Autor Tema: població més plujosa del País Valencià?  (Llegit 8222 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Miguel

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 93
    • MeteoSafor
Re: població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #15 el: 17 de Jun de 12, 00:07:46 am »

, per cert, al final que vas a fer? :P

Hola Alzimet, no ho tinc clar encara però el mes segur es que no puga anar... :( ......tinc un mes de Juny apretadet del tot....

A vore crec que podria aconseguir les dades ja que hi ha un conveni de colaboració entre l'Ajuntament de Gandia i la UPV Campus de Gandia, com jo m'encarregue de facilitar-los les dades de la estació de la Universitat demanaré els demanaré les dades per a un "hipotetic projecte de la Universitat" sobre avingudes del Baranc de Beniopa, jo crec que no em ficaran ninguna traba.

La setmana que ve vos dic algo.
Tot el que pugues averiguar bo serà   :) ......a mi no m'han aclarit ni si el pluviòmetre continua enviant dades actualment......sols he aclarit que és un pluviòmetre automàtic, que hi han plaques solars i que les dades s'envien via radio...


Salutacions

Bueno somos varios de la Safor incluso compañeros de misma facultad por lo que veo  ;D. Sería interesante lo del pluviómetro, si quereis podemos algún día quedar para concretar ese escrito al ayuntamiento.

Por cierto MeteoCanals, los datos de la uni no son accesibles por internet verdad??

INRI666 impresionante los datos oficiales de precipitación de Barx!!

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #16 el: 19 de Oct de 12, 20:22:55 pm »
Reprenent el tema del pluviòmetre de l'Ajuntament de Gandia a les faldes del Montdúver, ací deixe una foto de com està actualment.

Des de fora es veu el pluviòmetre automàtic, l'antena i una placa solar........i tots els cables entren en una petita cotxera. Supose que allí deuria estar l'equip que transmetia les dades via radio a l'ajuntament però pel que vaig poder vore pareix que la porta ha sigut forçada en varies ocasions i no se si dins deu de quedar alguna cosa....

MeteoCanals, a vorer si a través de l'universitat pots aclarir algo......

Desconnectat MeteoCanals

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 618
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #17 el: 19 de Oct de 12, 23:47:05 pm »
A vore si puc fer alguna cosa, encara que pose UPV això es un pintada... si tenen dades pense que ens les cedirien, però jo crec que ahí no queda res... però com he dit provarem.

Desconnectat Jordi Donet Donet

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 321
  • BARX (La Drova)
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #18 el: 20 de Oct de 12, 20:00:40 pm »
encara que pose UPV això es un pintada...

jejeje, no havia caigut amb la coincidència de les sigles amb la universitat.....la pintada la conec de tota la vida....Unitat del Poble Valencià.....

Desconnectat Rubenzete

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 42
  • Nuvolet!
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #19 el: 18 de Set de 15, 17:21:56 pm »
Perdoneu per respodre ara, pero...com vau quedar amb el tema del pluviometre i les dades..??
Salutacions.

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #20 el: 18 de Set de 15, 20:12:52 pm »
Tinc dades de la Simat de Valldigna , que en el any 1989 van arreplegar 1.632 lts

en setembre d´eixe any es van arreplegar 611 lts ,  son les burrades de la Valldigna  :P

Desconnectat alzimet

  • Junta Directiva 2018
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 894
  • Plou poc però per a lo poc que plou MAI plou prou
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #21 el: 19 de Set de 15, 18:36:13 pm »
Tinc dades de la Simat de Valldigna , que en el any 1989 van arreplegar 1.632 lts

en setembre d´eixe any es van arreplegar 611 lts ,  son les burrades de la Valldigna  :P
Per cert Empar, s'haveu pogut fer en l'alacalde que té l'estació automàtica a l'ajuntament?

Rubén, eixe tema encara estem investigant.... es que amb els polítics i la burrocràcia la cosa va lenta.

Salut!
Alzira, ben propet del Xúquer
On la mitjana diu que cauen 633 mm a l'any i quasi mai tenim dades properes...

L'AVAPRED t'espera!. Pots començar de zero al concurs quan vullgues! T'ho voldràs perdre?

Desconnectat ELAN

  • Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 475
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #22 el: 19 de Set de 15, 19:31:56 pm »
Toni el eixe tema s' encarregaria germa de Jordi.
El amic meu no esta d " arcarde....temes de coalicions ...

Desconnectat Rubenzete

  • Associat AVAMET
  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 42
  • Nuvolet!
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #23 el: 21 de Set de 15, 13:55:36 pm »
A val, ja entenc... jijiji

Desconnectat tarragona99

  • Reixiu
  • *
  • Missatges: 11
  • Nuvolet!
Re:població més plujosa del País Valencià?
« Respondre #24 el: 15 de Oct de 18, 17:48:50 pm »
Tinc entés que és La Solan, però no estic segur.

A Castelló a la part de Tarragona també podria ser. Potser mirant noticies meteorològiques d'arreu ho esbrinem