Autor Tema: Grāfics anuals WL  (Llegit 1235 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoValčncia

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValčncia
Grāfics anuals WL
« el: 20 de Nov de 08, 21:31:05 pm »
Com es genera un grāfic histōric anual amb el WL?

No per a visualitzar dins del programa, si no per a pujar al servidor grāfics dels últims 12 mesos.

En la configuraciķ dels perfils d'Internet no hi ha l'opciķ de triar 24 hores, una setmana o un any. Cal posar abans la banda grāfica o els grāfics en format de visualitzaciķ dins del programa en 12 mesos per a genere un grāfics amb eixes característiques?

???

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Grāfics anuals WL
« Respondre #1 el: 20 de Nov de 08, 22:14:29 pm »
Com es genera un grāfic histōric anual amb el WL?

No per a visualitzar dins del programa, si no per a pujar al servidor grāfics dels últims 12 mesos.

En la configuraciķ dels perfils d'Internet no hi ha l'opciķ de triar 24 hores, una setmana o un any. Cal posar abans la banda grāfica o els grāfics en format de visualitzaciķ dins del programa en 12 mesos per a genere un grāfics amb eixes característiques?

???

No sé si t'entenc, perō sí que pots triar l'opciķ d'un any en els perfils per pujar grāfics al web:

[adjunt esborrat per l'administrador]

Desconnectat MeteoValčncia

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValčncia
« Respondre #2 el: 20 de Nov de 08, 22:53:18 pm »
Ostras!!! i se m'ha passat el detall, clar d'eixa manera es por crear un perfil amb grāfics de 24 hores i un altres, per exemple, d'un any i pujaria els grāfics de les dos maneres. Si de cas com el nom del grāfic és el mateix caldria que els guardara en diferents carpetes dins del servidor.

Grācies felet  ;)

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #3 el: 20 de Nov de 08, 23:08:46 pm »
Ostras!!! i se m'ha passat el detall, clar d'eixa manera es por crear un perfil amb grāfics de 24 hores i un altres, per exemple, d'un any i pujaria els grāfics de les dos maneres. Si de cas com el nom del grāfic és el mateix caldria que els guardara en diferents carpetes dins del servidor.

Grācies felet  ;)

Efectivament, aixō és el que faig jo, pujar-los a carpetes diferents  ;)