Autor Tema: Doble PILEUS (probes fotográfiques)  (Llegit 3959 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Doble PILEUS (probes fotográfiques)
« el: 07 de Ago de 08, 17:33:16 pm »
Hola a tots vaig a penjar unes afotus del doble PILEUS que vaig captar amb l´última tronada que va afectar primordialment l ínterior de la Vall d´Albaida i les comarques del Serrans.

Es tracta d´unes probes que volia fer amb la fotografia meteorológica, i per tant necesite de la vostra col.laboració amb la crítica.
Penje les fotos amb un tamany poc usual, per a poder apreciar certs detalls que s´ens escapen a la vista humana, però per contra les he reduit en qüant a qualitat, per a que l´accés i la descárrega siga el més rápida posible.

Doble PILEUS Coronari en formació i amb el sol crepuscular.

La formació del "BICHO"

I una última intentant adintrarse en el cor del doble PILEUS.

Bé, espere eixes crítiques sempre constructives.... :D
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Doble PILEUS (probes fotográfiques)
« Respondre #1 el: 07 de Ago de 08, 17:47:32 pm »
Crítiques bones com sempre...

Son flipants ;D
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
    • Ibimet
« Respondre #2 el: 07 de Ago de 08, 17:54:18 pm »
Ya Chus, però crec que podria haber treit més suc al conjunt i estic una miqueta decepcionat. Es per aixó per el que demane certa ajuda per a la próxima millorar tot el posible.

Grácies. ;)
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #3 el: 07 de Ago de 08, 18:09:28 pm »
Ei, ei, ei... no sigues tan modest, va !! Jo veig les dos primeres molt bé, la segona és inmillorable. Pot ser la tercera siga un conjunt massa gran per a la foto i la última siga la foto menys útil...

Pero què collons... si ja pareixes el Silver !!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #4 el: 07 de Ago de 08, 18:12:12 pm »
Ei, ei, ei... no sigues tan modest, va !! Jo veig les dos primeres molt bé, la segona és inmillorable. Pot ser la tercera siga un conjunt massa gran per a la foto i la última siga la foto menys útil...

Pero què collons... si ja pareixes el Silver !!

Totalment d'acord amb el comentari de Timonet, poca cosa podem dir-te davant eixes fotos que ens has mostrat, no patisques tant que són molt bones  ;)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #5 el: 07 de Ago de 08, 18:37:26 pm »
Els plugins Ozone de Digital Film Tools per a tindre un control fi de luminositats i colos de cada part de la imatge y els FocalBlade i Lightmachine de PhotoWiz es donarán la famosa pinta 'silver' sempre i quan la amplura del histograma siga suficient.

Ara, lo ideal sería  poder fer dos fotos en rápida sucessió amb diferents valors de temps d'expossició, aixina les pats cremades d'una les pilles de l'atra. O les parts massa oscures de una les pilles de l'atra (com tens en la 2ª foto)
Solen ser tècniques habituals.

Desconnectat NEVÀ GROSSA

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
    • Ibimet
« Respondre #6 el: 08 de Ago de 08, 11:27:32 am »
Moltes grácies a tots. :-*

Tampoc vull que ho mal interpreteu, el que pasa es que inicialment disposaba d´un conjunt de fotografies amb un potencial prou gran, però amb els pertinents ajustos i postprocesats sempre necesaris amb la fotografia digital, i a més a més disparant en format RAW, doncs no hi vaig quedar satisfet. El que ja no se si es mania meva, o el nivell d´exigéncia qüant un individu prent part d´un trevall i a poc a poc va adquirint cert nivell, sempre queda eixa motivació i el voler superarse en tot moment... :'(

De totes formes, no em feu molt de cas (aquesta calor comença a afectarme, i el cap no em purula molt bé).

Per cert Vaqueret, tú mateix util.litzes tots el programes que has comentat per al teu processat fotográfic??? ??? ??? A mi de moment, tant sols i únicament ho faig amb el Photoshop (i ja quasi no tinc més temps, ni ganes d´aprendre cap altre... ;D) Grácies Paco. ;)

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #7 el: 08 de Ago de 08, 13:36:54 pm »
Moltes grácies a tots. :-*

Tampoc vull que ho mal interpreteu, el que pasa es que inicialment disposaba d´un conjunt de fotografies amb un potencial prou gran, però amb els pertinents ajustos i postprocesats sempre necesaris amb la fotografia digital, i a més a més disparant en format RAW, doncs no hi vaig quedar satisfet. El que ja no se si es mania meva, o el nivell d´exigéncia qüant un individu prent part d´un trevall i a poc a poc va adquirint cert nivell, sempre queda eixa motivació i el voler superarse en tot moment... :'(

De totes formes, no em feu molt de cas (aquesta calor comença a afectarme, i el cap no em purula molt bé).

Per cert Vaqueret, tú mateix util.litzes tots el programes que has comentat per al teu processat fotográfic??? ??? ??? A mi de moment, tant sols i únicament ho faig amb el Photoshop (i ja quasi no tinc més temps, ni ganes d´aprendre cap altre... ;D) Grácies Paco. ;)

Lo que t'he posat son, precisament, filtres per al photoshop.

I... sí, les gaste per a les imatges de les Webs, encara que no les gaste de la mateixa manera que les gastaries tú. (Jo ho faig d'una manera molt agressiva, per a que una imatge no desentone de les colors i l'estil de tota la plana web)
Està clar que lo que fan estos filtres ho pots fer igual a base de màsqueres, pero amb el filtre ho aconsegueixes molt més ràpidament, i lo que és mes important, de una manera mes uniforme.

Aprofita les vacances, i si vols algo de mi, no dubtes. Ací tens preparat un CD amb les filtres que es dic......

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
« Respondre #8 el: 08 de Ago de 08, 13:40:55 pm »
Jo crec que la tècnica mes important és el desenfoc selectiu.
Per eixemple, eixes fotos que has posat son perfectes, pero tenen massa informació i el ull es perd un poc. Pots provar a triar una part concreta de la foto i aplicarle un enfoc i desenfocar la resta a vore que passa.

Tot està en tindre ganes de jugar......

Desconnectat Frank242

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 379
  • Des de Xirivella i en estat de Trance
« Respondre #9 el: 09 de Ago de 08, 02:35:07 am »
A mí també em pareixen unes molt bones fotos, a mí m'agrada molt la segona.

La última podries haver utilitzat el Neat Image per reduir el soroll. Jo el passe a totes les meus fotos, ja saps com són les Lumix ;)

Si vols aprendre molt i que et dónen bons consells està la web Ojodigital http://www.ojodigital.com que igual ja la coneixes. Ténen un foro en gent molt experta, a més hi han tutorials, tècniques... pots penjar les fotos i que et digan en què les podries millorar.

Jo pel que he llegit a molta gent fins que no l'agafa el truquet a modificar els arxius RAW els ixen coses molt roïnes, les processades per la càmera en jpeg diuen que eren millor. Però es veu que qüestió de jugar i jugar.

PD: Tens un missatge privat meu a Meteored sobre una D50  ;)