Autor Tema: Febrer de 2012  (Llegit 23789 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoCàrcer

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 405
Re: Febrer de 2012
« Respondre #30 el: 08 de Feb de 12, 06:52:34 am »
-3.3º en aquests moments, la estació segueix operativa a pesar de que no está pujant dades a meteoclimatic

EDITE: -4.0º :(
« Darrera modificació: 08 de Feb de 12, 07:37:32 am per MeteoCàrcer »
Càrcer o perseguint alguna tempesta
RÈCORDS: Max 44.5º el 27/08/2010 \ Min -4.3º el 22/01/2011 \ 237.4 l. el 28/09/2009
"En Beneixida entra el riu, en Alcàntera no pot; en Càrcer se’n du les cases i en Cotes fa el borinot". (Inundacions 1864)

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #31 el: 08 de Feb de 12, 07:32:02 am »
Bon día:
Mira per a on ens alcem amb una temperatura negativa de -0,3º i és que no bufa el vent... Això si cel res i creuant els dits per a vore si el dissabte plou una miqueta.

Desconnectat Tiempo Valencia

• Pluja
  • *
  • Missatges: 409
  • Valencia. 13 d'Octubre de 2008
    • BLOG DE LA MÉTEO! TIEMPO VALENCIA.
« Respondre #32 el: 08 de Feb de 12, 10:04:15 am »
Buenos días.  :D

Mínima de 1.6º en la ciudad de Valencia esta pasada noche.

Noche que ha transcurrido con cielos totalmente despejados, y a ratos algo de viento, lo que impidió que bajara del todo. En el barrio de Nou Campanar esta noche se ha llegado a 0.1º y en zonas como Quart de Poblet incluso han alcanzado los -4.1 o en Manises - La Presa -5.0º. Mucho miedo me da esta próxima noche, ya que va a estar en calma el viento a partir de la tarde y eso puede hacer que las heladas sean fuertes incluso en zonas del pre-litoral.

Os dejo (por fin) el resumen del mes de Diciembre de 2011, con los datos del Observatorio de Viveros. http://meteomarxalenes.blogspot.com/2012/02/resumen-climatologico-de-diciembre-2011.html

Un saludo.  :)
Barri de Marxalenes (Valencia City), 32 msnm. 39º29'26,53''N  0º22'43,82''W  Fotos del Panoramio

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #33 el: 08 de Feb de 12, 11:47:51 am »
Pero que passa amb l'oratge??? que si nevara que si no nevara, home fred en fa però aço es un "sin vivir" per favor algu ja sap que pot passar aquest cap de setmana, jo m'en vaig a un hotel rurala Olica "font Salada" molt xulo i jo soc d'Albaida , per favor informeu.
Moltes gracies. :-si
Albaida, València.

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
  • Missatges: 262
« Respondre #34 el: 08 de Feb de 12, 11:56:12 am »
mira que soc optimiste , a pesar dels models tan roins que timguem per a vore plutja pero encara crec que canviaran a millor ,es desig mes que res pero no em crec que eixa bossa freda no entre mes cap endins de la peninsula, no se no ho vec clar i encara queden unes 90 hores per a vore models i mes que res es mesoscalars
Castelló de Rugat, València.

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #35 el: 08 de Feb de 12, 12:13:54 pm »
mira que soc optimiste , a pesar dels models tan roins que timguem per a vore plutja pero encara crec que canviaran a millor ,es desig mes que res pero no em crec que eixa bossa freda no entre mes cap endins de la peninsula, no se no ho vec clar i encara queden unes 90 hores per a vore models i mes que res es mesoscalars
Ami em passa igual que a tu, sóc optimista i no ho puc evitar. Este matí escoltant a Jovi Esteve també dona per fet que de dissabte a diumenge plourà i neverà a cotes molt baixes...a vore a vore...

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #36 el: 08 de Feb de 12, 12:38:08 pm »
Ami em passa igual que a tu, sóc optimista i no ho puc evitar. Este matí escoltant a Jovi Esteve també dona per fet que de dissabte a diumenge plourà i neverà a cotes molt baixes...a vore a vore...
aixo ho ha dit jovi, que vora ell que no vegem nosaltres

Desconnectat Pego

• Pluja
  • *
« Respondre #37 el: 08 de Feb de 12, 13:09:46 pm »

Sincertament no crec que vega res diferent a nosaltres i tan sols l'esparança que en una de tantes el vent siga més humit i acabe per ploure una mica... això pense pero tampoc estic segur.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #38 el: 08 de Feb de 12, 13:59:15 pm »

Sincertament no crec que vega res diferent a nosaltres i tan sols l'esparança que en una de tantes el vent siga més humit i acabe per ploure una mica... això pense pero tampoc estic segur.

Desde luego que teniu més moral que l´Alcoyano. :-si

No m´esperava una minima tan baixa en Otos, fins a -1,5º ha baixat la minima, afortunadament la baixà la feta ja fent-se de dia i bona part de la nit em estat en possitiu. Ara, malgrat el sol i l´absència de vent, només tinc 6º, .... por em fa esta nit. :-X

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat MeteoCanals

• Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
« Respondre #39 el: 08 de Feb de 12, 14:08:33 pm »
Bona vesprà!

Per ací la mínima sa quedat en -0,9ºC, pero de camí a Alberic el tram de Benimusslem el cotxe marcava -5,5ºC... ah i els tarongers socarrats...  :-X

Salutacions

Desconnectat llevanta

• Pluja
  • *
« Respondre #40 el: 08 de Feb de 12, 14:59:28 pm »
bueno en oratge rtvv confirmen el mateix que dic jo en un xicotet moviment pot canviar tot i deixarnos nevades a cotes molt baixes , ara a tirar de mesoscalars per si de cas

Desconnectat alcoià

• Pluja
  • *
  • Missatges: 713
  • Av. País Valencià - Alcoi (Alacant)
« Respondre #41 el: 08 de Feb de 12, 15:11:27 pm »
Este matí en el cotxe fresqueta de la bona. He eixit de Bocairent a -4ºC i arribat a Alcoi a -3ºC. Pel camí, de nou entre banyeres i alcoi el cotxe ha arribat a marcar -10ºC...

Es nota la entrada freda en les mínimes d'esta nit:

Alcoi-Pas del Benissaidó (550 m.): -3.2ºC
Alcoi-Uxola (590 m.): -3.6ºC
Alcoi-IES Cotes Baixes (560 m.): -2.6 ºC
Alcoi-ACIF (Zona Batoi) (620 m.): -3.9ºC
Alcoi-Baradello Gelat (788 m.): -7.6ºC
Alcoi-Menetjador (1351 m.): -6.5ºC

Bocairent (660 m.): -5.8 ºC
Banyeres: -7.3ºC
Muro: -2.3 ºC
Cocentaina: -2.3 ºC
L'Alqueria: -4.9ºC
Ibi: -3.9ºC
Castalla: -3.2ºC
Fontanars-Torrevellisca: -5.4ºC
Beneixama: -- ºC
Aitana-Repetidor (1558 m.): -8.4ºC
Serra El Reconco-Biar (1206m): -- ºC
Serra Mariola-Agres (1256m): -6.6ºC
Otos: -1.5ºC
Ontinyent-Llombo: -1.8ºC
Ontinyent-Germanies: -1.2ºC
Ontinyent-La Solana: -4.8ºC
Pego: -0.3ºC
Gandia: 2.9C
]

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #42 el: 08 de Feb de 12, 15:56:58 pm »
Duc un constipat d'aupa...  :-\
Minima hui de -1,4ºC i màxima de moment de 6,1ºC
Agullent, València.

Desconnectat ontinyentí

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 68
« Respondre #43 el: 08 de Feb de 12, 17:06:15 pm »
hola amics!!!!ara mateixa en valencia 6,5 graus....¿q estara fent per les nostres terres???en fi, jo tampoc puc evitar el ser optimiste, perq veen els models...res te el perq llevarnos la ilusio, aixina esq jo dema cap a ontinyent a vore si no ens toca el gordo pero per fi de una vegada ens toca la grosa!!!!aneu dient per favor, que cada vegada soc mes un sac de nervis!!!!

PD: vaqueret i de mes experts en ontimet...per favor, doneu el vostre pareixer, compartiu la vostra saviesa!!!!

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #44 el: 08 de Feb de 12, 19:03:38 pm »
7 de la vesprada i comença a gelar a Fontanars dels Alforins  :o

A Ontinyent - la Solana 1,4ºC. Ací a casa 3,5ºC i desplomant-se... Vent totalment en calma.