General > Instruments / Instrumentos

El nostre instrumental de mesura

<< < (2/12) > >>

meteoloco:
Bueno, a continuació podreu vore com m'ha quedat la garita Davis que acabe d'adquirir per al termo-higròmetre de la Oregon 928.

S'admeten sugerències; Ah, se que la garita està algo torta. Ja ho se. No m'ho digueu  ;D  ;D ;). Resulta que els gantxos que portava no entraven al final, perquè el màstil te un diàmetre algo més gran. Èm vaig donar compte ahir dissabte prop de les 4 de la vesprada, i com no podia aguantar fins dilluns vaig estar fent malabarisme i ho vaig agafar amb filferro (fil d'aram). Ja el proper cap de setmana ho agafaré de forma definitiva.

Per tant totes les dades, seran algo més fiables.

[adjunt esborrat per l'administrador]

Timonet gelat:
Hola meteoloco, t'informe de que amb els attachments pot pujar directament la imatge, no cal un fitxer word amb la imatge a dins...  ;)

I pel que fa a la compra de la garita, et done l'enhorabona, no t'arrepentiràs... encara que m'agradaria saber per qué la tens torta...  ???

meteoloco:

--- Cita de: Timonet gelat en 14 de Gen de 07, 14:06:34 pm ---Hola meteoloco, t'informe de que amb els attachments pot pujar directament la imatge, no cal un fitxer word amb la imatge a dins...  ;)

I pel que fa a la compra de la garita, et done l'enhorabona, no t'arrepentiràs... encara que m'agradaria saber per qué la tens torta...  ???

--- End quote ---

Com he dit abans el diàmetre del màstil era lleugerament superior al dels gantxos. En tinc que comprar demà dos algo més llargs i amples. Per tant, com no podia aguantar fins al proper cap de setmana sense montar la garita, ho viag agafar de forma algo provisional amb filferro; però clar per no baixar el màstil estava muntat al borde del terrat (ja no podia eixir més), i baix de mí el vei a 3 metres. Estava treballant en unes condicions de poca seguritat laboral  ;D, i tampoc era com per arriscar més. La setmana vinent, ja ho acabaré bé.

Per altra banda, i en quant a attachment, al copiar el link de muntarla amb el imageshack (que és com normalment ho faig), es còpia el link, i al cliquejar s'obria la foto molt xicoteta (i fent-ho igual que sempre). Si lo donava a "opciones adicionales" y adjuntar attachment, si este conté més de 100 kb, no el munta. La foto en te quasi 500 kb, i no he pogut reduir sustancialment la qualitat de la foto.

No se com ho fareu.  :P

Per cert en qüant al tema de l'ordinador per al VWS, potser que a principis de la setmana vinent, estarà solucionat, o això espere.

Timonet gelat:
Val...

felet:
Per si algú es despista, la meua estació la podeu veure a http://ontimet.es/foro/index.php?topic=18.0 i també a http://webs.ono.com/meteontinyent/lestacio.html.  ;)

Navegació

[0] Índex de Missatges

[#] Pàgina Següent

[*] Pàgina Anterior

Go to full version