Autor Tema: I Concurs d'hivern al fòrum, Minivern.  (Llegit 10644 cops)

0 Usuaris i 1 Visitant estan veient aquest tema.

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
Re: I Concurs d'hivern al fòrum, Minivern.
« Respondre #15 el: 02 de Nov de 07, 15:56:36 pm »

Què passa si una estació queda off un dia?

Si per un cas, tinguera un error alguna estació de les que s'han "donat" d'alta, aquesta quedarà fòra de concurs durant les jornades que hi falte, de manera que els concursants han de tindre compte de que poden perdre possibilitats si alguna de les estacions amb les que participa, falla.

On s'envien les opostes? al correu del fòrum?

http://ontimet.es/foro/index.php?topic=608.0
Xàtiva, València.

Desconnectat Timonet gelat

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 7.093
« Respondre #16 el: 02 de Nov de 07, 16:01:50 pm »
Vaig pensar eixa possibilitat de triar una serie d'estacions per a cada mes, per la proposta de Mado. El problema era que no es podria distingir entre puntuacions per a un mes per a una estació, i després al mes següent, canviar d'estació amb els punts de l'altra. No sé, no ho veig étic meteorològicament parlant...  ;D

Si que es poden repetir les estacions, clar que si !!

Les prediccions, o les pengeu al seguiment del concurs o les envieu a info(arroba)ontimet.es

Si una estació es queda Off un dia complet, quedarà excluida d'eixe dia. S'aplicarà la mitja de les desviacions de la jornada en qüestió. No hi podria haver altra mesura en aquest cas. Per aixó heu de tindrer en compte quines escolliu...
« Darrera modificació: 04 de Nov de 07, 14:29:31 pm per Timonet gelat »
Entre Ontinyent (340 msnm) i Madrid (650 msnm)

Desconnectat MeteoValència

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.646
  • Jo mateix
    • MeteoValència
« Respondre #17 el: 02 de Nov de 07, 16:08:08 pm »

Si una estació es queda Off un dia complet, quedarà excluida d'eixe dia. No hi podria haver altra mesura en aquest cas. Per aixó heu de tindrer en compte quines escolliu...

No havia vist l'altre topic  :oops:

Ja, per això pensava que era millor que tots participàrem amb el mateix grup d'estacions, així si una queda off afecta a tots i no només al que l'haja triat. Però no passa res.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
  • Missatges: 4.461
  • OTOS. La Vall d´Albaida
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #18 el: 02 de Nov de 07, 18:17:56 pm »

En el cas de l´estació d´Otos el prblema que tinc no es de l´estació , es del PC que el tinc fet pols i es penja moltes voltes, clar si em si penja per la nit , jo no podré fer res, però em compromec a només alçar-me posar-la de nou en marxa per a que aparega la minima del dia, com es una davis no hi ha problema i ix la dada correcta, hi ha algun problema tim??

http://avamet.es/estacions/otos/

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #19 el: 02 de Nov de 07, 18:40:31 pm »

En el cas de l´estació d´Otos el prblema que tinc no es de l´estació , es del PC que el tinc fet pols i es penja moltes voltes, clar si em si penja per la nit , jo no podré fer res, però em compromec a només alçar-me posar-la de nou en marxa per a que aparega la minima del dia, com es una davis no hi ha problema i ix la dada correcta, hi ha algun problema tim??

En eixe cas, no hi ha problema.

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #20 el: 02 de Nov de 07, 22:28:47 pm »
Canvis amb el sistema de puntuació

El interval de punts anirà establit per les desviacions de les estimacions. A menor desviació de la predicció amb el valor real de la temperatura mínima, obtindrem major "puntuació". És a dir, la classificació és inversa, a menors desviacions, serem els millors amb la predicció que la resta de concursants. Un exemple senzill: Hem estimat 5,4ºC de mínima per a un observatori, i al dia següent comprovem que la mínima va ser de 5,0ºC. Hem obtés per tant una desviació de 0,4 punts. Amb el pas de les setmanes de joc, els 3 concursants que obtinguen una menor puntuació/desviació, obtindràn els següents premis.

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #21 el: 02 de Nov de 07, 22:32:59 pm »
Canvis amb el sistema de puntuació

El interval de punts anirà establit per les desviacions de les estimacions. A menor desviació de la predicció amb el valor real de la temperatura mínima, obtindrem major "puntuació". És a dir, la classificació és inversa, a menors desviacions, serem els millors amb la predicció que la resta de concursants. Un exemple senzill: Hem estimat 5,4ºC de mínima per a un observatori, i al dia següent comprovem que la mínima va ser de 5,0ºC. Hem obtés per tant una desviació de 0,4 punts. Amb el pas de les setmanes de joc, els 3 concursants que obtinguen una menor puntuació/desviació, obtindràn els següents premis.

Millor eixina, m´agrada més. ;)

Desconnectat Sergifred

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.364
  • Gota freda
« Respondre #22 el: 02 de Nov de 07, 22:38:18 pm »
Totalment d´acord.
Xàtiva, València.

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #23 el: 02 de Nov de 07, 22:47:11 pm »
Ja em veig liderant la llista del que més desviaciones té, jeje. ;D M'he arriscat massa, la próxima nit no m'arriscaré tant.
Em paréix un sistema just, a mi també m'agrada. ;)
Ontinyent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.846
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #24 el: 02 de Nov de 07, 23:49:29 pm »
Em pareix bé el nou sistema de puntuació...

Crec que ja podriem obrir algun tòpic tipus "suïcidi" o "sala de recuperació" per als més afectats pels disgustos del concurs...  ;D

Desconnectat carboner

• Associat AVAMET
  • Mànega
  • *
    • L´Oratge d´Otos
« Respondre #25 el: 03 de Nov de 07, 00:01:58 am »

Vaqueretttttttt, conectam l´estació de Castalla!!!!!!!!!!!!!! ::) ::)

Desconnectat meteoloco

• Tempesta
  • *
  • Missatges: 1.912
  • Zen
« Respondre #26 el: 03 de Nov de 07, 00:09:51 am »
Molt bé pensat el nou sistema de puntució. M'agrada.
Estació meteorològica de Novelda-Cucuch. 300 msnm

No parles si allò que vas a dir, no és més bonic que el silenci. (proverb xinés)

Desconnectat Adrià_Ontinyent

• Associat AVAMET
  • Tempesta
  • *
  • Missatges: 2.147
« Respondre #27 el: 03 de Nov de 07, 00:23:00 am »
Estic pensant que el nou sistema de puntuació té un xicotet problema.
I es que si una persona no pot fer la predicció una nit, evidentment no es desviarà i tindrà menys punts que els que l'hagen feta. Llavors una persona que no vote sempre tindrà més opcions que una que sí que ho faça.

PD. Estic amb felet d'Obrir el Tòpic de Suicidis per al Concurs, s'ha ennuvolat tal com els meus mals auguris predíen i la temperatura m'ha pujat a 9ºC.  :'( :'(
Ontinyent, València.

Desconnectat felet

• Associat AVAMET
  • Mediterranean DANA
  • *
  • Missatges: 5.846
  • Soci fundador d'AVAMET
    • meteontinyent
« Respondre #28 el: 03 de Nov de 07, 09:37:55 am »
I es que si una persona no pot fer la predicció una nit, evidentment no es desviarà i tindrà menys punts que els que l'hagen feta. Llavors una persona que no vote sempre tindrà més opcions que una que sí que ho faça.

Per la mateixa raó una persona que només concurse, per exemple, amb una estació, acumularà menys errors que una que participe amb 3 ó 4...  :P

• Soci Fundador d'AVAMET
  • Administrador
  • Mediterranean DANA
  • *
« Respondre #29 el: 03 de Nov de 07, 10:56:44 am »

Estava pensant tal problema, i l'únic que podríem fer és penalitzar al concursant amb una desviaciò de 5 punts, que ja és prou. Ací hi té que haver compromís !! ;D

Per la mateixa raó una persona que només concurse, per exemple, amb una estació, acumularà menys errors que una que participe amb 3 ó 4...  :P

No, per que el sistema està dissenyat per menor desviació pe estació, no per concursant. De manera que si sols participa algú amb 1 estació, té es mateixes probabilitats de que participe amb 5 o 10 estacions...