Autor Tema: Febrer de 2012  (Llegit 24408 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat sergi_onti

• Pluja
  • *
  • Missatges: 882
Re: Febrer de 2012
« Respondre #180 el: 14 de Feb de 12, 17:58:02 pm »
Si no te que fer res que es despeje i almenys vorem l'estació espacial internacional....
Ontinyent, València.

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #181 el: 14 de Feb de 12, 18:42:03 pm »
Doncs la veritat que si.
No esta fent res de bo. 2,6 de minima i 10,7ºC de màxima.
En este moment 7ºC i cel mig cobert..

PD: I jo que ja tinc ganes d'estiu!!  ::) Els 30ºC, festes... (pense que son les ganes d'acabar el curs i els examens...)
Agullent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #182 el: 14 de Feb de 12, 18:52:09 pm »
PD: I jo que ja tinc ganes d'estiu!!  ::) Els 30ºC, festes... (pense que son les ganes d'acabar el curs i els examens...)

Van a desterrar-te del fòrum si dius eixes coses, vés amb compte  ;D

;)

Interessant com s'ha posat el cel per ponent. A vore si algú veu encara alguna volveta...

Desconnectat Nevades

• Pluja
  • *
  • Missatges: 816
« Respondre #183 el: 14 de Feb de 12, 18:54:06 pm »

Van a desterrar-te del fòrum si dius eixes coses, vés amb compte  ;D

;)

Interessant com s'ha posat el cel per ponent. A vore si algú veu encara alguna volveta...

Home no.. la neu a mi m'encata.... però es que ultimament, entre que no esta fent molta cosa, i estic d'examens i el segon de batxillerat. No puc més.. Necessite estiu, i anar a tocar a la entrà de Moros i Cristians en Agost amb 40ºC.!  ;D

Si que hi ha molta negror cap al W...
Agullent, València.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #184 el: 14 de Feb de 12, 19:17:06 pm »

Algo passa en Almansa......

Per ací es veu tapat a les serres de ponent.

Desconnectat Damimet

• Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.398
  • Desembre 2009- Font de Mariola
« Respondre #185 el: 14 de Feb de 12, 19:35:23 pm »
Segons el radar en Almansa encara res pero si en Ayora, llastima que no es veu la webcam.

No hay nada nuevo bajo el sol, pero cuántas cosas viejas hay que no conocemos.

Pas del Benissaidó,550m,Alcoi, Alacant.

Desconnectat Vaqueret

• Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
« Respondre #186 el: 14 de Feb de 12, 19:45:34 pm »
La veritat és que recorde una situació molt pareguda fa uns anys, que va deixar un parell de cm de neu a Castalla, algo semblant a Onil i supose que a Banyeres -pot ser algo mes-, y que a la serra de l'Arguenya, entre el carrascalet i el pic paella  -si algú ho coneix- va sdeixar 60 cm. Algo molt local.

Es curiós, pero és això que vaig posar a "models" lo que està passant. Hi ha un bon nuvol enganxat al Carrascar de Castalla i segons el radar està precipitant.

Desconnectat ontinyentí

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 68
« Respondre #187 el: 14 de Feb de 12, 20:48:20 pm »
jo esq estic a valencia....pero digaume, ha fet algo per les nostres comarques???conteu, q desde la distancia....

Desconnectat METEOBIAR

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 584
  • biar 703-750 mts
« Respondre #188 el: 14 de Feb de 12, 21:26:09 pm »
a biar ha caigut un  ruixat que ha deixat uns 4 mm que a partir de 750 mts era neu, desde el colegi cap a dalt nevaba de valent pero no cuallava les volves eren grans....crec que dema la serra de biar ameneixera nevada i la argenya de castalla tambe..jejejej al poble aiguaneu....

« Darrera modificació: 14 de Feb de 12, 21:32:51 pm per biarut »

Desconnectat JORDI BANYERES

• Pluja
  • *
  • Missatges: 190
« Respondre #189 el: 14 de Feb de 12, 21:33:34 pm »
Així és, jo he anat aposta des de banyeres cap a biar perque veia una bona cortina blanca i la meua sorpresa ha sigut que al arribar al poble feia aiguaneu, i me n'he muntat al port a 810 metres i nevaba prou be amb grans volves, ha sigut curiòs perquè només ixir de biar cap a banyeres estava ras i ni plovia...però almenys l'he vista caure!! ;D
Banyeres de Mariola, Alacant.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #190 el: 14 de Feb de 12, 21:37:18 pm »
Per ací avall como vos podeu pensar estem amb la pala llevant neu  :-si... després de les quatre gotes que han caigut a primera hora de la vesprada han baixat les temperatures fins els 4º a les huit (curiosament la més baixa del día) pero amb el cel totalment estrelat...
Mario, menys mal que bufava el gregal i es reactivaven les plujes que si no... ;)
Bé, ara a esperar la pròxima setmana que l'hivern encara no ha acabat i en quan a l'estiu ja vos ho recordaré quan estiguem suant nit i dia... llavors només voldreu hivern...

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #191 el: 14 de Feb de 12, 22:06:25 pm »
Per ací cap a les 19:30 ja estava ras...

Fa més fred que anit: 2,3ºC i baixant. Gelarà.

Desconnectat joseppe

• Pluja
  • *
  • Missatges: 100
« Respondre #192 el: 14 de Feb de 12, 22:17:32 pm »
Que ens depara els propers dies i la setmana que be?
 ???
Albaida, València.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #193 el: 14 de Feb de 12, 22:31:20 pm »

Àlex ha bufat , no el gregal, llevant inclús, però al meu poble diguem que "d´on no n´hi ha, no és pot traure"

Be, ara aci 4º, amb cel ras i vent en calma, demà de matí bones gelades de nou, per acomiadar ja l´onada de fred.

Els propers dies tranquilitat, això si, amb llevantet, es dir que tampoc farà calor. A la setmana que be ja vorem.

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #194 el: 14 de Feb de 12, 22:47:24 pm »

Àlex ha bufat , no el gregal, llevant inclús, però al meu poble diguem que "d´on no n´hi ha, no és pot traure"

Be, ara aci 4º, amb cel ras i vent en calma, demà de matí bones gelades de nou, per acomiadar ja l´onada de fred.

Els propers dies tranquilitat, això si, amb llevantet, es dir que tampoc farà calor. A la setmana que be ja vorem.

Ja,ja,ja tens raó i esta situació de fred sense pluja ja estava cansant-me. Crec que ja era hora de canviar d'aires (no mai millor dit) i a vore si així la tendència és una altra i en les pròximes setmanes vegem la pluja.
M'en vaig a dormir que per a hui ja n'hi ha prou.