Autor Tema: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com  (Llegit 128379 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat carboner

  • Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #240 el: 14 de Oct de 08, 23:18:35 pm »

  Aneu espavilant Ontinyentins, com ens deixeu sense dades???????????? :-X
                 

http://avamet.es/estacions/otos/

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #241 el: 14 de Oct de 08, 23:36:35 pm »

  Aneu espavilant Ontinyentins, com ens deixeu sense dades???????????? :-X

Tinc un problema amb unes dades estranyes que va marcar l'estació perquè li va entrar aigua, no puc borrar-les i el robot de meteoclimatic no vol saber res de la meua estació   :-[  Així que pose manualment les màximes i mínimes del dia quan puc i au  :P  De tota manera les dades sí que estan disponibles a meteontinyent cada 10 minuts.

A Timonet se li talla la connexió i la del Jaume I està desmantellada perquè estan d'obres a l'institut... En fi, pitjor no ho podem tindre  :'(

Desconnectat Timonet gelat

  • Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #242 el: 15 de Oct de 08, 22:04:13 pm »
Sí, pareix increïble...

A la de st. Josep té un error al baròmetre... està fora de rang...
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #243 el: 15 de Oct de 08, 22:38:57 pm »
Espere que prompte pugues tindre solucionats eixos problemes felet, ja vaig llegir al fòrum de meteoclimatic que la cosa no era fàcil.
Jo tremole per si un dia deixa de funcionar l'ordinador, que ja és prou vell i porta 3 anys quasi si apagar-se dia i nit, excepte una vegada que vaig tindre un problema de font d'alimentació i algun tall de llum l'any passat.

Per cert han desaparegut les de dos de Villena i Elda, i este matí les tres estaven actives en les seues webs. Tampoc esta Énguera i l'estació també esta activa.

 :-\ :-\

Bé rectifique, Elda ha tornat.
« Darrera modificació: 15 de Oct de 08, 22:42:10 pm per MeteoValència »

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #244 el: 15 de Oct de 08, 23:19:20 pm »
Espere que prompte pugues tindre solucionats eixos problemes felet, ja vaig llegir al fòrum de meteoclimatic que la cosa no era fàcil.
Jo tremole per si un dia deixa de funcionar l'ordinador, que ja és prou vell i porta 3 anys quasi si apagar-se dia i nit, excepte una vegada que vaig tindre un problema de font d'alimentació i algun tall de llum l'any passat.

Jo he fet una còpia sencera del web, dels programes meteo i les seues configuracions al portàtil, i davant qualsevol problema amb el PC de sobretaula podria posar en marxa l'estació en pocs minuts  ;)

M'he posat en contacte amb els "jefassos" de meteoclimatic, a veure si entre tots busquem una solució per tal que Ontinyent - Llombo puga estar de nou en meteoclimatic ben prompte  ;)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #245 el: 16 de Oct de 08, 06:54:05 am »
Espere que prompte pugues tindre solucionats eixos problemes felet, ja vaig llegir al fòrum de meteoclimatic que la cosa no era fàcil.
Jo tremole per si un dia deixa de funcionar l'ordinador, que ja és prou vell i porta 3 anys quasi si apagar-se dia i nit, excepte una vegada que vaig tindre un problema de font d'alimentació i algun tall de llum l'any passat.

Jo he fet una còpia sencera del web, dels programes meteo i les seues configuracions al portàtil, i davant qualsevol problema amb el PC de sobretaula podria posar en marxa l'estació en pocs minuts  ;)

M'he posat en contacte amb els "jefassos" de meteoclimatic, a veure si entre tots busquem una solució per tal que Ontinyent - Llombo puga estar de nou en meteoclimatic ben prompte  ;)

Pareix que torne a aparéixer a meteoclimatic. Per fi!  :-*

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #246 el: 19 de Oct de 08, 17:46:07 pm »
Ja es publica a la vista de tots el famós índex Robertson eixe...  ;D

Enhorabona a Vaqueret i MeteoValència ;)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #247 el: 19 de Oct de 08, 17:55:20 pm »
Mare meua, el tercer de la península, Balears i Canàries  :o.
Barcelona Ca Bruixa i Cambrils estan per davant.

Desconnectat Mado_Alzira

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 884
  • Alzira - Comunidad Valenciana
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #248 el: 19 de Oct de 08, 19:04:36 pm »
Qué és el index eixe???  He estat mirant i no trobe la explicació.

Jo tinc:  8,069 (4.376 / 0.200 / 2.243 / 1.250)


Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #249 el: 19 de Oct de 08, 19:13:36 pm »
Ho tens ací:

http://www.meteoclimatic.com/index/wp/robertsson_ca.html

Més que ser primer, quart o desé, alló més important són eixes 45, 50, 55 estacions valencianes que dia a dia estan operatives oferint dades meteorològiques des de les ciutats i pobles de les nostres comarques  :)
« Darrera modificació: 19 de Oct de 08, 19:16:43 pm per MeteoValència »

Desconnectat Mado_Alzira

  • Pluja
  • *
  • Missatges: 884
  • Alzira - Comunidad Valenciana
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #250 el: 19 de Oct de 08, 19:21:34 pm »
Ho tens ací:

http://www.meteoclimatic.com/index/wp/robertsson_ca.html

Més que ser primer, quart o desé, alló més important són eixes 45, 50, 55 estacions valencianes que dia a dia estan operatives oferint dades meteorològiques des de les ciutats i pobles de les nostres comarques  :)

Gràcies.. :)

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #251 el: 19 de Oct de 08, 20:28:29 pm »
Ho tens ací:

http://www.meteoclimatic.com/index/wp/robertsson_ca.html

Més que ser primer, quart o desé, alló més important són eixes 45, 50, 55 estacions valencianes que dia a dia estan operatives oferint dades meteorològiques des de les ciutats i pobles de les nostres comarques  :)

Sí, cal mirar-ho així, a mi m'ha baixat més de mig punt per aquells 4 ó 5 dies que no vaig poder pujar dades...  :P

També vull fer pública la tasca de Vicent, de Fontanars - Torrevellisca, perquè encara que a meteoclimatic gestione jo l'estació, ell està pendent que la connexió estiga sempre en condicions  ;)

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #252 el: 19 de Oct de 08, 20:39:36 pm »
Felet,  jo crec que és millor estar pujant dades a meteoclimatic malgrat tindre alguns error, perquè les consistències de dades les pots arreglar dies després com al final has pogut aconseguir, i per tant corregir la puntuació en eixe aspecte, sense perdre punts per no estar operatiu dos o tres dies.

Altra cosa seria tindre problemes greus permanets que pugan ficar-te l'estació en comprovació. 

Pot ser m'equivoque, no sé.

Desconnectat felet

  • Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.849
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #253 el: 19 de Oct de 08, 20:58:14 pm »
Felet,  jo crec que és millor estar pujant dades a meteoclimatic malgrat tindre alguns error, perquè les consistències de dades les pots arreglar dies després com al final has pogut aconseguir, i per tant corregir la puntuació en eixe aspecte, sense perdre punts per no estar operatiu dos o tres dies.

Altra cosa seria tindre problemes greus permanets que pugan ficar-te l'estació en comprovació. 

Pot ser m'equivoque, no sé.

El problema és que el robot no acceptava la plantilla que jo pujava, ja que apareixia una mínima mensual de -68ºC. Fins que els administradors no m'han desactivat eixa mínima mensual i la pressió màxima mensual la plantilla no ha estat acceptada. També tinc clar que algunes inconsistències es poden arreglar a final de mes o al final d'any.

Desconnectat MeteoValència

  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
Re: Xarxa d'estacions de Meteoclimatic.com
« Respondre #254 el: 19 de Oct de 08, 21:06:29 pm »
És veritat, tens raó... no recordava que tenies uns problemes de dades "fuera de rango".