Autor Tema: Bolets. Tardor 2012.  (Llegit 10861 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat gregal

• Pluja
  • *
  • Missatges: 476
Re:Bolets. Tardor 2012.
« Respondre #45 el: 18 de Nov de 12, 20:09:58 pm »
Collons! Espectacular. Pareix que esteu disfrutant de valent per les comarques centrals. A seguir, que enguany està sent bò.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #46 el: 19 de Nov de 12, 01:29:11 am »
Bona collita!! Enguany està sent una molt bona temporada per ací! En algunes zones de la Serra Grossa hi ha moltíssims.
Ontinyent, València.

Desconnectat gregal

• Pluja
  • *
« Respondre #47 el: 19 de Nov de 12, 20:06:48 pm »
Hola a tots. Esta vesprada he fet una eixideta ràpida, que no havie previst. Lo més interesant ha segut collir un parell de llanegues negres (Hygrophorus latitabundus, un bolet excelent), i una "mare de rovelló".
Castelló. Plana Alta

Desconnectat gregal

• Pluja
  • *
« Respondre #48 el: 08 de Des de 12, 20:26:04 pm »
El vent de mestral que ha estat bufant per ací estos dies, ha fet notar els seus efectes en el bosc. Encara hi ha humitat, però molta menys que la setmana passada. Si no canvia l´oratge, me pense que la temporada de bolets acabarà pronte per ací. Esta vesprada encara he pogut trobar algo, uns quants camagrocs i cinc rovellons. A vore si plou pronte, i sobretot que no face vent.
Castelló. Plana Alta

Desconnectat gregal

• Pluja
  • *
« Respondre #49 el: 26 de Des de 12, 17:51:09 pm »
Bon Nadal a tots.
Este matí he anat a fer una excursioneta amb els meus fills, i em agafat la cistella per si trobàvem algo. Apart de romer, timonet, espígol, i uns pocs espàrrecs no em trobat res més, però quan tornàvem a casa se m´ha ocorregut parar a una zona de xops, on a vegades he collit gírgoles de xop. No me pensave que trobariem res, però em tingut la sort de fer, la que crec que serà la última collita d´esta temporada... encara que mai se sap  :)
Castelló. Plana Alta

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #50 el: 27 de Des de 12, 10:50:32 am »
Quina bona pinta!
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)