Bona vesprada i dia totalment primaveral amb una màxima que rondarà els 20ºC altra vegada.
O/T: Una pregunteta que potser siga un poc complicada de respondre però a vorer si em podeu ajudar. La pregunta es la següent: Puc saber, predir quant va a produir-se la boira baixa i estancada, es a dir, aquella boira en la que muntes al Bendicadell per exemple i veus tota la vall coberta de núvols. No se si m’explicat be o no??
Moltes gracies.

En estiu sempre es sol formar el mar de nuvols, o com diguem aci boira plana, els dies de molta calor, jo les dues ultimes vegades que he pujat per la nit, he tingut la sort de gaudir del mar de nuvols. La resta de l´any, qualssevol dia d´anticiclo amb vents del SE, eixos dies és forma la boira amb molta facilitat, però quant més espectacular és , a l´estiu.
En quant a l´oratge, encara que massa calor, 24º a Otos, però he pogut disfrutar d´una vesprada de camp, on a més de fer els primers esparrecs, he vist el mal que han fet les gelades als citrics de la zona, dona ganes de plorar.