Autor Tema: Atenció amb la SUPERPILA del Mercadona!  (Llegit 2106 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat tio_pep

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 632
  • Cocentaina (El Comtat) IM98sr
    • CocentainaMeteo
Atenció amb la SUPERPILA del Mercadona!
« el: 27 de Des de 07, 12:54:32 pm »
Fa temps que de tant en tant compre piles de la marca Superpila que es ven al Mercadona. Per a usos que no requereixen molta capacitat de piles aquestes van sobrades i son barates.

Ara he detectat problemes amb la "Superpila durata super" (una que es de color negre) i de moment sols al tamany AA.

Un dels problemes que estan presentant es que amb el temps (molt poc) algunes unitats s'inflen obrint-se per la linea longitudinal on s'uneix el metall que forma la carcassa la pila. M'ha pasat amb piles que estaben en us i amb altres que tenia enmagatzenades.

L'altre problema el vaig detectar ahir a un comandament a distancia. Em vaig trobar el comandament banyat amb gotes de un liquid transparent similar a l'aigua pero amb una olor penetrant. En un principi vaig pensar que s'hauria banyat o que fora condensació per l'elevada humetat, però el fet de que el liquit sols estigues a l'interior del compartiment de les piles i sobre elles mateix ja em va semblar massa sospitos.

Així que vos recomane si teniu la Superpila a algún dels vostres instruments de meteo (o en qualsevol aparell) feu una inspecció visual per comprobar l'estat d'aquestes piles i que no presenten ni presencia de liquids ni una obertura aparent en la junta de la carcassa per haber-se inflat.

Encara que vos faig aquesta recomanació per a usuaris de la Superpila, res costa tindre la precaució de comprobar les piles de tots els nostres aparells cada cert temps.

Salutacions!


Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.848
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Atenció amb la SUPERPILA del Mercadona!
« Respondre #1 el: 27 de Des de 07, 18:19:21 pm »
Has fet bé en avisar, perquè també utilitze aquestes piles (per a ràdios, per exemple). Justament despús ahir vaig canviar les piles a un comandament a distància i també tenia restes de líquid, però ara no recorde si portava la "Superpila" o altres.

I això que sempre m'havien anat bé...  :P

Caldria posar-ho en coneixement d'algun responsable dels supermercats, no? Crec que hi ha algun telèfon gratuït per atendre els clients...

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Atenció amb la SUPERPILA del Mercadona!
« Respondre #2 el: 28 de Des de 07, 02:35:01 am »
Moltes gràcies per la recomanació...

Jo he he dir que intente comprar les piles "de marca" per a evitar aquestes coses i aconseguir una durabilitat considerable, el que passa és (com ja imagineu) que el preu d'aquestes sempre es dispara un poc en comparació a les "blanques".
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)