Autor Tema: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella  (Llegit 6332 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #15 el: 10 de Gen de 09, 16:13:00 pm »
.

[adjunt esborrat per l'administrador]

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #16 el: 10 de Gen de 09, 16:13:41 pm »
.

[adjunt esborrat per l'administrador]

Desconnectat NEVÀ GROSSA

  • Junta Directiva 2018
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.415
  • Magic Line----Top of mountain
    • Ibimet
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #17 el: 10 de Gen de 09, 18:23:52 pm »
Enhorabona Josep, una estació de bandera. ;) Que siga per molts anys i d´açí a 30 anys més, que pogam celebrar i gaudir d´una estació molt millor si cab.
Ibi (Alacant) a 780msnm. Si la reina tastara el giraboix, de Madrid vendria a llepar el boix.



Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #18 el: 10 de Gen de 09, 19:18:40 pm »
Està molt be eixe pluvio. Jo el veig idèntic al oficial del AEMET (llevat el color blanc, els que distribueix l'AEMET son cromats).
Ja sé que no fa falta recordarte-ho, pero vulguera recalcar la importància de una perfecta horitzontalitat per si algú no ho sabia.

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #19 el: 11 de Gen de 09, 18:46:24 pm »
Bé, el color original era com es veu per la part interior. ¿Això es cromat? en tot cas de color metàlic però sense la brillantor d'alguns Hellmann 120 que hi han per ahi.

Jo ho he pintat de blanc, m'ho va preguntar timonet però s'em va passar respondre ahir.

Desconnectat Vaqueret

  • Equip tècnic AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.113
  • El seny em perseguix... pero jo soc més ràpid.
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #20 el: 11 de Gen de 09, 19:56:00 pm »
Bé, el color original era com es veu per la part interior. ¿Això es cromat? en tot cas de color metàlic però sense la brillantor d'alguns Hellmann 120 que hi han per ahi.

Jo ho he pintat de blanc, m'ho va preguntar timonet però s'em va passar respondre ahir.

Bé, he dit cromat, pero és mes correcte metalitzat.
Crec que val la pena investigar un poc això: Quin seria l'acabat millor per a mantindre lo mes baixa possible la temperatura i que evapore lo menys possible, pintant-lo de blanc, deixant el metalitzat estandar o cromant-lo.

Tinc la possibilitat de cromar (per mètode galvànic) algo tan gran com el exterior de un pluvio, pero el de la caseta no puc tocar-lo, ja que és del AEMET, i l'atre és un H. 120 blanc, per lo que tampòc em val. Aixina que em tocarà buscar algún altre.....

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #21 el: 09 de Abr de 09, 18:26:01 pm »
Hui he aprofitat i he intentat realitzar un lleuger canvi que ha resultat fallit. Es tractava d'incorporar-li un tram més de pal a l'anemòmetre, amb la finalitat de que quedara a 10 metres sobre el nivell de la teulada i no sobre el nivell de la terrassa com estava. Però no ha sigut possible, això pesava massa i no he pogut procedir al seu alçament amb garanties de seguretat.
No obstant això, una vegada que tenia en terra el pal, vaig aprofitar per a canviar-ho per trams nous, canvi dels cables tensors, que ara llueïxen com si d'argent es tractara, i he baixat l'anemòmetre de l'Oregon deixant-ho a mà, per si algun dia haguera que llevar-ho per a posar l'antiga estació en una altra ubicació fora de l'observatori.

Tot i tenir la mateixa longitud el nou pal, he pogut guanyar en altura uns 70 centímetres, ja que ara no reposa sobre la superfície de la terrassa. Abans, amb la meua cutrewebcam, es podia observar a l'angle superior esquerre l'anemòmetre Davis, però guanyant eixos 70 cm, la webcam ja no arriba a veure l'anemòmetre al quedar més amunt de la seua visió.

Al remat, no és el que jo volia, però almenys ara tots és nou i està enllestit per a durar uns quants, potser molts, anys més.

 :)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #22 el: 09 de Abr de 09, 20:54:19 pm »
En un observatori d'esta categoria, el manteniment és importantíssim.

Enhorabona i que siga per a molts anys! :D

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #23 el: 13 de Abr de 09, 12:44:22 pm »
Com diu felet, tot això són cosetes que cal fer de tant en tant, i estar pendent de la instal.lació de tots els elements de l'observatori és fonamental. Enhorabona i per molts anys més !!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #24 el: 30 de Abr de 09, 10:10:41 am »
Des de les deu de la nit d'ahir,  meteovalencia.org no es troba operativa a causa d'una avaria de caràcter informàtic.
Va ser a eixa hora quan es va reiniciar l'equip sense haver-se'l ordenat, des de llavors, cada vegada que acaba carregant el sistema operatiu als pocs segons comença el procés de tancament. Només es manté estable al reiniciar-ho en mode de "prueba de fallos".
En aquest moment desconec l'abast del problema i tampoc se quan tornarà a estar operativa a internet l'estació. Si no es tractara d'un cosa greu o complicada, pot ser tornar aquesta nit, en cas contrari ens trobarien davant d'un cap de setmana llarg pel mig que ho complicaria.  :-\

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #25 el: 30 de Abr de 09, 12:15:18 pm »
Ostres... quina putà !!! Josep, espere que no siga res... intenta passar l'antivirus, etc...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #26 el: 30 de Abr de 09, 21:02:21 pm »
Jo també espere que no siga res.. Ànim i a veure si en poques hores tot torna a la normalitat!  ;)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #27 el: 30 de Abr de 09, 22:34:45 pm »
Ha estat tot el dia amb els tècnics i quan ho he arreplegat funcionava bé sense tancar-se, però arribe a casa i torna a estar igual, carrega l'escritori i comença del procés de tancament del windows. Ara en "modo prueba de errores" intente averiguar què està interferint. Però clar el WeatherLink no funciona perquè en esta modalitat està a mig gas l'ordinador, al menys m'ha permés fet còpia de seguretat de la carpeta del Weatherlink i puc connectar-me a internet.

Xé quin desastre  :-[

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #28 el: 01 de Mai de 09, 15:40:52 pm »
Ja s'ha passat el calvari, l'estació torna a estar on-line amb normalitat.

Què passava? Ni més ni menys que el SAI, i es que a banda del programa que gestiona el SAI, hi ha una opció de configuració per d'aquests elements dins del panell de control. Aquesta configuració interna del sistema operatiu estava produint el problema. Després de posar "pates amunt" tot el sistema intentant esbrinar què estava succeïnt, a l'eliminar els paràmetres del SAI des del panell de control, a tornat l'estabilitat al sistema i no s'ha tornat a tancar.

En fi... quasi dos dies de mal de cap i moltes hores invertides per una simpleria.

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: MeteoValència. Observatori del Districte de Ciutat Vella
« Respondre #29 el: 01 de Mai de 09, 16:24:19 pm »
Ostres, m'alegre molt que al final el problema haja sigut tan simple com comentes! El millor de tot és que ja ho saps per a la pròxima!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)