Ei Vaqueret! Gràcies per molestar-te en atendrem. Que pesat soc

Ara, vas a tindre que ser un "manites" per que és mes dificil fer una antena per a 916MHz que per a 433MHz, per que, al ser tots els elements més xicotets, tendràs que fer les mides molt ben fetes.
La ventaja que son unes antenes amanyosetes per a treballar amb elles, encara que, com dius, hi-ha que filar prim amb la tolerancia de les mesures.
També podies mirar de comprar-la, perque, a diferència de les de la banda dels 400MHz, les de la banda de 900MHz son facils de trobar en el mercat. Y son barates.
Veus, eixa idea no m'habia pasat pel cap. Algo hi-haura barat per ahí.
Per cert, segur que és eixa la frecuència i no 868MHz? per que la banda de 900MHz es gasta ací en España per a les telefons movils GSM.
Segons el manual 916.5 MHz. Es la versió USA de la Davis. Estic esperant a que em deixen un scaner amb recepció dins d'eixe segment de banda per afinar la frequencia exacta i fer unes probes de alcanç abans de començar a fer modificacions a l'estació.
Esta forma de fer el dipol, a més de facilitar la soldadura, té una imp. de uns 48Ohm, per lo que es minimitza la pérduda en l'unió amb el cable de 50Ohms.
Mmmmmmhhh pensaba que adaptaba els 50 Ohms del coaxial. El programa no el pot calcular una adaptació gamma per al dipolo?
En aquest cas igual em resulta mes pràctic agafar una antena comercial de 50 Ohms i m'estalvie calculs i ajustos.
Que, per cert, faltaría saber si la eixida d'antena de la Davis presenta una impedancia baixa de 50 Ohms.
Vaqueret, molt instructiva la teva resposta. Molt agrait per l'ajuda

Continuare investigant i penjant les cosetes que vaja veient de la Davis a aquest post per si a algú li es útil.
Salutacions.