Benvingut Àlex!!

Doncs si, a vore si podem concretar ràpid que a ningú ens agradaria perdre's una situació interesant per pensar-se-ho massa.
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat Samu

• Pluja
  • *
  • Missatges: 135
  • Desde la millor terra del mon
    • AMETSE
« Respondre #12 el: 19 de Ago de 13, 14:02:32 pm »
A mi en principio cualquier fin de semana a partir de ya me viene bien Toni, ya que estaré por Alicante, a ver si buscamos una fecha que le cuadre todo el mundo ;D

Lo de C9, pues a ver si fleki se pasa por aquí, si no lo hace habrá que enviarle un mail o hablar con él cuando pueda
Aficionado a la meteorología y cazatormentas. Enfrentarse cara a cara con la naturaleza, a la intemperie es algo indescriptible.

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Nuvolet!
    • Meteobeniaia
« Respondre #13 el: 19 de Ago de 13, 17:53:12 pm »
Hola a totes i tots!
En la enquesta que es va fer al final va eixir que começaríem el 7 i 8 de setembre. Però si voleu començar abans per mi tendria que ser el 31 i 1 de setembre. Ara estic a Berlin i torne el dissabte 24 i des d'açí em resulta complicat.
Salutacions

Desconnectat AVAPRED

• Pluja
  • *
  • Nuvolet!
« Respondre #14 el: 20 de Ago de 13, 13:08:10 pm »
D'acord doncs, comencem el cap de setmana del 7-8 per a major comoditat de tots.

A vore si podem concretar el tema de la trobada amb data i lloc.