Autor Tema: SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO  (Llegit 34147 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 843
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #180 el: 13 de Des de 12, 17:49:09 pm »
Desde ayer a las 19:46 no funciona.

El Team Viewer da conexión pero no sale la pantalla para conectarse.

¿Jordi pudiste ir a Ebo y ponerle al PC el VNC también?

A ver si se arregla.

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #181 el: 13 de Des de 12, 19:24:45 pm »
Vaig anar ahir de vesprada que en teoria està obert l'ajuntament però Concha se'n va tindre que anar a Oliva i no vaig poder accedir dins....... >:( >:(
ara parlaré amb Alex a vore si l'alcalde pot reiniciar-lo.
Intentaré anar el dilluns o dimecres que ve peró aquesta vegada quedaré amb ella :P.
« Darrera modificació: 13 de Des de 12, 19:29:15 pm per INRI666 »

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #182 el: 13 de Des de 12, 22:22:54 pm »
Pego ha parlat amb l'alcalde i segons els errors que ens ha dit que mostra el programa pareix ser que és un problema amb el ftp d'Ontimet on s'allotja la plantilla . Timonet ho intentarà sol.lucionar el mes prompte possible...........a part des-de fa una estona que l'ADSL de l'ajuntament tampoc funciona.......jeje.....s'ajunta tot... :P

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #183 el: 13 de Des de 12, 22:56:02 pm »
Perdó, perdó... he estat fusant! Ara crearé un compte ftp del servidor d'AVAMET per a l'estació de La Vall d'Ebo.
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #184 el: 13 de Des de 12, 23:18:30 pm »
Amb el ID de Teambviewer que tinc no m'apareix online l'estació... ???
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat damilme

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 843
  • Montserrat(Casadalt) (València) (AEMET:8329e)
    • MeteoMontserrat
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #185 el: 14 de Des de 12, 06:57:09 am »
Amb el ID de Teambviewer que tinc no m'apareix online l'estació... ???

Ayyy Jesús!!!

Llevamos una semana Jordi y yo con este tema, te deja poner la clave pero cuando tiene que salir la pantalla de conexión no lo hace, creemos que es un problema de alguna controladora del PC de Ebo, por lo que hasta que no suba Jordi no vamos a poder hacer nada para que aparezca a menos que le vuelvas a poner el ftp que tenía.

Si ya lo has cambiado dale a Jordi todo lo nuevo y cuando suba a Ebo lo pone, pero hasta entonces no aparecerá la estación más. :(

Un Saludo
Urb.Virgen De Montserrat, entre Torrent y Montserrat, 20 km al suroeste de Valencia. 225msnm. Visita mi web: MeteoMontserrat

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #186 el: 14 de Des de 12, 14:37:35 pm »
Vos conte les novetats:
mitja hora parlant amb la secretaria que estava davant del PC de l'estació i no hi ha manera de descarregar-se res per internet(volia que executara el AMMYY 3.1 que és per a connexió remota però es queda descargando i no avança). Ha probat ha fer-ho amb el pc de oficines i passa el mateix així que hi ha un problema amb la linea ADSL o el router.....i possiblement el teamviewer no funcione be pel mateix motiu.
He quedat amb ella que si demà de matí tinc un ratet aniria allí i ella m'obrirà......així que com a mínim fins demá de mig dia no apareixerà l'estació a meteoclimatic.... :(

Desconnectat Pego

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #187 el: 15 de Des de 12, 15:50:48 pm »
Per fi apareix l'estacio!  :) :) :)
Des d'aci m'agradaria donar les gràcies, sobre tot, a Jordi (barxero) pq li ha costat pujar dues voltes a Ebo per a intentar solucionar el problema...

PD: clar, com només queden 15 dies per acabar l'any i a mes a mes ponent tots els dies,  ja no te por que Ebo li passe en els registres de pluja i per això l'ha arreglada... Que si no crec q s'haguera fet el boig fins l'u de gener  ;).
« Darrera modificació: 15 de Des de 12, 15:57:23 pm per Pego »



Desconnectat meteoxabia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #188 el: 15 de Des de 12, 16:07:04 pm »
Per fi apareix l'estacio!  :) :) :)
Des d'aci m'agradaria donar les gràcies, sobre tot, a Jordi (barxero) pq li ha costat pujar dues voltes a Ebo per a intentar solucionar el problema...

PD: clar, com només queden 15 dies per acabar l'any i a mes a mes ponent tots els dies,  ja no te por que Ebo li passe en els registres de pluja i per això l'ha arreglada... Que si no crec q s'haguera fet el boig fins l'u de gener  ;).
Gràcies Jordi per el faenon que fas!!
Per cert, el link per a vorer les dades a cambiat??, es que el http://www.ontimet.es/avamet/lavalldebo.htm de moment seguix sense apareixer.
Si a cambiat digueume quin es i aixina el cambiare al enllaç de meteoxabia.
Gracies!!!!

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #189 el: 15 de Des de 12, 16:30:52 pm »
Per fi apareix l'estacio!  :) :) :)
Des d'aci m'agradaria donar les gràcies, sobre tot, a Jordi (barxero) pq li ha costat pujar dues voltes a Ebo per a intentar solucionar el problema...

PD: clar, com només queden 15 dies per acabar l'any i a mes a mes ponent tots els dies,  ja no te por que Ebo li passe en els registres de pluja i per això l'ha arreglada... Que si no crec q s'haguera fet el boig fins l'u de gener  ;).
Gràcies Jordi per el faenon que fas!!
Per cert, el link per a vorer les dades a cambiat??, es que el http://www.ontimet.es/avamet/lavalldebo.htm de moment seguix sense apareixer.
Si a cambiat digueume quin es i aixina el cambiare al enllaç de meteoxabia.
Gracies!!!!

Ja estic mirant algun terreny amb caseta per allí....per a passar els caps de setmana i que em pille més aprop quan falle l'estació...... ;D ;D.....encara que a base de fer les curves ja sols tarde 50 minuts de Barx a la Vall d'Ebo... :-si

L'FTP ja esta canviat i funcionant.......i la nova direcció és: http://avamet.org/estacions/lavalldebo/lavalldebo.htm.
El team viewer no l'he fet funcionar perquè continua el problema de les descàrregues amb eixe ADSL (sols falla per wifi) però he pogut configurar el AMMYY3.1 i eixe si que funciona i ja podem connectar remotament.......al pròxim viatge intentare buscar el cable de red que arriba a eixa habitació i connectar-lo al router, així enviarem a pondre la dichosa wifi de me***....

...i aquest any ja no ens superarà en litres però l'any que ve ens te que deixar a l'altura del betum..... :'(...... ;D

Desconnectat meteoxabia

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 366
    • METEOXABIA
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #190 el: 15 de Des de 12, 21:02:22 pm »
OK
Arreglat i funcionant també a l'enllaç de meteoxabia, que des de ací també entra gent a vorer les dades, tinc contabilitzades 682 visites (sense contar les meues que les tinc bloquejades al contador)

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #191 el: 17 de Des de 12, 00:08:48 am »
Perdoneu tot el "jaleo" del canvi sense molt de previ avís, però jo amb el servidor d'ontimet el que he fet ha sigut migrar tot a un altre servidor i amb el canvi afectava a tot (plantilles provisionals com aquestes d'Avamet, la d'Otos, martínez valls d'Ontinyent..) però gràcies a l'amic Barxero ja ho tenim solventat!

Gràcies pels viatges a Ebo i la paciència amics!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #192 el: 17 de Des de 12, 15:08:40 pm »
No patiu si desapareix de meteoclimatic durant un ratet..........estic fent unes proves........ ;)

Desconnectat Pego

  • Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #193 el: 17 de Des de 12, 22:07:24 pm »
No patiu si desapareix de meteoclimatic durant un ratet..........estic fent unes proves........ ;)

Fes proves ara perquè a partir de gener ve fred, pluja i neu com no mai es recorda i té que estar tot embastat...o no? pot ser vinga ponent i secor  :( :( :(



Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re:SEGUIMIENTO ESTACIÓN AVAMET DE LA VALL D´EBO
« Respondre #194 el: 18 de Des de 12, 02:48:51 am »
bona feina Jordi! 50 minuts? com es nota que estas possat a conduir per revoltes... Àlex ja tenim prou de pesimisme amb Mario, més encara no, a més el any acabat de categoria, en septembre qui o diria??  ;)