Autor Tema: problema amb la Oregon WMR918  (Llegit 2418 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat llobero

• Reixiu
  • *
  • Missatges: 23
problema amb la Oregon WMR918
« el: 13 de Des de 13, 14:10:58 pm »
Hola
Tinc un problema amb la meua Oregon. Ha deixat de funcionar. He seguit les instruccions del manual i no hi ha mans!! He canviat les piles a la central (També està conectada  a la llum) , he canviat les piles al barometro interior, al termometro exterior, i finalment els he fet un reset. Després he fet un reset a la central . S'ha posat a funcionar perque parpadejava el indicador de senyal. Peró res, no ha localitzart els altres instruments.
Què puc fer? Açò no m'havia passat mai!!
Pot ser que els panells solars del pluviometro i el manometro porten piles? També preguntar-vos si sabeu on puc comprar el molinet de l'anemometro? Gràcies anticipades!!

Desconnectat ALTOCÚMULO

• Associat AVAMET
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 126
Re:problema amb la Oregon WMR918
« Respondre #1 el: 13 de Gen de 14, 17:25:19 pm »
Hola Llobero. Mira a ver las pilas de los paneles solares. Prueba con pilas normales. Pon todas las unidades juntas y mira a ver qué pasa. Yo tengo una 928 y a veces me pasaba eso pero al final, después de resetear todo, acababa funcionando. Que se estropee todo a la vez es raro. Yo he ido cambiando los paneles y me sigue funcionando. En algunos casos era porque el panel había muerto.
A ver qué tal.

Altocúmulo.

Desconnectat llobero

• Reixiu
  • *
« Respondre #2 el: 03 de Abr de 14, 20:58:40 pm »
He canviat les piles AA dels dos panels. He vist que hi ha unes altres de 3.6 V i 250mAh A5 que estan en el panel desque vaig instalar l'estació. Com veig que la llumeta roja parpadeja, supose que els panels encara funcionen. Fa prou anys que no he tocat res. Sempre ha funcionat correctament. I ara el que més mal em sap és que no tinc cifres de les precipitacions des de novembre. Tinc anotades cifres des de 2006. Bé, ara he fet un reset i l'únic que funciona és l'anemometre. El que puc fer es pujar unes fotos.  Demà a vore si les puje.

Moltes gràcies.

Desconnectat llobero

• Reixiu
  • *
« Respondre #3 el: 24 de Mar de 15, 19:36:20 pm »
Hola de nou
Crec que finalment portare l'estació a algun servici tecnic. Ahir estava la pantalla il.luminada però sense funcionar. També ha estat uns dies amb l'indicació de que enviaven senyal els sensors, però no era aixina. Trobe que els anys també li han afectat!!!
Algu podria dir-me on puc portar-la a reparar? Sabeu si en Gandia hi ha servici tècnic? I si no, no m'importa anar més lluny.

Gràcies per tot.

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #4 el: 27 de Mar de 15, 07:04:54 am »
Bon dia, la 928 és una estació a extingir i ja quasi no queden peces o són molt cares.
De totes formes explica'm una mica millor com ha fallat, si han sigut tots els sensors al mateix temps, si la pressió funciona...
A vore si la podem fer funcionar, em cas contrari no compres peces soltes i compra una estaciò nova com la wmr 88 per uns 140 euros (menys si eres soci) o el nou model wmr 89 amb memòria de 7 dies de les dades per si s'en va la llum i sensor de rajos UV (160 euros però només per la página oficial Oregon).
Ja em contes.
PD el servei tècnic Oregon no crec q solvente gran cosa i està a Barcelona... Et diran compra peces noves però estan descatalogades. Ja vam llevar l'estaciò de Castells per un problema similar.
« Darrera modificació: 27 de Mar de 15, 07:09:30 am per Pego »

Desconnectat llobero

• Reixiu
  • *
« Respondre #5 el: 27 de Mar de 15, 20:56:47 pm »
Hola Pego
Va deixar de funcionar a poc a poc, el primer que va deixar de funcionar va ser l'higrometre i la temperatura exterior. La presió trobe que la donava bé. la velocitat del vent també. Però el senyal com a que està enviant o rebent informació  no funcionava bé, ja que unes vegades anava i altres no. Vaig canviar les piles i vag fer un reset. però res. Ara es veu que degut a la "tempesta" que va fer per estes falles (només van ser dos trons) crec que la va acabar de fotre. la pantalla estava permanentment encesa, cosa que només s'activa si la toques.. Als numeros els faltaven barres i no es podia vore res. així que ara en este moment la he deconnectada de la llum i li he tret les piles. A vore si este cap de setmana li les torne a posar i faig una última prova. I si no haure de fer el que tu dius.
Porta des d'el 2006 funcionant!!!
ja et dic alguna cosa.
Moltes gràcies

Desconnectat Pego

• Junta Directiva 2019-2022
  • Pluja
  • *
  • Missatges: 949
  • Pego entre la muntanya i la mar
« Respondre #6 el: 28 de Mar de 15, 06:28:20 am »
Bon dia, si, sol fallar aixina, primer la humitat i després la temperatura. Dubte molt que tornen a funcionar.
De cap de manera et compres uns nous sensors. Tens una bona estaciò entre 120 i 160 euros. Ja em contes.